XP Pen Note Plus adalah Notepad Kertas Ajaib yang Mengimbas Semuanya Anda Tulis

Meletakkan pen ke kertas adalah jauh lebih memuaskan daripada menulis dalam skrin. Namun bila anda perlu berkongsi kreasi anda, atau menyandarkannya, pilihan anda merupakan buat merogoh gambar yg jelek atau mendapatkan pengimbas. The XP Pen Nota Plus adalah sahih-sahih agak ajaib. Ini kertas notepad, tetapi apa sahaja yang anda tulis padanya disegerakkan dengan pelaksanaan yang disertakan melalui Bluetooth. Dan beliau kos kurang daripada $100.

XP Pen Note Plus

XP Pen telah mengukir nama buat mereka sendiri yg menawarkan tablet artis digital pada harga yg berpatutan , tetapi bagi kita yang lebih senang pen & kertas, bolehkah peranti ini menjejaskan pembahagian?

Ya, Ia Berfungsi Dengan Apa-apa Notepad!


Anda mungkin berfikir bahawa jenis teknologi ini memerlukan jenis kertas khas, atau notepad yang boleh diganti. Berita baiknya merupakan bahawa notepad slimline A5 akan sesuai, dan berfungsi menggunakan baik.

Halaman belakang tucks ke pada folder Nota Plus, & semuanya berat kurang daripada satu paun.

Walau bagaimanapun anda perlu memakai pen balpoint yang dibekalkan. XP Pen menjual kartrid balpoint pengganti, namun ia kelihatan menjadi refill Ministar standard, jadi anda harus bisa mencarinya di mana-mana sahaja.

Bagaimanakah ia berfungsi?


Untuk memakai Nota Plus, buka folder yg bergaya, beralih ke penciptaan seni terbaru anda, dan teruskan menulis. Ia nir rumit, menggunakan andaian anda memiliki kuasa bateri. Peranti akan secara automatik menghidupkan apabila dibuka & mula merakam pukulan pena anda.

XP Pen Note Plus adalah Notepad Kertas Ajaib yg Mengimbas Semula Semua Anda Tulis nota pena xp ditambah mengecas dan butang halaman baru 670x377

Untuk memulakan laman baru, tekan butang tunggal di tepi bawah folder. LED putih kecil akan berkelip buat memperlihatkan bahawa anda telah memulakan halaman baru. Sekiranya anda terlupa melakukan perkara ini, atau nir mendaftar, maka laman anda menjadi kekacauan dan kekacauan akan memerintah.

Selain butang tunggal ini, anda akan dapati pelabuhan pengecasan magnetik proprietari. Gunakan kabel yang dibekalkan dengan mana-mana pengecas USB standard. Tuduhan tunggal perlu berlangsung sekitar 10 jam penggunaan berterusan, dengan masa siap dalam sebulan.

XP Pen Note Plus mempunyai memori dalaman yg relatif buat lebih kurang 50 muka surat sebelum mereka perlu diselaraskan atau dipadamkan.

Tetapi di mana buat meletakkan pen itu?


Satu-satunya kecacatan reka bentuk pada Nota Plus adalah bahawa tiada tempat buat menyimpan pen itu. Yang, mengingat beliau hanya boleh dipakai menggunakan pen itu dan sang itu dia bukanlah sesuatu yg anda mahu kehilangan, kelihatan misalnya pengawasan yg ketara. Saya pasti mereka boleh membuat folder itu sedikit lebih besar  dan dimasukkan ke suatu loka buat memasukkannya.

Bagaimana Menyegerakkan Nota Anda?


Buka aplikasi yang disertakan, & selepas pasangan awal terselesaikan, dia perlu menyambung semula melalui Bluetooth. Tarik dari bahagian atas & tekan penyegerakan.

Atau sekurang-kurangnya ini adalah bagaimana dia berfungsi secara teori. Dalam ujian aku  dalam iPhone X, saya perlu berpasangan setiap kali aku  membuka aplikasi. Ini relatif mengecewakan, tetapi saya yakin ia adalah satu bug perisian yang boleh dibetulkan. Saya belum mendapat respon atas permintaan sokongan aku , tetapi itu boleh diampuni memandangkan keadaan pada China dalam masa ini.

Jika nota anda disegerakkan, anda boleh menggunakan butang pengiktirafan teks buat menjadikannya teks digital. Oleh kerana saya mempunyai papan kekunci dekat semenjak umur kira-kira 3 tahun, tulisan aku  hampir tidak dapat dibaca oleh insan, apalagi mesin AI. Secara terang-terangan, konsep mengganti nota bertulis anda ke dalam teks yang diiktiraf secara digital seolah-olah sedikit sia-sia, kerana anda mungkin akan menjadi lebih cepat buat hanya menaipnya pada loka pertama. Bagi artis sebenar yang mempunyai bakat kreatif, anda pasti gembira mengetahui anda jua boleh berkongsi karya anda menggunakan rangkaian sosial kegemaran anda, & eksport pada format GIF, JPG atau PNG.

Satu lagi ciri yang tidak bermanfaat merupakan keupayaan buat "main semula" penciptaan anda. Ini menampakan perwakilan animasi pukulan pena anda. Walaupun aku  yakin ia menarik buat melihat seseorang seniman yang sahih pada tempat kerja, ciri ini nir menyampaikan estetika yang sama strok pen. Apa karakteristik yg membolehkan anda lakukan, bagaimanapun, merupakan membetulkan halaman yg disatukan menggunakan teliti mengamati waktu anda memulakan page baru namun lupa buat menekan butang halaman baru, lalu tekan perpecahan buat membuat dua halaman berasingan.

Berhati-hati walaupun, kerana apabila anda terlepas tempat yang benar , anda perlu bermula semula berdasarkan awal. Untuk contoh pilihan reka bentuk yang mengerikan, perhatikan tangkapan UI akhir di atas. Butang balik  skip nir, sebenarnya, pulang, beliau hanya memperlambat main kembali. Butang ke hadapan nir maju, dia mempercepatkan main kembali. Dan slider kemajuan? Anda tidak boleh menyeretnya. Ia hanya penunjuk visual. Selepas menemui keterangan ini, aku  memukul butang primer buat balik  dan cuba sekali lagi buat memisahkan laman yang tidak disengajakan secara tidak sengaja; dan lalu pelaksanaan itu terhempas.

Bolehkah Anda Mengedit Nota Sebelumnya?


Biasanya, sambil menambah beberapa coretan ke halaman sebelumnya dalam notepad kertas akan menjadi urusan yg agak gampang. Pergi ke page, & terus menulis! Tetapi menggunakan Nota Plus, dia tidak begitu gampang, kerana satu-satunya butang dalam peranti itu sendiri adalah buat memulakan page baru. Sekiranya anda sudah memulakan halaman baru, tidak ada cara buat memberitahu anda mahu balik  lagi.

Walau bagaimanapun, sebenarnya adalah mungkin buat menciptakan perubahan pada nota yang disegerakkan sebelumnya. Hanya buka pelaksanaan, pilih nota yang anda ingin edit, lalu pilih butang edit pada bahagian atas sebelah kanan. Kemudian ketik buat mengesahkan. Pastikan pelaksanaan dibuka semasa anda menulis di halaman, & penambahan akan menyegerakkan secara pribadi menggunakan aplikasinya. Anda pula boleh menukar rona, walaupun saya harap aku  tidak perlu menerangkan bahawa ini hanya akan menjadi salinan digital, bukan dari fizikal anda. Ya, ia pelik.

Adakah Anda Benar-sahih Perlu Menyelamatkan Scribbles Anda?


The XP Pen Nota Plus merupakan satu konsep yang unik dan menarik yg sahih-sahih nir berjaya merapatkan jurang antara pen fizikal & kertas, & penyimpanan digital. Ia mencipta salinan paripurna penciptaan anda, merakam strok individu. Dengan mengandaikan anda ingin menggunakan pena ballpoint, bukan pensil.

Ia benar-sahih ajaib buat melihatnya dalam tindakan. Anda tidak boleh merekabentuk produk yang lebih mudah digunakan, sahih-benar. Kecuali anda ingin mengedit sesuatu yang anda tulis beberapa laman, maka anda perlu menyimpan aplikasinya terbuka dan kontiniu menggunakan Bluetooth.

Untuk kurang daripada $ 100, anda nir boleh terlalu keliru. Namun hanya jika mereka boleh membetulkan pepijat pasangan Bluetooth, yang mengakibatkan setiap penyegerakan sedikit kerja pada masa ini.

Perbandingan terdekat aku  perlu sebagai tablet iPad atau Android. Dan buat kebanyakan orang, sebenarnya merupakan tablet akan menjadi lebih gampang dan peranti nilai yg lebih baik pada jangka masa panjang. Sekiranya anda tidak peduli pada mana anda menulis nota, iPad akan memberi anda lebih baik & melakukan lebih banyak lagi. Namun seperti memberitahu kekasih buku buat membeli menyalakan tidak sangat membantu, jika anda jenis orang yg nir dapat bertahan menulis pada skrin digital, Nota Plus mungkin tepatnya produk yg anda cari buat.

Baca juga: Ini Apakah ada Smartphone Terkecil yang Ditemui di Planet

Mendapati bug kreatif tetapi tidak pasti jika XP Pen Note Plus sesuai buat anda? Semak pelbagai penanda digital bernilai hebat XP Pen !

Terima kasih pada XP Pen, kami mempunyai Nota Plus yg lain buat memberi pada seseorang pembaca bertuah. Hanya tambahkan maklumat anda di bawah, dan pastikan anda menonton video semakan buat mencari kod bonus. Semoga berjaya!

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel