6 Pencetak Photo Portable Terbaik pada tahun 2019

Tobacco Free, 6 Pencetak Photo Portable Terbaik pada tahun 2019 - Ingat kertas? Itu masalah yg dipakai buat dicetak. Anda jua boleh menggunakannya untuk mencetak, membuat, dan berkongsi foto-dengan kondisi anda mempunyai pencetak foto. Pencetak foto gampang alih lebih mini dan lebih mudah alih berbanding rakan sejawat pejabat tempat tinggal mereka yang bersaiz penuh. Mereka direka untuk mencetak foto dengan cepat dan seronok buat berkongsi menggunakan keluarga & rakan-rakan. Mereka umumnya tidak memerlukan isi semula kartrij dakwat, memihak pada pemprosesan kertas dakwat nol sebaliknya.


Pencetak Photo Portable Terbaik


Yang paling krusial, mereka sedia beranjak, jadi anda boleh mencetak terus dari peranti Android atau iOS anda. Berikut merupakan enam pencetak foto gampang alih terbaik yang ada kini  .

1. Pemancungan HP


Sprocket HP merupakan pencetak foto mini   & gampang alih buat telefon pandai  iOS & Android. Muat turun pelaksanaan HP Sprocket untuk iPhone atau Android, pilih & sesuaikan foto anda, lalu hantarkannya ke Sprocket buat mencetak tanpa wayar. Anda juga boleh menyambungkan akaun sosial anda ke aplikasi dan mencetak berdasarkan Facebook atau Instagram secara pribadi.

Pencetak itu sendiri adalah tentang saiz telefon pandai  & harus sesuai dengan kemas dalam kebanyakan poket. Gambar-gambar dicetak dalam kertas 2x tiga-inci yg disokong melekit, yang bermula dalam lebih kurang $ 10 buat pek 20 (menggunakan diskaun pukal digunakan untuk pek 50 dan 100). Caj pencetak melalui port USB yg disertakan dan boleh membuat kurang lebih 35 foto pada satu caj. Untuk maklumat lanjut, HP mempunyai halaman yang berguna dalam pencetak foto gampang alih .

Juga pertimbangkan:  HP Sprocket Plus , versi Sprocket yang dikemas sekarang yg mencetak foto 30 peratus lebih akbar pada kertas bersaiz dua,tiga inci 3.4 inci. Ia jua mempunyai Bluetooth 4.0 buat pemindahan foto yg lebih cepat.

2. Fujifilm Instax SP-3


Semakan ketiga pencetak mudah alih Fujifilm yang paling popular, Instax SP-3 adalah unit berdikari yang membuat imej persegi 2.4x 2.4 inci. Instax SP-tiga menggunakan Wi-Fi buat berkongsi imej secara wayarles menerusi aplikasi Instax SHARE buat iPhone dan Android. Anda jua boleh menyambungkan kamera digital Fujifilm dan mencetak secara pribadi.

Format persegi mengakibatkan pencetak ini sesuai buat cetakan Instagram. Ia juga mungkin buat memecah satu imej menjadi dua (ideal buat potret atau pertamanan landskap) atau menciptakan kolaj sehingga sembilan foto. Cetakan siap dalam kira-kira 13 ketika, dan tiada pengisian semula dakwat dibutuhkan. Pengisian kertas bermula dalam kurang lebih $ 12 buat kotak sepuluh, dengan diskaun buat membeli secara pukal.

3. Kodak Mini Shot


The Kodak Mini Shot merupakan kamera dan foto pencetak digital dalam satu pakej kecil. Unit ini mempunyai sensor 10 megapiksel dan skrin LCD 1.7 inci, menggunakan autofocus, pemeteran, baki putih, & ralat gamma. Anda nir boleh mengharapkan terlalu banyak menurut titik dan menembak, tetapi imej akan cukup baik buat tujuan yg mereka maksudkan.

Pencetak Mini Shot membentuk cetakan dua.1 × tiga.4 inci yg bernilai kira-kira $ 35 buat satu pek 50. Tiada dakwat diharapkan kerana pemprosesan berlaku pada atas kertas. Pencetak ini harmonis menggunakan telefon pandai  melalui pelaksanaan Kodak buat iOS & Android. Cetakan memiliki lapisan perlindungan berlamina buat melindungi terhadap cap jari, dan Kodak menjanjikan mereka akan abadi cerah & berwarna-warni sehingga 10 tahun.

4. Canon SELPHY CP1300


The Canon SELPHY CP1300 tidak pencetak foto purata anda. Bukan sahaja kosnya lebih mahal daripada pencetak lain pada senarai ini, namun dia juga menghasilkan cetakan 4 × 6 inci yang lebih besar . Anda boleh mencetak menurut telefon pandai  anda melalui aplikasi Canon PRINT, memakai AirPrint dalam peranti iOS, atau cetak berdasarkan komputer melalui Wi-Fi sahaja.

CP1300 jua memakai kartrij lebih tradisional yang dijual di set beserta-sama menggunakan kertas foto. Unit itu sendiri jauh lebih akbar daripada pencetak misalnya HP Sprocket, ad interim masih cukup mini   buat dipercaya gampang alih. Jika anda mahukan pengalaman percetakan yg benar-sahih mudah alih, anda boleh membeli pek bateri pilihan, jika nir, gunakan kabel AC yang disertakan.

SELPHY membentuk imej yang lebih tinggi daripada kebanyakan pencetak lain pada senarai ini, menggunakan perbelanjaan kemudahalihan dan kos tambahan. Sebuah bungkusan gambar kertas 4x6 inci dengan kos dakwat lebih kurang $ 30, menjadikannya keliru satu pencetak yg lebih berharga menurut segi refill.

5. Polaroid Mint


Jawapan Polaroid terhadap kegilaan pencetak mudah alih ialah Mint , sebuah pencetak mini   yg menghasilkan cetakan dua × 3 inci berdasarkan telefon pandai  iOS dan Android. Anda perlu menggunakan aplikasi Polaroid Mint buat mengedit, menyesuaikan, dan mencetak imej anda secara wayarles melalui sambungan Bluetooth pencetak.

Dengan bateri boleh dicas semula terbina dalam, pencetak menyediakan kurang lebih 50 cetakan pada satu caj dan menggunakan ZINK Polaroid-atau sifar kertas dakwat yg berharga sekitar $ 12 buat 20 helai. Apabila pengisian ZINK lebih mudah buat anda datang daripada jenama saingan, Mint adalah pilihan yang baik. Ia juga boleh didapati dalam pelbagai warna terang dan berani buat membantu membezakannya daripada pek.

Juga Pertimbangkan: Polaroid ZIP , pencetak foto yang lebih murah & lebih kecil daripada Polaroid. Ia memakai pengisian semula ZINK 2 × 3 inci yg sama, tetapi hanya menawarkan 25 tembakan setiap caj.

6. Kodak Mini dua


The Kodak Mini dua adalah pencetak foto gampang alih boleh dicas semula yg menghasilkan dua.1 × cetakan 3.4 inci. Ini sedikit lebih akbar daripada cetakan yg anda akan dapat berdasarkan HP dan Polaroid. Di samping itu, cetakan Kodak dilindungi dengan proses Pass 4 syarikat. Ini memohon lapisan pelindung buat setiap foto buat membantu mempertahankan terhadap cap jari dan pudar prematur.

Kodak Mini dua termasuk kefungsian NFC satu sentuhan dalam peranti Android yg disokong. Ini membolehkan anda melancarkan aplikasi Kodak secara pribadi pada telefon Android anda tanpa menyentuh butang. Aplikasi Kodak percuma boleh didapati pada Android dan iOS. Ia membolehkan anda buat mencetak tanpa wayar foto anda, & menggunakan pelbagai penapis, kesan, & suntingan.

Tiada dakwat diharapkan, dan anda boleh membeli seluruh kartun kecil yg mengandungi 50 lembar buat lebih kurang $35.

Baca juga: Push Printer Eco-Friendly New HP

Pencetak Photo Portable Terbaik buat Anda


Ia nir pernah lebih mudah mencetak foto semasa keluar tempat tinggal   & di mana-mana sahaja. Pencetak foto mudah alih ini bermakna anda boleh mengambil gambar dan segera memperingatinya menggunakan foto fizikal. Ingat walaupun, pencetak foto gampang alih terbaik buat anda akan menjadi yang paling murah buat dijalankan.

Berdasarkan pengalaman kami, Canon dan HP menyediakan beberapa pencetak gampang alih paling murah dari segi kos yang sedang berjalan. Untuk nilai terbaik sentiasa membeli isi semula secara pukal. Walau bagaimanapun, anda harus sedar bahawa misalnya filem banyak refill ini memiliki tarikh penggunaan.

Pencetak foto gampang alih yg rupawan buat mencetak foto semasa keluar & lebih kurang, tetapi buat kegunaan tempat tinggal   yang serius, usahakan anda mendapatkan pencetak yang baik yg murah untuk dijalankan .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel