Bagaimana buat Jailbreak Fire Stick

Mengapa Jailbreak Anda Api Api Amazon?

The Amazon Fire Stick yg popular (& cara lain  4K, Fire TV, dan Fire TV Cube) dilengkapi dengan kandungan yg diprapasang. Cukup banyak kandungan, sebenarnya; dan lalu terdapat kasus yang boleh anda pasang lalu.

Fikirkan YouTube, Hulu, ESPN, Disney +, Netflix, walaupun HBO. Dan jangan lupa pelaksanaan TV & perkhidmatan streaming serantau sama terdapat. CNN Go, Semua Tindakan CBS, dan BBC iPlayer jua tersedia, bergantung pada loka tinggal anda.

Pendek istilah, pilihan yg tersedia sangat akbar, jadi mengapa hack Amazon Fire Stick? Apl yang tersedia secara lalai dalam peranti TV Kebakaran merupakan berdasarkan perpustakaan perisian yg dikendalikan di Amazon App Store.

Jailbreaking Amazon Fire Stick bermakna mengeluarkan peranti berdasarkan ekosistem Amazon. Dengan Stick Fire yg dikunci, anda boleh memasang perisian tambahan yang nir tersedia secara rasmi buat peranti ini. Ini mungkin bermaksud, menjadi contoh, Kodi; tetapi dia jua mungkin bermakna pelaksanaan lain, misalnya permainan Android dan perisian streaming media.

Kenapa Android? Praktis-mudahan sistem operasi Amazon Fire Stick berdasarkan pada Android.

Hack Amazon Fire Stick yang mudah membolehkan anda memasang sebarang perisian Android, bila anda memiliki fail pemasang APK.

Adakah Ia Undang-undang untuk Jailbreak Stick Kebakaran?
Sekiranya anda mempunyai Stick Fire Amazon, & anda ingin menjatuhkannya, anda mungkin merogoh berat mengenai kesahihannya. Lagipun, dia mungkin haram, kan?

Walau bagaimanapun, pada hal ini, anda tidak perlu bimbang. Bagaimana anda memakai Stick Fire sepenuhnya terserah anda. Ini termasuk jailbreaking (atau membuka kunci atau menggodam) peranti. Perbuatan gampang jailbreaking Stick Fire sepenuhnya sah.

Walau bagaimanapun, apa yang menyalahi undang-undang adalah beberapa cara yang anda mungkin menggunakan Batang Api selepas membuka kunci. Sebagai model, kami sudah menganggap bahawa anda mungkin memasang Kodi. Walaupun Kodi tidak menyalahi undang-undang , sesetengah kegunaan perisian telah pasti.

Banyak pengaya pihak ketiga buat Kodi telah dibina dengan niat streaming video berhak cipta, buat contoh. Menggunakan alat-alat ini merupakan haram, jadi jika anda membuka kunci Stick Fire anda buat memasang Kodi dan memasang add-on tadi anda berada di sisi undang-undang yg salah .

Walau bagaimanapun, anda nir perlu dihadkan oleh ini. Jailbreak dasar Fire Stick adalah sah, seperti Kodi. Jadi, selagi anda nir menggunakannya buat menonton kandungan berhak cipta, anda baik-baik saja.

Apakah yang dimaksudkan menggunakan barah neraka?
Sekiranya anda sedang mencari pada talian buat membeli Amazon Fire Stick, anda mungkin pernah melihat penerangan jailbreaking. Penyenaraian itu mungkin membaca "Jailbroken Fire Stick" -nakah maksudnya? Apakah yg dimaksudkan menggunakan barah neraka?

Seperti yg anda mungkin meneka, itu merupakan Stick Fire (atau Fire TV atau Fire Cube) yang sudah dikunci, digodam, atau ... Jailbroken. Ia kemudiannya dijual, acapkali menggunakan pelbagai pelaksanaan diprapasang.

Tetapi ini bukan jenis pelaksanaan yang boleh anda anggap sah. Mereka hampir selalu Kodi add-on, atau aplikasi spesifik buat streaming kandungan berhak cipta. Materi tersebut berkisar berdasarkan rancangan TV & filem buat program sukan.

Sebuah tongkat kebakaran Amazon yang jailbroken mungkin nampak idea yg baik; harga niscaya mewakili poly perkara. Tetapi seperti yg dijelaskan di atas, penstriman bahan berhak cipta tanpa biar   merupakan haram. Perdana Video, Netflix, Hulu dan lain-lain semua menawarkan aliran undang-undang, itulah sebabnya anda membayar buat mereka.

Melancarkan kandungan haram melalui Stick Fire anda boleh menyebabkan akses internet anda dihadkan oleh ISP anda. Atau lebih tidak baik lagi. Jadi yg terbaik merupakan untuk mengelakkan daripada melakukan ini.

Bagaimana buat Jailbreak Fire Stick
Ini tidak bermakna anda nir boleh membazirkan tongkat api Amazon anda. Ingat, masih ada banyak aplikasi yg mungkin anda mahu pasang yg tidak tersedia pada Amazon App Store. Memasang aplikasi secara manual pada Amazon Fire Stick TV bererti proses tiga langkah:

Membuka kunci Amazon Fire Stick anda
Memuat turun fail pemasang APK buat pelaksanaan
Memasang aplikasi itu
Untuk jailbreak Stick Kebakaran anda, ambil jauh & pulang ke Tetapan .

Di sini, pilih My Fire TV (atau Peranti ) lalu Pilihan Pembangun .

Pilihan pembangun Amazon Fire TV

Pilih Apl dari Sumber Tidak Diketahui & klik Hidupkan , kemudian sahkan jika digesa.

Dayakan Sumber yang Tidak Diketahui di Amazon Fire Stick

Anda juga perlu menyemak pengaruh ke Tetapan> Pilihan> Tetapan Privasi dan matikan tetapan ini:

Data Penggunaan Peranti
Kumpulkan Data Penggunaan Apl
Keluar menurut skrin tetapan. The Amazon Fire Stick sekarang dipecah, (atau dikunci atau digodam, bergantung pada pilihan istilah anda). Anda kini   bersedia buat memuat turun fail APK ke Stick Fire Amazon anda.

Untuk butiran lebih lanjut tentang ini, lihat panduan kami menunjukkan bagaimana cara memasangkan aplikasi pada Amazon Fire TV Stick .

Ingat buat Mengunci Batang Api Amazon Anda
Walaupun kayu api anda sekarang dipecah, ini bukan keadaan yg anda harus bergantung pada jangka panjang. Sebaliknya, sebaik sahaja pelaksanaan yg anda mahu sideload telah dipasang, dia adalah pintar buat melumpuhkan pilihan buat memasang pelaksanaan dari Sumber Tidak Diketahui.

Dengan peranti dibuka, pelaksanaan mana-mana boleh dipasang, berpotensi tanpa pengetahuan anda. Ini adalah risiko keselamatan yang berpotensi, karena itu sebaiknya anda memasang APK anda, anda harus membatalkan langkah-langkah pada atas.

Apakah ini bermakna menyemak semula Tetapan> TV Bomba Saya> Pilihan Pembangun dan melumpuhkan Aplikasi daripada Sumber Tidak Diketahui .

Lumpuhkan pemasangan Apl berdasarkan Sumber Tidak Diketahui

Ini akan memastikan bahawa tiada pelaksanaan yang boleh dipasang di Stik Amazon Fire TV anda tanpa pengetahuan anda.

Apa yg Harus Anda Pasang di Batang Api Jailbroken?
Seperti yg dinyatakan, apl Android boleh dipasang dalam Amazon Fire Stick yang digodam. Walau bagaimanapun, tidak semuanya sesuai.

Ia tidak mudah untuk menentukan yg akan berfungsi. Walau bagaimanapun, mereka yg bergantung dalam Perkhidmatan Google Play nir akan berfungsi dengan baik, bila terdapat. Sementara itu, kebanyakan permainan glamor akan menjadi terlalu poly untuk hardware Amazon Fire Stick buat mengendalikan.

Apa sahaja yg anda menonton atau bermain menggunakan Amazon Fire Stick anda, idea yang bijak buat memastikan aktiviti anda bersifat peribadi. Inilah caranya buat menyediakan VPN di Amazon Fire Stick .

Jangan sekali-kali membeli tongkat kebakaran Jailbroken
Pada masa ini ia wajib  kentara: jailbreaking sebuah Amazon Fire TV Stick mudah.

Oleh itu, anda nir perlu membeli kayu api yg dipotong, digodam, atau dikunci. Apa yang diharapkan adalah buat menyemak imbas item menu yg boleh diakses & menghidupkan suis maya. Setelah ini selesai, anda bebas buat memasang fail APK pilihan anda.

Ingatlah untuk membatalkan proses itu (melepaskan Batang Api) kemudian mengekalkan keselamatan terbina dalam peranti itu.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel