1NCE Menjual Lebih Daripada 1 Juta Kad SIM

1NCE, pembawa IoT berasaskan Cologne, sudah menjual 1 juta kad SIM semenjak dilancarkan 5 bulan kemudian. Syarikat yang sediakan komunikasi gampang alih antara peranti di Internet Masalah( IoT) menawarkan pengguna kandungan rata IoT€ 10 sepanjang 10 tahun. Pakej ini tercantum 500 megabait serta 250 SMS dan akses penuh ke Platform Pengurusan Sambungan 1NCE.

" Bagaikan suatu syarikat penerbangan rangkaian IOT yang spesial, kami mewujudkan satu standard industri baru yang hendak membolehkan perkembangan yang signifikan dalam Internet of Things serta komunikasi mesin- ke- mesin buat kali awal," kata Alexander P. Sator, CEO 1NCE.

Disokong oleh Deutsche Telekom AG, pembawa IoT yang spesial memakai seluruh operator rangkaian utama Eropah buat perkhidmatan radio IoTnya, serta pula ada di Rusia, Cina serta AS 1NCE saat ini boleh mengalami di 30 negeri, memakai minimum 2 rangkaian gampang alih tiap negeri, sediakan pengguna dengan maksimum yang ada. Teknologi ini pula boleh bergeser antara seluruh standard gampang alih semacam 2G, 3G, 4G serta NB- IoT.

Syarikat sudah melaporkan bahawa informasi serta SMS yang diperuntukkan merupakan lebih daripada memadai, namun terdapat mungkin pengguna bisa tingkatkan jumlah pesanan mereka pada bila- bila masa. Kandungan rata yang mempromosikan tiada yuran tersembunyi merupakan metode yang kos efisien buat menyambung ke peranti IoT berbanding dengan model lama di mana pelanggan dengan bayaran bulanan.

Anggaran GSMA hendak terdapat lebih daripada 25 bilion tanpa wayar perantimenjelang 2025. Industri semacam penyedia perkhidmatan logistik serta penyedia tenaga yang membutuhkan sambungan yang boleh dipercayai serta berkemungkinan memacu keperluan teknologi ini apabila kami berpindah ke model Smart City. Pimpinan Pegawai Eksekutif 1NCE, Alexander P. Sator, melaporkan," Lekas tiap produk yang dihasilkan hendak tiba dengan keupayaan radio serta dengan itu bersedia buat berbicara. Bagaikan pembawa rangkaian IOT yang spesial, kami mewujudkan piawaian industri baru yang hendak membolehkan perkembangan yang signifikan dalam Internet Masalah serta komunikasi mesin- ke- mesin buat kali awal." 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel