5 Metode Memperoleh Lesen Microsoft Office serta Word Murah

Microsoft Office merupakan perlengkapan yang bermanfaat buat belajar serta bekerja, namun dia tidak murah. Bila kamu mencari metode paling murah buat memperoleh Microsoft Office, ada kaedah yang kamu boleh pakai buat memperoleh suite produktiviti buat sebahagian kecil daripada harga.

Berikut merupakan sebagian metode buat memperoleh Microsoft Office dengan murah berbanding membeli harga penuh di kedai.

1. Pakai Pelan Pejabat Pelajar Microsoft

Sekiranya kamu merasakan harga Microsoft Office kerana kamu seseorang pelajar, kamu bisa jadi berhak buat Office 365 secara percuma. Tidak seluruh pelajar boleh menuntut tawaran ini, kerana institut kamu butuh mendaftar dengan Microsoft buat menemukan khasiat daripada pelan ini. Walaupun bagaimanapun, dia bernilai membagikan tembakan buat memandang bila kamu boleh memperoleh Pejabat secara percuma.

Buat mengecek sama terdapat kamu layak, berangkat ke taman rasmi Office 365 Education serta masukkan alamat e- mel sekolah kamu ke dalam kotak. Bila kamu layak, kamu wajib menerima kod buat Office 365, yang boleh kamu pakai dengan lekas.

Butuh diingat bahawa ini tidaklah hadiah seumur hidup. Sebaik sahaja kamu lulus dari sekolah semasa kamu, Microsoft bisa jadi mengecek kamu buat memandang sama terdapat kamu masih layak.

Bila kamu tidak, kamu butuh membeli Pejabat keluar dari saku. Tidak butuh gelisah, bagaimanapun; kamu masih layak buat membeli perjanjian alumni Microsoft pada$ 12 sepanjang setahun.

2. Pakai Halaman Website Pejabat Online Microsoft

Apakah ada kamu ketahui bahawa Microsoft Office boleh digunakan dalam talian secara percuma? Dia tidak menemukan lesen Pejabat, namun dia merupakan metode yang sangat baik buat memakai Word tanpa membayar apa- apa.

Bila kamu mengetuai ke Office. com, kamu hendak mengalami segala suite Office yang sedia buat digunakan. Apa yang butuh kamu jalani yakni log masuk dengan akaun Microsoft, serta kamu boleh mula memakai Office tanpa sebarang kos bonus.

Office Online menyokong muat naik, mengedit, serta muat turun fail Office dari pc kamu. Bila kamu memiliki dokumen Word yang hendak dibaca, namun kamu tidak memiliki pemproses kata, kamu boleh muat menaiknya ke Office Online buat membacanya.

Jadi, apa yang ditangkap? Office Online tidak memiliki identitas lengkap yang Office 365 memiliki, serta memiliki banyak karakteristik bermanfaat yang lenyap dari itu.

Microsoft hendak terus menegaskan kamu tentang masalah ini semasa kamu memakainya, yang mendesak kamu buat membeli langganan semasa kamu memakai Office Online. Walaupun bagaimanapun, buat alternatif percuma kepada Microsoft Office, dia cocok dengan bil.

Bila kamu menginginkan suatu dengan sedikit kuasa di belakangnya, yakinkan buat mencuba pemproses kata perkataan dalam talian yang terbaik. Bukan sahaja mereka memiliki lebih banyak karakteristik daripada Office Online, namun sebahagian daripada mereka serasi dengan tipe fail Office.

3. Pakai Aplikasi Pejabat Gampang Alih buat Android serta iOS

Bercakap tentang perisian Office percuma, kamu pula boleh mencari tiap komponen Office secara percuma di telefon bimbit. Sekali lagi, dia tidak menemukan lesen Pejabat, namun dia masih berfaedah bila kamu mahu menjimatkan wang secara legal.

Kedua- dua Android serta aplikasi iOS app memiliki mereka, serta Microsoft lagi mengusahakan apl Office yang lebih luas serta merata buat dilepaskan setelah itu.

4. Pakai Peruncit serta Pemburu Pihak Ketiga buat Penjualan

Sekiranya kamu mau membeli Microsoft Office secara legal, semestinya dia menyemak tawaran Microsoft Office daripada penjual yang disahkan. Sesetengah daripada mereka bisa jadi memiliki sebagian tawaran Microsoft Office 365 yang hebat, serta yang lain bisa jadi pula menyenaraikan Office buat harga yang lebih rendah daripada Microsoft sendiri.

Bagaikan contoh, Kedai Microsoft pada masa ini menyenaraikan Office 2019 pada$ 149, tetapi berapa banyak yang terdapat di Microsoft Office, katakanlah Amazon?

Nyatanya, kamu boleh membeli CD Office di kedai Amazon Amazon buat jumlah yang lebih rendah. Ini merupakan metode terbaik buat menjimatkan wang di Pejabat sedangkan masih lewat saluran yang legal.

5. Miliki Microsoft Office Murah di Kedai Pasar Grey

Bila tiada kerja di atas buat kamu, pasaran kelabu merupakan pertaruhan terbaik kamu. Halaman website pasaran kelabu boleh menawarkan diskaun Microsoft Office yang sangat sukar buat ditolak.

Halaman website ini terpanggil" pasaran kelabu" kerana orang menjual kunci tanpa rahmat ataupun kebenaran pembangun asal ataupun penerbit. Ini bermakna tidak terdapat jaminan tentu bahawa kamu hendak menemukan apa yang kamu bayar, ataupun pemaju hendak menyokong pembelian.

Jadi, mengapa mengusik dengan pasaran kelabu? Gampang; harga yang tiada tandingannya.

Semasa Microsoft menjual Office 2019 buat$ 149, serta Amazon menjualnya dengan harga$ 109, Kinguin saat ini menjual kunci buat serendah$ 47- dengan menaruh$ 100 lewat Microsoft.

Isu- Isu Moral Kedai Pasar Grey

Tetapi, saat sebelum kamu mengambil kunci dari kedai pasaran kelabu, pertimbangkan mengapa kunci ini sangat murah di tempat awal. Potong harga semacam ini tidak tiba tanpa sebagian kelemahan, selepas seluruh.

Awal, yakinkan kamu ketahui siapa yang kamu beli dari. Kedai pasar kelabu hendak kerap bekerja semacam eBay, di mana orang serta syarikat kecil menyenaraikan produk tersebut. Oleh itu, penipuan boleh berlaku, ke mana sebagian kedai pasaran kelabu memohon kos bonus buat melindungi pembelian kamu.

Pula, penjual boleh meletakkan kunci buat harga yang rendah kerana dia merupakan kunci OEM. Ini tidak semacam kunci runcit yang diingini, kerana kamu cuma boleh memasang OEM pada satu mesin, serta cuma sekali sahaja. Bila mesin itu lenyap ataupun rosak, kamu butuh bergelut dengan sokongan teknologi Microsoft buat memperoleh pengaktifan semula. Sekiranya mereka mengatakan tidak, kamu butuh membeli Pejabat lagi.

Kesimpulannya, kedai- kedai pasaran kelabu merupakan seseorang tukang emas buat pencuri. Penjenayah boleh mencuri kredit serta kad debit, setelah itu pakai dana buat membeli banyak kunci Office. Mereka kemudiannya boleh membuka kunci Office pada halaman website pasaran kelabu buat harga yang lebih rendah daripada runcit, setelah itu memusatkan keuntungan ke akaun bank mereka.

Apakah Kunci OEM?

Kami secara ringkas memegang menimpa kunci OEM di atas, jadi dia bernilai masuk ke dalam perinci menimpa apa ini. Kamu butuh memikirkan kunci OEM apabila membeli lesen buat mengelakkan sebarang sakit kepala pada masa hadapan.

OEM bermaksud" Pengilang Perlengkapan Asal," serta kunci yang dilabelkan bagaikan OEM merupakan buat pembina pc. Bila kamu sempat membeli pc ataupun pc riba yang tiba dengan Office saat sebelum dipasang, terdapat kesempatan yang baik buat memakai kunci OEM.

Pengeluar pc serta pembina membeli kunci OEM serta lekas memasangnya ke peranti. Kamu tidak boleh memakai kunci OEM buat memasang Office pada pelbagai mesin; seperti itu tipe runcit buat.

Oleh itu, bila pc dengan tipe OEM Office dicuri ataupun kandas, kamu tidak boleh memakai semula kekunci pada pc baru. Sesetengah kunci OEM hendak memahami tentu sama terdapat kamu mengganti perkakasan pada mesin kamu serta membuat OEM tidak legal.

Kunci OEM lebih murah daripada membeli suite Pejabat runcit, jadi pengeluar boleh membekalkan Office dengan pc mereka tanpa mendaki harga. Inilah metode pengeluar boleh menjual pc riba dengan Pejabat saat sebelum dipasang pada harga yang sama semacam tipe runcit Pejabat.

Meski memakainya di luar khasiatnya, membeli kunci OEM dengan sendirinya tidak menyalahi undang- undang. Selagi kunci dibeli lewat metode yang legal, tidak terdapat karena buat bingung tentang kesahihan membeli kunci OEM.

Bila kamu suka idea buat membeli kunci OEM yang lebih murah, yakinkan kamu membaca panduan kami menimpa produk OEM buat maklumat lanjut.

Tingkatkan Produktiviti Kamu Kurang Kurang

Harga Microsoft Office boleh jadi halangan, namun dia tidak butuh membakar lubang di dalam poket kamu. Dengan memakai tipe percuma, mencari tawaran murah, ataupun memakai halaman website pasaran kelabu, kamu boleh memperoleh tangan kamu pada suite produktiviti yang berkuasa ini. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel