Lenovo Debutkan Dua Komputer Baharu pada CES 2020

The ThinkCentre M90a All-in-One bukanlah satu-satunya komputer baru yang dilancarkan Lenovo pada CES 2020; kami pula melihat pengenalan 2 komputer riba ThinkPad X1 yang diperbaharui.

Peningkatan yg paling ketara boleh didapati pada paparan. Generasi ke-8 ThinkPad X1 Carbon (8th-gen) sekarang dilengkapi menggunakan 500 kecerahan dan 4K skrin sentuh (versi bukan sentuhan pula tersedia). Anda pula mendapat pemproses Intel 10th, speaker Dolby Atmos, & bateri 18.5 jam. Carbon ThinkPad X1 akan tersedia pada demam isu bunga buat $ 1,499.

ThinkPad X1 Yoga yang segar (5th-gen) juga akan memukul rak pada 2020, walaupun mungkin beberapa bulan kemudian daripada Karbon X1. Seperti Karbon, Yoga mempunyai paparan 500-nit 4K & pemproses 10-gen. Ia berat £ 2.9 & menunjukkan bateri 15 jam.

Kedua-dua mesin sekarang memiliki sokongan Wi-Fi 6, 16GB RAM, dan pemacu SSD 2TB.

Peningkatan selanjutnya terdapat pada papan kekunci. Mekanisme gunting masih digunakan, tetapi kini   masih ada tombol spesifik buat akses Suara melalui IP segera. Bagi sesiapa yg kerap memakai Skype atau perkhidmatan lain yg serupa, mereka akan sebagai penyelamat masa yg akbar.

PrivasiGuard Lenovo boleh didapati di ke 2-dua mesin. Ia memberikan paparan sudut tontonan sempit buat menghalang orang lain daripada diam-diam mengintip dalam apa sahaja yang terdapat pada skrin anda.

Yoga merupakan lebih berat (2.86 paun) dan lebih tebal (15.25mm) daripada 2 produk baru. Karbon masuk pada 2.4 paun dan 14.9mm.

Di tempat lain pada barisan produk 2020 syarikat, Lenovo meneruskan bisnis ke sektor pejabat pintar menggunakan peranti komunikasi perniagaan yang baru, ThinkSmart View. Peranti sembang video gampang alih menyertai senarai syarikat ThinkSmart yang semakin berkembang.

ThinkSmart View memiliki skrin sentuh 8 inci dan dikuasakan oleh pemproses APQ8053 Qualcomm, menjadikan peranti ini indera yg berkuasa buat sesiapa sahaja yang bergantung pada Microsoft Teams atau Zoom.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel