Laman Web Terbaik buat Penggunaan dalam tahun 2020

Anda boleh menemui poly page web yang berbeza pada internet yg dapat membantu menaikkan kapasiti produktif anda, dapat membantu anda sebagai lebih baik dan lebih bijak pada banyak hal yg tidak selaras serta membantu anda dalam mempertinggi dan memperbaiki kemahiran anda. Internet pasti adalah ciptaan yang bermanfaat bila anda tahu cara menggunakannya dengan bijak. Di bawah merupakan senarai beberapa laman web yg paling berguna yg dikumpulkan buat anda.


Archive.Is - Di sini, anda boleh memuat naik gambar menurut mana-mana page web yang anda mahukan. Bahagian yg menarik adalah bahawa ia akan tak pernah mati di halaman web ini selama-lamanya, walaupun halaman web berasal akan diturunkan kerana alasan apa pun.

Autodraw.Com - Sebuah laman web berasaskan pembelajaran mesin yang kuat pada mana anda boleh menggambar coretan anda sendiri & melihatnya berubah sebagai sekeping seni yg luar biasa dalam masa yg singkat.

Fast.Com - Sebuah page web berdasarkan mana anda boleh dengan gampang mengusut kelajuan sambungan internet anda dengan cepat.

Slides.Com - Sebuah laman web yg menakjubkan di mana anda boleh membuat slaid & persembahan estetik menakjubkan & menyiarkannya kepada sejumlah akbar penonton menggunakan gampang.

Screenshot.Guru - Sebuah page web di mana seluruh yg anda perlukan merupakan memasuki URL menurut mana-mana laman web atau tweet agar bisa menangkap tangkapan skrin yang sangat cantik & resolusi tinggi itu.

Dictation.Io - Gunakan kuasa ucapan anda dengan laman web ini buat menulis e-mel dan dokumen lain pada penyemak imbas anda.

Reverse.Photos - Sebuah page web di mana anda boleh memuat naik foto dan mendapatkan foto yg serupa dari internet menjadi hasil, dalam dasarnya terbalik mencari imej asal.

Codeacademy.Com - Di sini, anda boleh memakai sumber-asal page web ini dan belajar pengekodan, sama ada buat menciptakan laman web baru atau buat analisis data atau penciptaan perisian, page web ini memiliki semua buat pelajar pengkod.

Noisli.Com - Laman web yang sangat bermanfaat dan produktif yg mengandungi bunyi & suara yang berbeza yang membolehkan perkara kelabu anda dan menaikkan produktiviti anda dalam pelbagai cara.

Iconfinder.Com - Laman web pada mana anda boleh menyemak imbas dan mencari banyak ikon yang berlainan buat projek anda.

Jotti.Org - Laman web dalam talian yg sangat membantu menggunakan anda mengimbas e-mel yg diterima buat potensi malware & virus.

Wolframalpha.Com - Sebuah halaman web pengiraan pada mana semua yg perlu anda lakukan adalah memasukkan pertanyaan anda dan mencari buat mendapatkan jawapan langsung kepadanya daripada pautan yang berbeza, pelbagai jawapan atau keputusan.

Flightstats.Com - Sebuah halaman web yg menakjubkan di mana anda boleh mengesan dan mempelajari status mana-mana penerbangan di mana-mana lapangan terbang di global.

Videos.Pexels.Com - Perpustakaan digital dalam talian yang mengandungi poly video berkualiti HD berdasarkan mana seorang boleh menentukan video & menggunakannya di mana saja yang mereka mahukan. Sama misalnya laman web lain videvo.Net.

Gunakan page web yg disebutkan pada atas buat kelebihan anda misalnya untuk tujuan kerja dan pembelajaran.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel