Antivirus Terbaik buat Windows 10

Sebab untuk Pertimbangkan Bitdefender Sebagai Program Antivirus Anda

Perkara yang hebat mengenai Bitdefender adalah bahawa walaupun versi percuma antivirusnya adalah kilat-cepat & menunjukkan prestasi yg dioptimumkan. Ramai pengguna perniagaan & pengguna PC biasa sama-sama menganggapnya menjadi antivirus terbaik buat Windows 10. Ia bersepadu dengan seluruh pelayar, termasuk kebanyakan versi Google Chrome, Mozilla Firefox, Skype, dan Thunderbird. Versi percuma menggunakan pengesanan tingkah laris buat memantau apl aktif anda, & sekiranya mengesan apa-apa yang mencurigakan, perisian segera mengambil tindakan.

Sama terdapat anda berteknologi atau pemain baru, komputer anda akan dibela daripada penceroboh. Tiada isapan memakan masa dengan Bitdefender, sama terdapat. Pengimbasan pada akses & on-demand berjalan secara diam-diam di latar belakang.

Oleh kerana ia menggunakan teknologi pengimbasan "pada-awan", anti-virus ini mempunyai kesan nol dalam sistem. Anda masih boleh menikmati tugas lain semasa beliau mengimbas. Tetapan perlindungan didayakan secara lalai selepas proses pemasangan. Anda nir perlu mengkonfigurasi apa-apa jika anda tidak mahu, & Bitdefender Antivirus Free akan menjaga keputusan berkaitan keselamatan pada latar belakang. Anda akan dimaklumkan mengenai insiden krusial. Pemeriksaan atas permintaan merupakan satu lagi karakteristik yang membolehkan anda memiliki fail & folder yang diimbas dalam permintaan anda.

Satu lagi karena mengapa ini dipercaya antivirus terbaik buat Windows 10 adalah kerana Bitdefender Plus menawarkan karakteristik-karakteristik tambahan seperti kawalan bunda bapa dan pelindungan ransomware pelbagai lapisan. Versi 2019 telah tersedia dan niscaya bernilai melabur. Anda juga mendapat alat privasi seperti VPN dan SafePay. Jejaki semua kata laluan dan akaun internet anda menggunakan menyimpannya dengan teknologi "Kata Laluan Pengurus". Anda akan bisa melindungi privasi anda dengan hanya kata laluan tuan tunggal.

Sokongan buat Antivirus Terbaik buat Windows 10

Tidak kira versi mana yang anda pilih, anda sentiasa boleh bergantung dalam menerima sokongan yg komprehensif, 365 hari setahun, 24/7, dari Bitdefender. Perkhidmatan pelanggan adalah aspek penting dalam mana-mana acara anti-virus. Terdapat Forum Sokongan & Pusat Sokongan, yg merupakan repositori maklumat dalam talian tentang produk Bitdefender. Laporan tentang sokongan teknikal yg berterusan & bisnis membetulkan pasukan pembangunan disimpan dalam format mudah diakses. Sokongan teknikal pula tersedia buat anda hubungi bila anda memerlukan donasi ASAP.

Malware tidak perlu sebagai masalah dengan Bitdefender. Ia mendapati & memusnahkan perisian hasad - serta apa-apa fail berbahaya yg lain - menggunakan ketepatan yang hampir sempurna. Pengguna menerima perlindungan data masa sebenar dan pertahanan ancaman lanjutan. Pencegahan agresi web memastikan bahawa anda tidak perlu risau tentang penggulungan di laman web yg berbahaya. Tidak hairan mengapa ramai yg menduga Bitdefender menjadi antivirus terbaik buat Windows 10.

Dapatkan kod kenaikan pangkat   Bitdefender buat membantu anda menjimatkan Versi Plus, agar anda mendapat semua perlindungan komprehensif yg ditawarkan sang program ini. Ia adalah antivirus terbaik untuk Windows 10 dan pasti bernilai melabur.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel