Pencetak 3D Terbaik Di bawah $ 500 pada tahun 2019

Jika anda berminat menggunakan percetakan 3D, tidak pernah terdapat masa yang lebih baik buat bermula. Bukan sahaja mereka lebih baik daripada yang pernah mereka lakukan, namun harga juga turun. Anda masih boleh menghabiskan banyak wang dalam pencetak 3D, namun anda juga boleh model berkualiti yang agak murah.

Pencetak 3D Terbaik Di bawah $ 500:
ANYCUBIC Chiron

Sebagai contoh terbesar dalam senarai ini, ini merupakan pencetak 3D terbaik dalam julat harga ini jika anda memiliki rancangan akbar. Untuk menjadi khusus, cetakan ANYCUBIC Chiron ke saiz maksimum 15.75 x 15.75 x 17.72 inci. Ini memberi anda ruang buat beberapa bangunan yg serius.

Model ini pula cantik karakteristik-ciri penuh menggunakan harga, menggunakan skrin sentuh TFT terbina dalam, pengesanan filamen dan resume cetakan automatik mengenai kehilangan kuasa. Ia juga boleh mencetak menggunakan pelbagai filamen, dengan sokongan buat PLA, ABS, HIPS, Kayu, & TPU.

Pencetak 3D Kecil Terbaik Di bawah $ 500:
Monoprice Voxel Adventurer

Monoprice dikenali kerana menjual produk berkualiti tinggi dalam harga yg rendah, & pencetak 3Dnya nir terkecuali. The Monoprice Voxel Adventurer berkemas dalam karakteristik yang masih ada dalam pencetak yang dijual dalam harga yg lebih tinggi. Ia bahkan datang ditentukur dan bersedia buat mencetak keluar menurut kotak.

Plat membina fleksibel yang dipanaskan menjadikan model anda gampang bila selesai. Anda nir perlu menunggu usang kerana Voxel memiliki kelajuan percetakan sehingga 60mm sesaat. Akhirnya, ia jua mempunyai muncung perubahan cepat yang membolehkan anda menukar muncung dalam beberapa waktu, berbanding 20+ minit yg mungkin diharapkan menggunakan pencetak lain.

Pencetak 3D Resin Terbaik Di bawah $ 500:
ELEGOO Mars

Sebagai satu-satunya pencetak 3D resin (juga dikenali menjadi pencetak SLA) pada senarai ini, ELEGOO Mars mungkin terkejut untuk melihat disertakan pada sini. Jenis pencetak ini umumnya dikenali menjadi lebih mahal daripada pencetak yg berasaskan filamen (juga dikenali menjadi FDM), yg menciptakan semua senarai ini. Itulah indikasi harga yang turun di semua papan.

Bukan sahaja pencetak 3D ini boleh mencipta model terang dengan baik, namun ia juga agak gampang digunakan daripada poly contoh lain pada senarai ini. Terdapat lebih sedikit tetapan untuk menyesuaikan yg memiliki efek pada produk akhir, yang cantik buat pemula.

Pencetak 3D Terbaik Di bawah $ 300:
ANYCUBIC Mega-S

Seperti sepupunya yg lebih mahal lebih tinggi dalam senarai ini, ANYCUBIC Mega-S mempunyai tugas berat untuknya. Walaupun dia kelihatan misalnya beliau berada dalam kilang, beliau mudah dipakai dan jauh lebih murah daripada penampilannya.

Model ini memiliki lebih daripada bahagian ciri bergunanya. Sensor filamen terbina dalam mengesan apabila anda kehabisan filamen & menjeda percetakan. Ia juga memiliki platform pencetakan yang dipatenkan yg memastikan contoh tak pernah mati diletakkan semasa mencetak namun gampang dimuntahkan jika dia terselesaikan.

Alternatif Pencetak 3D Terbaik Di bawah $ 300:
FlashForge Finder
Pencetak 3D nir diketahui dengan senyap. Jika anda ingin mencetak model pada tengah malam tanpa bangun sesiapa pun, ini mungkin untuk anda. The FlashForge Finder mencetak menggunakan senyap 50dB, iaitu kira-kira sekuat perbualan rumah diikat.

Model ini pula memiliki plat membina dalam slaid, yang berakibat model divestasi gampang. Ia juga mempunyai sistem meratakan yang dibantu, yg memandu anda beserta buat tetapkan bagian atas termin yg sempurna untuk percetakan. Ia terhad pada filamen PLA, namun apabila anda baru bermula, ini nir akan sebagai perkara.

Pencetak 3D Terbaik buat Wang Di bawah $ 300:
Comergrow Creality Ender tiga

The Comgrow Creality Ender tiga memuat lebih poly daripada ciri-karakteristik bahagian yg adil, tetapi terdapat tangkapan mini  . Pencetak ini kapal sebagai kit, & anda perlu meletakkannya bersama sebelum anda boleh mula mencetak. Yang mengatakan, selagi anda merogoh masa anda, ini adalah cara yg baik buat memastikan bahawa pencetak anda dibina menggunakan kukuh.

Melihat karakteristik-karakteristik, model ini hanya memerlukan lima minit buat hotbed buat mencapai suhu percetakan, yang bermaksud anda boleh memulakan dengan cepat. Ia jua memiliki ciri auto-resume yang sama misalnya beberapa contoh lain pada senarai ini. Ini bermakna anda nir perlu risau tentang gangguan bekalan elektrik yg merosakkan contoh sebahagian anda yang lengkap.

Pencetak 3D Semi- Rakam Terbaik Di bawah $ 300:
Comergrow Creality Ender tiga Pro
Ini bukan kesilapan-kami nir sengaja meletakkan pencetak yang sama di sini 2 kali. The Comgrow Creality Ender tiga Pro adalah versi dinaik tingkat contoh pada atas. Bagi pemula, kebanyakannya dipasang menurut kotak, jadi kurang masa persediaan. Ia juga mempunyai beberapa ciri tambahan.

Peningkatan primer pada sini merupakan plat bagian atas binaan, yang membantu memastikan pencetak 3D anda dilindungi dan menjadikannya mudah untuk menghapuskan model sebaik sahaja beliau disejukkan. Ini ditambah dengan masa persediaan 10 minit berakibat premium ini lebih baik daripada contoh standard.

Pencetak 3D Mini Terbaik Di bawah $ 300:
Monoprice Select Mini Pro
Bergantung pada keperluan anda, anda mungkin tidak mahu pencetak 3D yg lebih besar . Apabila anda mencetak angka-nomor  kecil buat permainan papan, menjadi contoh, anda tidak perlu banyak. Terdapat beberapa pilihan hebat buat pencetak 3D yang lebih kecil, namun Monoprice Select Mini Pro merupakan keliru satu yg terbaik.

Model ini memiliki poly ciri yang masih ada pada pencetak yg lebih akbar, lebih mahal. Ini termasuk Penyesuaian Tempat Tidur Automatik, yang membolehkan anda menerima permukaan mencetak termin dengan cepat, dan plat pembina magnet yang boleh dilepas. Model ini juga dipasang sepenuhnya, yg membolehkan anda memberi tumpuan kepada percetakan.

Alternatif Pencetak 3D Mini Terbaik pada bawah $ 300:
da Vinci Mini
Jika anda lebih senang percetakan 3D anda untuk sebagai mesra alam serta mini  , da Vinci Mini merupakan pilihan hebat. Model ini boleh mencetak PLA, & PETG namun dia pula dilengkapi dengan filamen proprietari. Ini dibuat daripada kanji jagung dan bahan biodegradable lain & bukannya plastik biasa.

Model ini jua sangat ringan kurang daripada 18 paun. Sekiranya anda fikir anda mungkin tak jarang perlu memindahkan pencetak anda, ini adalah bonus yg niscaya.

Pencetak 3D Mini Terjangkau Terbaik Di bawah $ 300:
Monoprice Mini Delta
Walaupun contoh paling berpatutan pada senarai ini, Monoprice Mini Delta masih menawarkan poly ciri yg sama menurut adik-beradiknya yang lebih akbar. Model ini dibina sepenuhnya dari logam buat membina pepejal, & tiba sepenuhnya dipasang dan ditentukur.

Oleh kerana saiznya yang mini  , Mini Delta jua boleh mencetak dengan cepat. Anda menerima kelajuan cetak sehingga 150mm sesaat, bermakna anda boleh melalui beberapa cetakan pada sesi yang singkat sahaja.

Mencari Ketahui Lebih Lanjut Mengenai Percetakan 3D?
Dengan model pada atas, anda harus dapat mencari sesuatu buat memulakan anda tanpa mengira anggaran. Sebenarnya menerima tangan anda pada pencetak hanya permulaan. Adakah anda memahami apa yang anda mahu cetak? Bagaimana pula menggunakan jenis bahan yang dipakai buat membina eksklusif?

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel