11 Permainan Mobile Fun Apabila Anda Tidak Ada Internet atau Data

Kesulitan akbar ini merupakan mengapa penting buat memasang beberapa permainan gampang alih yg menyeronokkan yg tidak memerlukan internet atau memakai data. Malangnya, kebanyakan permainan mudah alih tidak dapat dimainkan tanpa sambungan internet atau data.

Kami sudah melakukan beberapa pengangkat berat buat anda. Berikut adalah permainan mudah alih terbaik yg nir memakai data dan nir memerlukan internet buat dimainkan.

6 Permainan Praktis Alih Percuma Yang Tidak Menggunakan Data

1. Picross Touch

Picross Touch adalah keliru satu daripada poly aplikasi nonogram, permainan teka-teki logik yang gampang seperti adonan antara sudoku & seni pixel. Anda diberitahu berapa poly sel yg dipenuhi di sepanjang setiap baris & lajur, & berapa poly sel tadi berturut-turut. Sebaik sahaja seluruh sel yang betul diisi, hasilnya merupakan imej. Ia menarik dan menghairankan ketagihan.

2. Duet

Duet merupakan permainan yg mudah & elegan. Ia merupakan salah  satu permainan yg boleh dimainkan dengan hanya satu tangan jika perlu.

Pada dasarnya, anda mengawal bola biru & bola merah, tetapi mereka disegerakkan-jadi dengan menggerakkan satu, anda juga beranjak yang lain. Matlamat anda merupakan buat mengelak halangan & memastikan kedua-2 bola hayati. Satu perlanggaran merupakan seluruh yg diperlukan buat melakukan percikan.

3. Plague Inc.

Jika anda pernah memainkan permainan flash Pandemik, maka anda akan menyukai Plague Inc. Konsepnya merupakan sama: matlamat anda adalah buat membuatkan wabak, menjangkiti global, & membawa insan ke hujungnya.

Kedengarannya mudah, namun ini merupakan permainan taktik pada terasnya-tidak terlalu sukar yang anda mahu menyerah, namun beliau pasti memberikan cukup cabaran buat menciptakan anda bermain.

4. Penjara Piksel

apabila anda nir pernah memainkan Pixel Dungeon, maka anda telah hilang. Ini mungkin pengenalan terbaik kepada roguelikes pada genre Android. Singkatnya, ia adalah RPG ringan menggunakan tahap, item, dan raksasa yang dijana secara rawak.

Ini bermakna tiada 2 playthroughs yang sama. Ia unik setiap kali, jadi dia akan menjadi usang sebelum anda bosan bermain yg satu ini.

5. Buangkan saya

Anda mungkin tahu Unblock Me oleh rakan sejawatannya yg sebenar, Rush Hour. Persediaan merupakan mudah: anda mempunyai grid 6 × 6 blok yang hanya boleh beranjak ke arah panjangnya. Matlamat anda adalah buat menerima blok merah keluar dari grid.

Ini permainan teka-teki, jelas, dan ia lebih sukar daripada yg anda jangkakan-namun dengan cara yg menyeronokkan. Ia benar-benar mendorong anda berfikir pada luar kotak, & setiap kemenangan relatif memuaskan.

6. Jump Doodle

Jump Doodle adalah jumper menegak yg tidak berkesudahan. Berbeza menggunakan banyak permainan pelari yg tidak berkesudahan yg popular, Doodle Jump merasa kurang panik & rancu. Sebaliknya, beliau sangat menyeronokkan dan ketagihan.

Matlamat anda adalah buat memanjat setiap peringkat setinggi yang anda boleh pergi. Pastikan anda tidak jatuh atau bertabrakan menggunakan mana-mana musuh. Terdapat banyak halangan unik yg menimbulkan cabaran, tetapi juga poly kuasa buat membantu anda.

5 Permainan Mobile Berbayar yang Tidak Menggunakan Data
1. Mini Metro

Mini Metro mungkin menjadi permainan taktik yg paling santai yg pernah dibuat. Pernah mahu menjadi perancang rangkaian kereta barah bawah tanah, cuba memaksimumkan kecekapan penumpang / penurunan harga penumpang semasa menyejukkan bunyi hening ambien, berirama? Kemudian inilah permainan buat anda. Saya pendaftar besar  & fikir semua orang harus cuba sekurang-kurangnya sekali.

2. Thomas Sudah Sendiri

Thomas Was Alone adalah permainan buat buku sejarah, sekurang-kurangnya sejauh budaya indie permainan pembangunan. Bukan sahaja ia mencuba sesuatu yang baru dan berjaya melakukannya, tetapi beliau mengingatkan kita bahawa permainan video boleh menjadi seni. Ringkasnya, Thomas Was Alone sangat baik. Tag harga merupakan mencuri buat permainan seperti ini.

Tiga. Super Hexagon

Mencari permainan yg sukar yang tidak merawat anda misalnya kanak-kanak? Super Hexagon merupakan permainan itu. Ia benar-benar gampang namun sahih-sahih sukar, beliau merupakan galat satu permainan paling sukar yg terdapat hari ini. Pemain purata kehilangan permainan pertama mereka dalam masa 3 waktu.

Apa yang hebat tentang Super Hexagon merupakan sukar tetapi ia adil. Setiap kerugian adalah kesalahan anda, dan itu hanya membuat anda mahu mencuba lagi. Dengan amalan yang relatif, seluruh orang akhirnya bisa mengalahkan permainan ini (dengan asumsi mereka nir menyerah terlebih dahulu).

4. Bloons TD 6

Siri Bloons bermula sebagai permainan Flash dalam tahun 2007 yg meletup menggunakan populariti & akhirnya membawa kepada keliru satu permainan menara pertahanan yang paling popular di planet ini, Bloons TD 6. Beberapa permainan yg berharga dapat menyaingi jumlah keseronokan yg sangat menyenangkan yang ditawarkan oleh permainan ini.

5. Cemilan! Tiga

Sihir! Tiga merupakan ansuran ketiga dalam Sorcery! Siri pengembaraan fantasi epik. Siri ini adalah adonan penjelajahan, pertempuran, & bercerita yang sihat. Apabila anda seseorang peminat fantasi, anda berhutang pada diri sendiri untuk mencubanya.

Anda boleh bermain Penculikan! 3 tanpa memainkan dua yang pertama, tetapi apabila anda seseorang penyempurnaan: Sihir! ( Android , iOS ) & Sorcery! 2 ( Android , iOS ).

Yang Permainan Bergerak Yang Sedang Adakah Anda Memainkan?
Kali berikutnya anda ditangkap tanpa apa-apa internet atau data-atau bila anda hanya ingin berseronok tanpa bimbang tentang penggunaan data-ini permainan gampang alih yg menyeronokkan akan membuat anda syarikat, nir ada masalah.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel