7 Game Kucing buat iPad ataupun Android Tablet anda

Mayoritas mereka leluasa buat muat turun. Cuma bagikan kucing kamu bagaikan nudge serta tunjukkan mereka tali; saat sebelum kamu ketahui, mereka hendak melukis ataupun menangkap ikan digital semacam yang lain dari kami.

Jadi bila kamu telah bersedia buat menyuntik keseronokan bonus ke dalam hari kucing kamu serta hari ini, ini merupakan game terbaik buat kucing buat dilansir turun di tablet iPad ataupun Android kamu.

1. Friskies JitterBug

Game ini nyatanya kegemaran kucing. Kamu boleh memilah Game Main ataupun Lanjutan dari skrin utama. Dalam kedua- dua mod, kamu memandang skrin gelap seluruhnya dengan bug besar di atasnya. Apabila kucing kamu mengetuk pepijat dia lenyap, namun yang baru masuk sejauh masa.

Game ini tidak memiliki bunyi serta kucing kamu" menang" dengan menemukan seluruh bug. Yakinkan kamu mensterilkan skrin tablet kamu dengan betul buat melenyapkan seluruh cetakan kaki selepas itu.

Bila kamu memilah Game Main, pemasa bermula dengan pelbagai arahan serta sesi, yang tidak banyak bermakna kepada kucing kamu. Sebaliknya dalam Advanced, kamu boleh memilah berapa banyak bug yang timbul di skrin serta memilah buat memulakan game yang tidak berkesudahan buat melindungi kucing kamu dilayan sepanjang berjam- jam.

2. Memancing Kucing 2

Bila kamu lebih suka kucing kamu berangkat memancing bukannya menangkap pepijat, Memancing Cat dari Go- Cat merupakan opsi yang jelas. Matlamat game ini merupakan buat kucing kamu buat mengetuk ikan, yang membuat mereka lenyap serta tingkatkan skor kucing kamu.

Game ini jadi lebih sukar, dengan lebih banyak ikan timbul serta lenyap dari skrin kerana kucing kamu maju ke sesi yang berbeza. Malangnya, game berakhir selepas masa tertentu. Meski ini bisa jadi menggagalkan sesetengah kucing, mayoritas pengulas menuntut haiwan kesayangannya suka game ini.

3. Game buat Kucing

Apabila kamu melancarkan Game buat Kucing pada tablet iPad ataupun Android kamu, kamu memandang skrin berpecah dengan laser di satu sisi serta keju di sebelah yang lain. Opsi keju membutuhkan pembelian dalam apl buat dimainkan, namun opsi laser merupakan percuma.

Bila kucing kamu suka bermain dengan penanda laser, mereka hendak menggemari ini. Titik laser bergerak di dekat skrin dengan metode yang menghairankan, menarik kucing kamu buat mengejarnya. Apabila kucing kamu berjaya menangkap penanda laser, dia bertiup dengan bunyi kecil serta timbul titik baru.

Buat keluar dari game, ketuk serta tahan ikon kaki di sebelah kanan dasar sembari menggegar iPad kamu( mudah- mudahan kucing kamu tidak bisa melaksanakannya sendiri).

4. Tangkap Game Kucing Mouse

Bagaikan salah satunya aplikasi berbayar dalam barisan ini, Menangkap Mouse bernilai sedikit yang kamu bayar untuknya, namun cuma bila kamu mematikan bunyi.

Apa yang kamu dapati dalam game eksklusif iPad ini merupakan tetikus oren comel yang berjalan di dekat skrin buat kehidupan sayang. Malangnya, bunyi- bunyi itu sedikit di atas serta mayoritas kucing tidak betul- betul masuk ke dalamnya. Namun sebaik sahaja kamu membisukan iPad kamu, game jadi lebih menarik buat kucing.

Bila kamu tidak menggemari skema corak jingga- hitam, ada 5 corak latar balik yang berbeza buat diseleksi serta 3 corak tetikus yang berbeza. Jadi, kamu boleh bermain- main buat mencari kucing terbaik kamu.

5. Tetikus buat Kucing

Ini percuma, 2D, iPad definisi besar serta game Android dibina oleh pencinta kucing, buat kucing. Dengan lebih daripada 10 sesi, matlamatnya- sekali lagi- untuk menangkap tetikus pada skrin. Kali ini, kucing kamu boleh mengetatkan tetikus di tempatnya setelah itu perkenankan dia lari lagi, sama semacam dalam kehidupan sebenar!

Pembelian dalam apl ada buat corak ataupun bunyi tikus yang berbeza, tiap- tiap dicipta spesial buat hiburan kucing kamu. Kamu butuh memasang popup pada skrin utama, namun mereka berangkat apabila kamu mula bermain.

Cycle merentasi sesi latar balik yang berbeza ataupun tambahkan pelbagai tikus buat membenarkan game ini ikut serta buat rakan kucing kamu.

6. Cat buat Kucing

Memandangkan kucing kamu cuba menangkap tetikus yang mengelilingi skrin, dia hendak mencatatkan karya kamu secara bertepatan. Kamu boleh memilah dari pelbagai corak palet, serta pula memiliki opsi buat menaruh ataupun mencetak karya seni berakhir.

Memandangkan pembahasan yang luar biasa aplikasi ini sudah diterima, dia bisa jadi dibenarkan dalam tuntutannya bagaikan aplikasi lukisan terbaik dunia buat kucing.

Ini merupakan aplikasi berbayar kedua dalam barisan ini, namun terdapat kesempatan tipis yang bisa jadi kamu menjual karya seni kucing kamu buat membuat wang kamu kembali. Siapa yang ketahui, kamu bisa jadi memiliki penjelmaan semula kucing Jackson Pollock di tangan anda- Catson Pollock.

7. Game Terbaik buat Kucing

Sama semacam aplikasi lain yang disebutkan, tujuan game eksklusif iPad ini merupakan buat kucing kamu buat menangkap tikus pada skrin, loceng kucing, bola bulu, ataupun laser. Ada pula bunyi buat memberitahu kamu gimana kucing kamu jalani tanpa melayang di atas bahunya. Bila bunyi mengusik kamu, kamu boleh melumpuhkannya dengan gampang.

Meski sesetengah game berakhir selepas masa tertentu, Game Terbaik buat Kucing terus berjalan sehingga kamu menutup aplikasi iPad. Dia wajib melindungi kucing kamu menghiburkan sepanjang berjam- jam, dengan ketentuan grafik yang kurang baik tidak sangat mematikan buat mata kucing yang bijak.

Simpan kucing kamu dihiburkan

Meski mayoritas iPad ataupun tablet Android tablet kucing menjajaki resep yang sama, bila seorang tidak menaruh atensi kucing kamu, cuba sebagian yang lain. Bunyi serta reka wujud seluruhnya berikan impak kepada gimana kucing kamu berhubungan dengan game; salah seseorang daripada mereka terikat buat bekerja. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel