WhatsApp Bawa Tetapan Pribadi Kumpulan Dikemaskini ke Android serta iOS, Main Mesej Suara Berturutan Tiba ke WhatsApp Web

Selepas mendedahkan tetapan pribadi kumpulan buat pengguna India, WhatsApp saat ini mula menguji karakteristik ini di pasaran lain. Identitas itu dilihat dalam Android serta iOS beta terkini dari WhatsApp Messenger, serta ada sedikit tweak buat itu pula. Bukan opsi Tiada siapa yang boleh mengalami saat sebelum ini dalam Tetapan Pribadi Kumpulan- di mana tiada pengguna boleh meningkatkan kamu kepada kumpulan tanpa persetujuan- pilihan Blacklist baru sudah diperkenalkan. Secara berasingan, WhatsApp dilaporkan pula menghadirkan keupayaan buat mendengar mesej suara secara berturut- turut pada tipe desktop aplikasi itu pula.

Bermula dengan Tetapan Pribadi Kumpulan yang baru serta meningkat baik, tracker WhatsApp WABetaInfo memberi tahu bahawa WhatsApp menghidupkan secara aktif karakteristik dalam tipe beta iOS 2. 19. 110. 20 serta Android tipe beta 2. 19. 298. Ini tercantum karakteristik Blacklist yang baru, yang tidak diperkenalkan saat sebelum ini. Kamu bisa jadi tidak bisa memandang karakteristik ini meski selepas mengemas saat ini kepada tipe terbaru. Pelacak mengesyorkan sokongan sejarah sembang serta memasang semula WhatsApp buat memperoleh konfigurasi terbaru serta mengaktifkan karakteristik ini.

Semak opsyen baru dengan berangkat ke Tetapan WhatsApp
Akaun
Privasi
Kumpulan. 3 opsi yang saat ini dipaparkan tercantum Seluruh Orang, Kenalan Aku serta Kenalan Aku Kecuali. Apabila karakteristik awal dilancarkan, ada opsi Tiada, serta bukannya Opsi Kecuali Kenalan Aku. Opsi baru ini hendak membolehkan kamu memilah pengguna yang butuh menemukan kelulusan saat sebelum menaikkan kamu kepada kumpulan. Kamu boleh seleksi sebagian pengguna, ataupun klik pada opsi Seleksi Seluruh buat menyertakan totalitas senarai kenalan.

WABetaInfo mencatatkan bahawa meningkatkan kenalan baru ke telefon kamu hendak membutuhkan kamu berangkat serta meningkatkan orang bonus itu secara manual ke dalam senarai. Opsi Kenalan Aku, kebalikannya, hendak membolehkan pengguna yang terdapat dalam novel alamat kamu buat menaikkan kamu ke kumpulan, serta opsi Seluruh orang tidak hendak menaikkan sebarang sekatan.

Semacam yang disebutkan, WABetaInfo pula memberi tahu bahawa WhatsApp Website pula menemukan keupayaan buat mendengar mesej suara secara berturut- turut. Karakteristik Mesej Suara Berturutan ini dilihat pada Android pada bulan Mac, serta saat ini dia sudah datang di tipe Website pula. Semacam namanya, karakteristik ini membolehkan auto- bermain 2 ataupun lebih mesej suara dihantar satu demi satu. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel