Razer Blade Stealth Kesan Pertama

Razer sudah melancarkan apa yang dikenali bagaikan game awal dunia ultrabook, Razer Blade Stealth, di pameran perdagangan IFA 2019. Pc riba luar biasa padat ini direka buat mengambil peluang daripada Intel Lake Ice Es generasi ke- 10 dengan jenama baru Gen11 Iris Plus GPU yang bersepadu buat membolehkan game 60fps berkualiti besar meski pada kuasa bateri tidak kira di mana kamu terletak. Pc riba ini sudah dilancarkan dalam varian dengan serta tanpa Nvidia GPU yang diskret, yang bermaksud bahawa Razer menyangka GPU bersepadu yang layak buat pc riba game, sekurang- kurangnya buat suasana tertentu serta tipe game. Kami bisa menyemak demo langsung di IFA 2019, serta ini merupakan sebagian pemikiran dini.

Intel berkata bahawa pemain hendak bisa terus bermain tanpa kompromi semasa dalam ekspedisi, meski di dalam kereta ataupun di dalam kapal terbang. Pc riba ini direka buat kekal sejuk, bukannya menekan CPU selepas sebagian dikala yang hendak menjejaskan prestasi secara negatif. Intel tidak menahan diri apabila melaporkan bahawa persaingannya, dalam wujud siri Ryzen 3000 AMD buat pc riba, tidak bisa menguruskannya. Tes serta pembahasan dunia nyata hendak menampilkan betapa tepatnya tuntutan ini.

Razer Blade Stealth boleh mengalami dengan opsi Nvidia Geforce GTX 1650 GPU, namun ada pula edisi Mercury White yang menguraikan cuma pemproses Intel Core i7- 1065G7 yang berjalan sehingga 25W dengan grafik Iris Plus, dengan skrin penuh HD. Inilah tipe yang kita amati.

Intel memberitahu kami bahawa perisian konfigurasi Razer membolehkan pengguna memastikan had TDP itu sendiri, antara 15W serta 25W. Ini merupakan sesi kawalan yang tidak sempat berlaku saat sebelum ini kepada pengguna akhir, namun pemirsa target Razer merupakan peminat serta pemain yang menikmati tweaking prestasi. Opsi ini merupakan eksklusif kepada varian CPU sahaja. Termal laptop sudah direka buat mengatur TDP 25W penuh, jadi salah satunya kaveat hendak berpotensi merendahkan hayat bateri. Kami tidak sabar- sabar memandang gimana Razer UI mengatur ini serta membimbing pengguna buat memilah opsi yang sangat cocok buat mereka.

Kamu menemukan skrin HD- penuh( ataupun skrin sentuh 4K opsyen opsional dengan varian yang memiliki GPU), sehingga 512GB storan PCIe SSD, serta 16GB LPDDR4 RAM. Ada petir 3 serta wi- fi 6 dan papan kekunci RGB backlit serta kamera IR buat membetulkan pengesahan Hello Windows. Tubuhnya merupakan 15mm nipis serta berat 1. 3kg, yang tidak lebih daripada mayoritas pc riba ultraportable di pasaran hari ini.

Janji lain yang menarik merupakan kehidupan bateri sejauh hari, meski kita mengandaikan bahawa ini tidak meliputi masa yang dihabiskan game. Razer jelas bertujuan buat merayu kepada pemirsa di luar pemain teras; mereka yang menghargai style serta gampang alih, serta bisa jadi mau bisa bermain game saat ini serta setelah itu. Ada pula Wi- Fi 6 serta Bluetooth 5, dan satu port Thunderbolt 3, satu USB 3. 1 Gen2( 10Gbps) port Jenis- C, 2 port USB 3. 1 Jenis- A bersaiz penuh, serta soket audio 3. 5mm.

Razer Blade Stealth hendak dijual di AS serta Eropah bermula dari$ 1499. 99 ataupun EUR 1699. 99 pada akhir bulan September, serta hendak dilancarkan ke negara- negara lain di Asia pada akhir tahun ini. Sama terdapat pc riba ini hendak ada di India masih tidak dikenal.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel