Top 9 Laman Web Konspirasi

Ini semua teori persekongkolan, sudah tentu, & hampir tidak menggaru permukaan. Mencari lebih poly? Teruskan membaca buat mencari lembaga persekongkolan teratas & halaman web persekongkolan, sebelah ini Orde Baru Dunia.

1. Konspirasi
Mungkin page web primer buat teori konspirasi kini  , Konspirasi memiliki segala yg anda mungkin perlukan. Semua persekongkolan primer (& beberapa lagi yang tidak biasa) dipaparkan pada sini.

Mahu teori mengenai Yesus Kristus, atau idea bahawa Elvis memalsukan kematiannya sendiri? Adakah perang dengan wang tunai? Idea ini diterokai, tetapi tanpa keputusan yang konklusif. Ini berakibat laman web ini menjadi pintu masuk yang hebat pada dunia teori konspirasi.

Anda juga akan mencari pautan ke dokumentari video, kitab  , & barangan lain.

Dua. Bumi Kita Hollow

Lompat ke atas & ke bawah terlalu keras & anda mungkin akan jatuh ke dunia baru. Nah, nir, tidak, & bukan dalam teori persekongkolan ini. Lagipun, Bumi cukup besar , & "dinding" antara dunia ini dan yang pada bawahnya adalah beratus-ratus batu dalam.

Di dalam, teori itu mengatakan, terdapat matahari tengah, kira-kira pada mana anda mungkin melihat teras Bumi. Di sini, makhluk dan UFO tinggal, termasuk suku kaum Viking yg hilang. Bumi Kita Hollow merinci seluruh yg anda perlu ketahui mengenai teori konspirasi Hollow Earth.

Sudah tentu, nir mungkin planet ini kosong. Namun poly orang yg dihormati sudah menyumbang pada teori ini atau telah diambil olehnya.

Tiga. Matriks yang ditarik kembali
Untuk melihat lebih umum pada teori persekongkolan, Decrypted Matrix merupakan loka yg baik buat dikunjungi.

Menggunakan format seperti blog, dia mengindeks banyak teori konspirasi yang popular, memberikan anda peluang untuk memberi komen. Segala sesuatu dari 9/11 ke JFK boleh didapati di sini, beserta menggunakan poly orang lain selain.

Satu catatan yg menarik perhatian aku  merupakan dakwaan bahawa Spesis Oil Oil "pertanda" bahawa Adolf Hitler masih hayati dan baik , bermain permainan catur 4D yang intens selama 80 tahun dalam usia 130 tahun. Siapa yang tidak akan konfiden menggunakan itu ?

4. Arkib Konspirasi Illuminati

Salah satu indikasi dagangan laman web persekongkolan merupakan reka bentuk web secara holistik yang kurang baik. Adakah ini pertanda minda yg berantakan atau hanya ketidaktahuan mengenai betapa pentingnya maklumat yg diberikan pada seberapa baik ia diterima?

Arkib Konspirasi Illuminati (ICA) memiliki rekaan yang sangat rupawan, hampir akademik, menggunakan maklumat yang teratur. Tiada rants sebenar di sini, terima kasih, yg membawa pada laman web ini memiliki kredibiliti yang lebih akbar.

Anda akan mendapati tambang persekongkolan biasa dalam-Bilderbergers, Suruhanjaya Trilateral, dan sudah tentu, Freemasonry.

5. Productions Godlike - Forum Konspirasi
Mengenai Productions Godlike, anda akan mencari bahan pada UFO, orang asing, Illuminati / NOW / Bilderberger & poly lagi. Selalunya, kebanyakan perbincangan hanya berakhir kembali kepada karena di pulang apa-apa UFO & alien.

Ini merupakan forum bertemakan teori persekongkolan, jadi bukannya membaca blog atau halaman fakta, anda akan mendapati topik yg berulir.

Productions Godlike mungkin paling populer kerana wawancara dengan bekas Illuminati Grand Master yang dikatakan, Leo Lyon Zagami. Malangnya, dia nir menyampaikan apa-apa buat meyakinkan sesiapa.

6. Di atas Rahsia Atas (ATS)

Tumpuan pada sini kebanyakannya berkaitan dengan cerita UFO & "bukti". Kisah-kisah ini nir selalu diteliti atau ditulis menggunakan baik kerana banyak daripada mereka dibaca-pembaca, namun susun aturnya gampang digunakan dan dibaca.

ATS telah berjalan buat beberapa waktu & dalam masa itu sudah melakukan beberapa penapisan sendiri; penghapusan jawatan panik. Ini tak jarang berlaku dengan insiden kontemporari, jadi untuk output yg terbaik, berpegang kepada bahan UFO.

7. Reddit
Rumah perbincangan pada talian mengenai setiap topik di bawah mentari , Reddit tidak dapat ditandingi. Ia tidak memiliki hanya satu konspirasi forum hebat-tiada, Reddit memiliki dua.

Diterangkan sebagai platform untuk berfikir bebas, forum konspirasi berharap "untuk mencabar berita-gosip yang telah menangkap imaginasi orang ramai, dari JFK & UFO sampai 9/11."

Sementara itu, r / actualconspiracies subreddit merupakan bertujuan buat mencari persekongkolan tulen. Contohnya, topik kontemporari merupakan penangkapan & kematian Jeffrey Epstein secara datang-datang.

Mereka mengungkapkan bahawa, "Sebenarnya konspirasi wujud. Kami menangkap mereka. Tiada bullshit. "

8. Masyarakat Bumi Flat
Tidak ketat teori konspirasi (lebih daripada kultus) ini merupakan loka buat memeriksa lebih lanjut tentang Bumi kita.

Anda fikir anda memahami semuanya, tetapi sebenarnya, planet kita bukan bola dan beliau nir mengorbit mentari . Tidak, Bumi datar, seperti cakera, dan mentari  terbenam pada langit setiap hari, menyalakan cahaya ke permukaan.

Jelas sekali ini adalah karut mutlak, namun Flat Earthers menganggap mereka berada pada sesuatu. Dalam 15 tahun yang kemudian, agama kepercayaan  ini sudah meningkat dengan ketara. Walaupun tidak teori persekongkolan itu sendiri, Flat Earth Society menjanjikan sebilangan kecil menurut mereka, namun, seperti kekurangan kewujudan cakrawala.

9. Teori Konspirasi Dibongkar YouTube

YouTube adalah tempat tinggal   yang lain buat pelbagai teori konspirasi. Ada yg dikelompokkan ke saluran, sementara yang lain hanya memuat naik rancangan TV lama   mengenai topik tersebut.

Untuk melihat lebih seimbang mengenai teori persekongkolan yang popular, saluran yg Tak Ditemui menghampiri mereka berdasarkan ke 2-2 belah pihak. Ini saluran yang telah berjalan selama beberapa tahun, memiliki 1.82 juta pelanggan, dan dalam dasarnya harus berada di radar halaman web konspirasi anda.

9 Laman Web Teori Konspirasi Insan buat Keluar
Sekarang anda wajib  memiliki lebih banyak teori konspirasi dan laman web yang boleh anda ceritakan pada sesiapa sahaja. Masa buat menutup semua pintu & tingkap, gunakan VPN, dan jangan gunakan topi keledar tinfoil. Tidak niscaya pada mana buat bermula? Inilah rekap:

Bumi Kita Hollow
Matriks Dihuraikan
Arkib Konspirasi Illuminati
Produksi Godlike
Di atas Rahsia Atas (ATS)
Konspirasi
Reddit
Persatuan Flat Bumi
Youtube
Ingat: apabila anda fikir anda sedang ditonton, anda mungkin. Luangkan masa buat menutup webcam pada komputer riba, tablet & telefon pintar anda .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel