Lima Editor Foto Instagram Buat Gambar yang Lebih Baik

Nasib baik, terdapat poly pelaksanaan penyuntingan foto yg membolehkan anda berkongsi snap yg diedit terus ke Instagram. Dan ini merupakan editor foto Instagram terbaik yang terdapat.

Apakah Editor Foto Instagram?
Perbezaan primer antara pelaksanaan pengeditan foto permanen & penyunting foto Instagram merupakan yang kedua mempunyai keupayaan perkongsian terbina dalam yang membolehkan anda menghantar gambar anda ke suapan Instagram anda.

Oleh kerana perkongsian telah menjadi sebahagian daripada banyak pelaksanaan, kebanyakan aplikasi pengeditan foto akan menyertakan karakteristik ini. Ini bermakna anda nir perlu menyimpan gambar anda secara fizikal ke peranti anda sebelum cuba menyiarkannya di Instagram. Selain itu, banyak aplikasi yang tidak mempunyai gabungan ke Instagram termasuk ciri ini, jadi anda bukan hanya terhad kepada aplikasi Instagram yg bergabung.

Aplikasi ini membuka Instagram bila berkongsi, membolehkan anda memakai sebarang penapis Instagram tambahan dan kapsyen (apabila dikehendaki). Ini amat bermanfaat kerana Instagram seringkali tidak memiliki keupayaan menyunting halus yg banyak dicari sang jurugambar telefon pintar.

Editor foto Instagram merupakan berbeza daripada apl repost Instagram , yg membolehkan anda menyiarkan gambar pengguna Instagram lain dalam suapan anda sendiri.

1. Snapseed

Snapseed merupakan pilihan kegemaran buat jurugambar telefon pandai  terima kasih pada indera-alat yang sederhana namun terkini. Sebenarnya, kami menduduki Snapseed menjadi aplikasi penyuntingan foto terbaik di Android .

Kelebihan primer Snapseed merupakan alat pengeditan terpilih dan sikat. Ini membolehkan anda mengedit bahagian tertentu pada gambar anda, & bukannya hanya memohon pelarasan pada holistik imej. Ini bererti jika objek eksklusif terlalu padat, anda boleh menyunting objek tersebut & meninggalkan kecerahan dan pendedahan buat keseluruhan imej tidak terjejas.

Snapseed jua termasuk pelbagai penapis dan indera sophisticated lain.

Apabila anda selesai dengan imej anda, anda boleh memilih buat mengeksport atau membagikannya ke suapan Instagram anda. Ini membuka apl Instagram supaya anda boleh menyiarkannya terus ke platform.

Dua. Kisah Warna

Walaupun nir dimiliki oleh atau bergabung dengan Instagram, A Color Story menggabungkan platform dengan poly.

Kisah Warna termasuk pelbagai alat, termasuk penapis dan pelarasan fotografi. Ramai boleh didapati secara percuma, namun aplikasi penyuntingan foto juga termasuk beberapa penapis berbayar.

Kisah Warna membolehkan anda mencipta kapsyen anda & menjadualkan peringatan untuk menyiarkan imej anda ke Instagram, sama misalnya aplikasi penjadualan lain seperti Buffer & Crowdfire. Anda pula boleh menyambungkan apl Instagram anda secara terus ke Kisah Warna menggunakan log masuk Instagram anda.

Integrasi berat ini bermakna bahawa A Story Color benar-benar merangkumi konsep editor foto Instagram. Jika menerbitkan imej anda, A Color Story menyalin kapsyen anda ke clipboard anda dan membuka apl Instagram.

3. VSCO

VSCO merupakan satu lagi aplikasi pengeditan foto popular yg membolehkan anda berkongsi imej anda ke Instagram. Walau bagaimanapun, aplikasi itu jua memiliki platform berkongsi foto sendiri yg menjadikannya salah  satu cara lain  Instagram buat jurugambar telefon pintar .

Antara alatnya, VSCO termasuk pelbagai alat penapis dan pelarasan. Aplikasi ini jua membolehkan anda menyimpan "resipi" pelarasan spesifik apabila anda mempunyai satu set langkah tertentu yg anda ingin memohon kepada seluruh gambar anda. Walaupun kebanyakan alatan boleh didapati secara percuma, VSCO mengunci ciri-ciri eksklusif di sebalik langganan.

Sebaik sahaja anda terselesaikan mengedit imej, anda boleh menyiarkannya ke platform VSCO. Walau bagaimanapun, anda jua boleh memilih buat berkongsi dengan platform lain, termasuk Instagram.

Kelemahan primer VSCO artinya anda perlu membuat akaun buat memakai aplikasinya. Ini boleh menghalang pengguna yang berfikiran privasi & mereka yang nir mahu memiliki poly akaun yg dikaitkan menggunakan e-mel mereka.

4. Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop Express mempunyai pelbagai alat yang cantik buat mengedit foto, termasuk penapis, peningkatan, & penciptaan kolaj. Selepas anda menggunakan pelbagai suntingan anda, anda bisa membagikannya pada pelbagai rangkaian & pelaksanaan sosial (termasuk Instagram).

Aplikasi ini kebanyakannya percuma, dengan beberapa karakteristik premium. Walau bagaimanapun, anda perlu log masuk menggunakan akaun Google, Facebook, atau Adobe buat memakai aplikasi Photoshop Express.

Satu karakteristik yang agak unik menurut aplikasinya ialah keupayaan buat memilih saiz eksport imej yg anda edit. Ini memberi anda kelonggaran tentang berapa banyak kualiti dan resolusi yang anda ingin simpan.

Photoshop Express adalah pelaksanaan pengeditan gambar yg sangat berkebolehan. Satu kemunduran walaupun ekosistem aplikasi Adobe nir membuat karakteristik-karakteristik eksklusif yg beredar di semua penawaran pelaksanaan lain seperti Lightroom dan Photoshop Fix. Ini bermakna tiada pelaksanaan Adobe termasuk semua karakteristik penyunting yang menunjukkan pembekal perisian.

Walau bagaimanapun, Photoshop Express nampaknya memberikan pelbagai fungsi yang paling luas secara percuma apabila dibandingkan dengan pelaksanaan penyuntingan foto Adobe yg lain.

5. Pixlr

Pixlr menggabungkan banyak ciri terbaik pelaksanaan pengeditan foto ke dalam satu editor sentra yang boleh dikongsi menggunakan Instagram. Bukan sahaja anda boleh menciptakan kolaj dan menggunakan penapis yang menarik, namun ada pula indera yg menyeronokkan misalnya pelekat & bingkai. Satu lagi ciri yang bagus merupakan ciri pendedahan super & superposisi.

Aplikasi ini jua termasuk indera tradisional seperti melicinkan, pelarasan, auto-fixing, sharpening, & poly lagi. Aplikasi penyuntingan gambar yang sangat bertenaga ini jua termasuk ciri penyunting sikat seperti Snapseed, walaupun menggunakan pilihan pelarasan yg lebih terhad.

Apabila anda terselesaikan dengan imej anda, Pixlr menunjukkan anda pelbagai pilihan perkongsian yang termasuk menerbitkannya ke Instagram.

Satu lagi perkongsian Pixlr adalah beliau mempunyai page web yg membolehkan anda mengedit foto dalam personal komputer  anda.

Kenapa Anda Harus Menggunakan Editor Foto Instagram
Instagram merupakan aplikasi yang hebat, namun bila ia sahih-benar membuat gambar anda menonjol, aplikasi penyuntingan foto berdedikasi umumnya melebihi keupayaan orisinil platform.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel