Top 10 Percuma Alternatif Torrent ke The Pirate Bay

The Pirate Bay dipakai buat sebagai tapak torrent teratas pada global, namun rentetan pertempuran undang-undang bermakna laman web kini   menjadi bayang pada dirinya sendiri.

Apabila anda ingin beberapa cara lain  terbaik buat The Pirate Bay buat torrents percuma, teruskan membaca.

Di hampir setiap negara di global, merupakan menyalahi undang-undang buat memuat turun filem, permainan, rancangan TV, & muzik yg dilindungi copyright, jika anda nir memiliki kandungan yang sah secara sah. Melakukannya adalah kecurian harta intelek. Menggunakan torrents buat muat turun tidak absah boleh menyebabkan anda berisiko kehilangan sambungan internet anda, menerima denda , atau menerima sanksi penjara.

1. RARBG

RARBG sudah sebagai galat satu nama yg paling populer di dunia yg mengerikan. Laman ini memberi tumpuan pada siaran video berkualiti tinggi & memiliki sejumlah akbar kandungan yg tersedia.

RARBG pula memberikan cara yg asas tetapi berkesan buat mencari fail baru berkat senarai "Top 10" pada pelbagai kategori.

Populariti tapak sudah menyebabkan dia sebagai galat satu domain yang paling banyak dikunjungi di web. Ia secara konsisten berpangkat pada atas 350 pada Alexa.

Dua. 1337x.To
1337x adalah salah  satu cara lain  yg paling sinkron untuk The Pirate Bay; anda boleh menapis pelbagai jenis fail torrent menggunakan memakai butang pada bahagian bawah skrin.

Laman ini sudah menghadapi pelbagai pertempuran undang-undang. Ia nir tersedia pada output Carian Google semenjak permintaan 2015 dari Feelgood Entertainment. Walau bagaimanapun, ia masih boleh dicari menerusi enjin carian terfokus privasi misalnya DuckDuckGo.

Elakkan Google dan Bing: 7 Enjin Carian Alternatif Itu Nilai Privasi
Adakah privasi enjin carian krusial bagi anda?
Apabila ya, lupakan Google & Bing & pertimbangkan buat memakai keliru satu daripada enjin gelintaran yang difokuskan dalam privasi ini.
Baca Lebih Lanjut
1337x.To telah membangunkan reputasi buat menyediakan akses pada torrents yg sukar ditemui & keras.

Tiga. YTS.AM

Kumpulan YIFY (jua dikenali sebagai YTS), adalah perpaduan yg didedikasikan buat melepaskan kilat filem popular. Video itu populer kerana berkualiti tinggi dengan saiz fail kecil.

Mungkin diramalkan, tindakan undang-undang dari Persatuan Gambar Gerak di Amerika melihat formasi itu ditutup dalam tahun 2015. YTS.AM merupakan kelahiran semula formasi YIFY dan biasanya dipercaya menjadi pengganti semula jadi.

4. TorLock
Torlock adalah cara lain  lain Pirate Bay yang hebat.

Laman ini memperlihatkan beberapa muat turun torrent yang paling boleh dipercayai. Kebanyakan indeksnya dicipta semasa tempoh jika pengguna dibayar $ 1 buat setiap pautan palsu yang dilaporkan-walaupun kami nir bisa melihat sebarang maklumat yg menerangkan tawaran masih tersedia.

Torlock juga mendakwa memberikan dasar privasi yg ketat. Pemaju tidak log apa-apa tindakan anda dan nir menjejaki anda di semua web. Perkara yang sama nir semestinya dikatakan buat tapak muat turun torrent lain.

Terakhir, ternyata seperti Torlock adalah keliru satu daripada beberapa laman torrent percuma yang merogoh berat tentang legality. Ia menjanjikan untuk memberi respons pada semua pemberitahuan pemberhentian DCMA dalam masa 3 hari.

5. KickassTorrents

KickassTorrents bukan halaman web yang pernah ada. Ia jauh dari waktu The Pirate Bay dan KickassTorrents sudah mengadapnya sebagai halaman torrent nombor satu di web. Malah, dalam tahun 2014, KickassTorrents merupakan tapak torrent paling popular pada dunia.

Kematian tapak bermula pada 2016 selepas pihak berkuasa Alaihi Salam merampas domain itu, tetapi semenjak bangkit dari abu.

Walaupun perpustakaan fail torrent di indeks tapak telah merosot dari puncaknya, KickassTorrents kekal laman web yg handal yang mudah buat mengemudi & memuat turun fail yg anda perlukan.

6. LimeTorrents
Satu lagi page web yg berkembang dalam populariti sejak beberapa tahun kebelakangan ini, LimeTorrents pasti bernilai diperiksa apabila anda sedang berusaha buat mencari torrent tertentu yg anda mahu.

Navigasi adalah gampang-terdapat penapis buat Filem, Muzik, rancangan TV, Permainan, Aplikasi, & Anime, serta alat pakar misalnya senarai torrent teratas, carian awan, & penjejak kesihatan torrent.

7. Zooqle

Zooqle merupakan pendatang baru dalam senarai page web torrent terbaik, tetapi beliau sebagai popular menggunakan terima kasih pada 4.2 juta torrents yang disahkan, 6.9 PB data, dan adonan padat perisian dan kandungan video.

Mungkin unik, komuniti pengguna Zooqle memainkan peranan krusial dalam cara tapak kelihatan dan berkelakuan. Hasilnya adalah laman web yg mudah pada-navigasi dan-untuk sesiapa sahaja yg membuat suapan RSS dan langganan RSS akaun-hidup.

8. Torrentz2
Pencinta muzik perlu menyemak kandungan yang tersedia pada Torrentz2.Eu. Enjin metasearch menggabungkan hasil daripada berpuluh-puluh enjin carian buat memperlihatkan senarai fail yang luas.

Sudah tentu, nama jenama Torrentz telah wujud lebih daripada satu dekad. Ia adalah halaman torrent ke 2 yang paling popular di web pada 2012 & 2015 sebelum ditutup.

Hari ini, alternatif Pirate Bay ini menyimpan profil yang rendah dan ahli pada fail audio.

Jika anda mahukan keselamatan tambahan, Torrentz2 pula tersedia menjadi tapak bawang melalui penghala Tor.

9. EZTV

Seperti gugusan YIFY, EZTV adalah kumpulan yg mencipta fail torrent & menjadikannya tersedia di halaman torrent lain yang popular.

Apabila KickassTorrents mengalami kesulitan undang-undang, EZTV menetapkan buat mengambil operasi pada pada rumah & melancarkan alternatifnya sendiri pada The Pirate Bay.

Dari sudut reka bentuk, laman web ini tidak semudah digunakan menjadi beberapa saingannya; ia adalah kualiti & pelbagai torrents yg membuat orang pulang.

10. Torrents.Io
Dahulu dikenali sebagai Torrents.Me, laman web itu bertindak menjadi aggregator buat poly laman torrent terbaik yang lain di web. Ia termasuk output daripada The Pirate Bay, 1337x, RARBG, & banyak lagi.

Unik, Torrents.Io memperlihatkan animo carian buat pelbagai torrents dalam carta halaman primer. Data ini memberi anda gambaran baru tentang torrents yang paling popular pada global dalam jika-bila masa.

Torrents Bahasa Asing
Sekiranya bahasa Inggeris bukan bahasa utama anda, jangan risau. Berikut merupakan 3 tapak torrent non-Inggeris:

Mejor Torrent (Bahasa Sepanyol): Antara muka pengguna tidak mengagumkan, tetapi dengan 25 juta pengguna, ia adalah halaman web torrent Sepanyol yg paling popular di global.

LostFilmTV (Rusia): Walaupun nama Inggeris-terdengar, LostFilmTV adalah halaman torrent paling popular buat kandungan Rusia selepas penutupan Rutracker.
Torrent9 (Bahasa Perancis): Torrent9 memiliki lebih daripada 2 juta torrents Perancis. Ia popular pada Perancis, Belgium, dan Kanada.
Alternatif Bayi Terbaik Pirate
10 tapak dalam senarai kami cukup untuk mencari torrent yg anda inginkan. Namun yang mana cara lain  Pirate Bay terbaik? Ia bukan halaman web torrent pilihan yg gampang sentiasa berubah dan berkembang. Jika kita terpaksa menentukan, kita akan menyampaikan reka bentuk dan bilangan torrents pada 1337x memberikannya kelebihan.

Anda wajib  sentiasa memakai VPN apabila memuat turun torrents. Kami mengesyorkan ExpressVPN & CyberGhost .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel