Seluruh peranti Amazon Echo baru& karakteristik Alexa, disenaraikan

Apabila 2018 ialah tentang meletakkan Alexa pada segala- galanya, 2019 ialah tentang meletakkan Alexa pada mana- mana: di rungu kamu, pada paras kamu, pada tangan kamu. Namun tunggu, pula di palammu, di lebih banyak kereta, di halaman kamu... Tolong menyudahi. Tidak terdapat penghasil wafel Alexa, walaupun bagaimanapun, yg Limp mengalami masa buat memohon maaf.

Inilah segala- galanya yang diumumkan Amazon di program#AskAlexa, perkakasan& perisian, disenaraikan si betapa menariknya kami memutuskannya.

1. Echo Frames

Satu daripada 2 produk Hari 1: Edisi yg pada asasnya membangun siri peranti percubaan baru Amazon, Echo Frames ialah sejoli gelas yg membolehkan kamu berbual dengan Alexa ataupun pembantu telefon kamu. Ada cuma buat jemputan" jumlah terhad" buat$ 179. 99 buat memulakan( setelah itu$ 249. 99), mereka cuma Alaihi Salam& Android sahaja buat dilancarkan- mereka menyambung ke telefon kamu lewat Bluetooth 5. 0& membutuhkan sambungan Wi- Fi ataupun selular buat berperan.

Ada cuma satu tebal, style asetat gelap saat ini tetapi mereka hendak merogoh kanta preskripsi& beratnya cuma 31g. Kami mempunyai demo ringkas& fikir mereka relatif merogoh, bingkai nampak lebih tebal bagi kaca biasa kacak, bersempadan dengan chunky, namun reka wujud terbaik yang kami amati sepanjang ini pada ruang ini, sama misalnya kaca mata gelap pandai

yang Bose. Dari hadapan kamu tidak hendak ketahui.

Seseorang rep Amazon memberitahu kami bahawa mereka nir dioptimumkan buat muzik namun beta penguji telah kesimpulannya memakainya buat lagu- lagu. Garis Alexa yg leluasa tangan- ada pula butang- swiping dalam bingkai sebelah kanan& pembesar bunyi seluruh bekerja memakai baik dalam demo. Hayat bateri maksudnya... OK: 40 Persoalan Alexa, 20 minit panggilan telefon ataupun 45 minit main semula media.

2. Echo Buds

Peranti mainstream yg sangat menarik dari sekelompok ini yakni sejoli suis tanpa wayar yang kemas ini. Kami sudah memandang earbuds dengan Alexa saat sebelum ini- Bragi, Bose serta lain- lain- tetapi pendamping ini£ 120 tunas tanpa wayar benar hendak bingung poly jenama audio masuk ke ruang ini memakai opsi yg berpatutan.

Echo Buds merupakan peluh IPX4& percikan percikan, memakai jangka hayat bateri sepanjang 5 jam( 20 jam tercantum kes bersaiz padat), 3 saiz hujung kuping& reka wujud style galaksi Galaxy yang menempel pada kuping kamu sedikit namun tidak secara beramai- ramai begitu. Tidak hanya bagi Alexa leluasa tangan, titik jualan sebenar ialah teknologi pengurangan hingar aktif Bose- anda 2 kali ketuk buat berkecimpung di antara mod passthrough di mana kamu boleh mendengar apa yang berlaku di sekitar kamu& mod pengurangan hingar yang benar- sahih hebat, yg berperan anggun lebih sempurna. Tidak hanya itu, dalam apl Alexa, masih terdapat slider bonus memakai 5 sesi buat memperibadikan NC.

Walaupun bagaimanapun, ini bermakna bahawa nir terdapat kawalan mainan/ sela waktu ataupun kawalan ketara, yang boleh menjengkelkan. Kami kagum dengan audio bagi pemandu dwi- dwi pada dalam tiap putik jua. Pada mulanya dengar, ini merupakan lebih baik daripada mereka berhak buat terletak pada harga itu.( The Echo Buds disenaraikan jadi hendak datang di Amazon UK).

3. Auto Menghapuskan Rakaman Suara Alexa

Bila Amazon meletakkan slaid yg berkata pribadi ialah asas, sukar buat tidak mencolok. Tetapi lambat- laun, lambat- laun, menghasilkan kemajuan pada isu eksklusif kawalan lebih berbutir buat pengguna Alexa.

Yang terbanyak maksudnya, bagaikan bonus kepada opsyen yang dilancarkan athun baru ini buat memadam rakaman hari itu lewat bunyi, kini

kamu boleh memutuskan akaun kamu sehingga automatik memadam rakaman kamu dalam dasar 3 ataupun 18 bulan. Kami mahu dia bulanan namun ini lebih baik daripada apa- apa. Karakteristik ini bergeser" pada akhir tahun ini".

Pula nota: Amazon mengantarkan enjin perkataan bangunnya ialah 50 peratus lebih sempurna bagaikan dampaknya bangun palsu wajib dikurangkan. Kamu jua boleh bertanya kepada Alexa kenapa ia melaksanakan aksi contohnya bermain muzik serta bertanya pada pembantu Alexa, beritahu aku

apa yg kamu dengar. Limp menaikkan pada pelancaran itu:" Kami hendak terus mencipta kawalan pribadi."

4. Echo Studio

Bunyi terbaik yang kamu boleh miliki dari pembesar suara Echo merupakan 2 Echo Studios yang dipasangkan beserta subwoofer. The Studio ialah Echo high- end£ 190 yang baru dengan 3 tweeter mid- range, tweeter arah& 5/ 4 inci pemacu bass. Ada sokongan Dolby Atmos&, satu lagi Echo yang awal, ciri penyesuaian dinding misalnya Trueplay yg mengenakan mics buat tujuan reaksi sangat higienis tergantung pada loka ia diletakkan, di rack& lain- lain. Studio berjalan secara automatik melainkan mics dimatikan serta ia mengambil masa kira- kira 10 kala tiap kali kamu meletakkan semula speaker.

Amazon mengatakan dia nilai yg baik& tuntutan orang sudah membahas ia boleh setanding memakai penceramah$ 400. Kita hendak amati. Dia sememangnya menerima reka wujud yang menegaskan Apple HomePod. Dalam demo pantas kami, kedengarannya hangat, balance serta gampang diisi dinding pertengahan dengan cuma satu peranti. Yang satu ini sangat pas buat pelancaran Muzik HD hi- res Amazon& segala peranti Televisi Fire 4K hendak bisa menstrim ke Studio ataupun 2.

5. Rangkaian Sidewalk tebal Amazon

Ring memiliki Cam Stick- Up 1080p baru(£ 89) serta Cam Indoor Cam($ 60), dengan mod tempat tinggal

yg menutup rakaman video serta audio, yg nampak cuma Alaihi Salam, dan Kit Penggera Retrofit yg baru.

Tetapi, lebih poly bercita- cita besar ialah Amazon Sidewalk, satu protokol baru pada band 900MHz, yg keluar bersumber pada percubaan pasukan Ring buat membina lampu keselamatan halaman pintar yang menghubungkan dengan selamat ke ekosistem lain tanpa memakai Bluetooth, Wi- Fi ataupun 5G yg seluruhnya mempunyai batas.

Limp menarangkan bahawa Amazon mau menerokai protokol ini buat peranti murah dengan jangka hayat bateri yg panjang, bermula dengan Penjejak pet penjual yang merogoh peluang daripada julat c. 500m& boleh dipakai buat mengetuk anjing kamu ke halaman kamu.

Dia pula mencadangkan rangkaian itu boleh digunakan buat sensor air buat tomato yang terus menjadi terus menjadi besar, sensor peti mel- sangat Amerika- dan sensor cuaca. Namun petunjuk sebenar ialah peta yang terdapat memberitahuakn penjelasan akbar waktu sekumpulan pekerja Amazon di California diberi gerbang. Limp berkata ia" sangat dini"& Ambil hendak menghantar tahun depan tetapi dia menampakan" visi gimana Sidewalk boleh digunakan". Di antara ini serta cip U1 Apple, sesiapa sahaja yang membina alternatif Bluetooth mereka dalam hari ini.

6. Echo Dot dengan jam

Echo Dot£ 60 ini memiliki jam LED pada bahagian depan. Dia sememangnya gampang. Kami boleh mengesahkan kamu boleh melihatnya di seberang ruangan, misalnya yang dijanjikan si Amazon,& kamu boleh mengetuk bahagian atasnya sepanjang 9 minit tidur bila kamu memakai bagaikan tempat tidur Echo, memohon Alexa menerangkan temperatur pada luar& menguraikan pemasa& penggera. Sempurna buat sesiapa sahaja memakai peranti Echo memakai skrin. Kami menyukainya.

7. Kit Penyambung Alexa

Ikon Ikon Alexa, yg memakai sebagian tinkering bertukar peranti biasa ke dalam yang serasi Alexa, kini

ada buat sesiapa sahaja buat membeli, berikutan eksperimen yang berjaya dari Crock- Pot( slow- cooker hendak tiba tidak lama

lagi), Proctor& Gamble, Mister Christmas( yg membuat Alexa pokok Krismas yg terkawal) serta poly lagi. Dengan sebagian pengekodan asas serta grease siku, ini merupakan projek rumah DIY yg maju.

8. Echo Flex

Peranti Alexa pada harga£ 25 Amazon ialah relatif hodam tetapi dia merupakan) luar biasa murah buat kit pandai

rumah yg mengawal suara serta b) memiliki port USB& hasil aux 3. 5mm buat mengecas, menyambung kepada penceramah ataupun menaikkan aksesori. Suatu syarikat yg terpanggil Realiti Ketiga sudah membuat 2 daripada ini buat pelancaran, sensor gerakan serta sinar malam( memakai sensor sinar ambien)& Amazon mengatakan pihak ketiga boleh menghubungi mereka buat membina add- ons selagi mereka saiz yang betul serta nir sangat berat.

Ini menjadikan banyak ide di dalam dinding mandi, pada mana kamu nir mahu ketinggalan kabel, ataupun pada dinding pada mana kamu telah memiliki penceramah yg dihubungkan& mahu peranti bonus buat berkata, intercom Pengumuman Alexa. The Flex boleh melaksanakan segala- galanya yg boleh dicoba Echo Dot serta ia mempunyai penceramah buat jawapan pembantu namun dia tidak sahih- benar buat muzik.

9. Samuel L Jackson memainkan Alexa

Alexa menemukan sebagian kenaikan yg lebih menarik pula. Awal, Amazon saat ini sudah menggapai titik dengan bacaan saraf buat bertutur teknologi di mana ia boleh meniru bunyi selebriti daripada memakai klip pra- rakaman. Jadi, jadi model, tidak usang lagi hendak bagaikan opsi buat mengubah pembantu suara kamu pada Samuel L Jackson, dalam tipe eksplisit ataupun nir eksplisit, dengan persoalan serta candaan. Tidak jelas sama ada ini hendak ada pada luar Alaihi Salam.

Alexa pula menemukan mod multi bahasa, bermula memakai bahasa Sepanyol serta Inggeris di Amerika Syarikat; Perancis serta Inggeris di Kanada serta Hindi serta Inggeris pada India. Serta" sejauh bulan- bulan serta tahun- tahun hendak datang" model Alexa yg lebih ekspresif hendak melancarkan pelbagai permasalahan misalnya warta serta sukan memakai, katakan, irama bunyi liputan data buat buletin.

10. Echo Glow

A$ 29. 99" peranti pasangan" iaitu tidak terdapat mic ataupun pembesar suara pada dalamnya, Echo Glow merupakan lampu malam dengan" berjuta- juta" rona serta keupayaan buat mengetuk buat menari lewat corak. Idea ini dipasangkan dengan Edisi Anak- anak Echo Dot- kita misalnya penutup kain pelangi- buat memohon mod camp api& acara tarian. Comel.( Tetapi tidak tiba ke UK buat saat ini, bersumber pada nampak permasalahan).

11. Echo Loop

Peranti jemputan kedua Day 1 merupakan keliru satu yang kami kurang konfiden daripada kaca mata. The Echo Loop merupakan cincin pintar$ 130 yg terbuat bagi titanium gelap yg disikat serta keluli tahan karat memakai 2 mics, pembesar bunyi& motor haptik piezo buat getaran. Dia sedikit rumit namun apabila kamu menemukan waspada, jari kamu berbunyi hingga kamu memegang cincin ke rungu kamu buat mendengar pemberitahuan itu. Ataupun kamu menekan butang dengan mak

jari kamu buat mengaktifkan Alexa& tahan lagi.

Loop itu sangat pada luar situ& itu wajib dipuji, namun saiz akbar- terdapat 4 saiz- agak besar

serta nir sama sekali bergaya. Tidak hanya itu, kami mau memandang sebagian karakteristik bermanfaat yang lain, yang telah tumbuh dalam cincin pandai

indie, semacam pembayaran tanpa sentuh.

12. Router Eero tiba ke UK

Amazon bawa sebagian rangkaian Wi- Fi eero ke UK. Eero, yang tiba jadi£ 99 ataupun£ 249 buat 3 pek,& eero pro-£ 179 ataupun£ 429 buat tiga- tiba pada bulan November. Bila Amazon membeli syarikat itu, ada soalan yg dibangkitkan menimpa niatnya memakai seluruh informasi isi tempat tinggal

bonus biar dia hendak menarik buat memandang gimana Brits berperan balas paling utama apabila Amazon baru sahaja menaikkan integrasi Alexa yg ia katakan bertujuan buat mempermudah kawalan Wi- Fi biar kamu boleh katakan" Alexa, sela waktu PlayStation Wi- Fi."

13. Alexa Smart Oven

Ingat Alexa Microwave tahun lepas? Nah, kini

ia merupakan microwave sangat laris pada Amazon- kami tentu prosedur pemecahan

nir ada kena mengena dengannya. Walaupun apa juga, Amazon kembali memakai reka wujud acum yang berfokuskan dapur baru,$ 249 Alexa Smart Oven yang menaikkan mencerna memasak, tukang masak hawa serta keupayaan buat mengimbas sebagian barangan yang dibungkus lewat penerapan Alexa ataupun Echo Show buat tetapan pratetap. Tiap satunya dilengkapi dengan Echo Dot percuma.

14. Echo Auto mekar pada lebih poly produsen kereta

Dalam konvoi yg sangat alfa, Amazon menempa 7 kereta pada sebelah litar kitaran pada luar HQnya buat menampakan kegiatan Echo Auto, yg kini

tercantum GM, Cadillac, Chevrolet& Buick beserta Ford, Lexus, Toyota& banyak lagi. Demonstrasi 2020 Rivian R1T- Silver segala elektrik( 0- 60 pada 3 waktu) menguraikan Alexa, buka perintah hud.

15. Echo( 2019)

Bisa jadi yg sangat membosankan pelancaran Echo merupakan Echo yg berasal. Model 2019 merupakan£ 90 di UK dengan naik taraf audio buat membiasakan dengan Echo Plus dengan bass yang lebih baik, lebih kentara serta besar oleh Amazon. Ada jua corak Twilight Blue yang baru jua.

16. Show Echo 8

Ditambah saiz pintar 8 inci yg baru di Amazon, yang bertujuan sempurna di dapur. Semacam yang kamu harapkan, ada cerminan HD& terbina pada epilog kamera. BBC Good Food mengatur resipi video di UK; Dapur Rangkaian Santapan di Amerika Syarikat. Dia keluar pada 21 November di UK. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel