Push Printer Eco-Friendly New HP

Produk yg dibebaskan menyasarkan keperluan berbeza perusahaan, perniagaan kecil dan sederhana (SMB), pengguna, & pelanggan seni grafik. Keperluan ini terdiri daripada penyelesaian pengurusan armada buat membantu perusahaan menjimatkan kuasa & kertas pada penyelesaian pengurusan pencetak buat membantu pengguna menjimatkan energi, kertas dan bekalan. Produk lain menaruh penyelesaian alam sekitar SMB yg nir membelanjakan cara artis tambahan dan grafik buat menjimatkan wang sambil mengurangkan jejak alam kurang lebih mereka.

Kempen Pelabelan
HP memperkenalkan label Eco Highlights, bertujuan untuk membantu pelanggan dalam mengenal pasti produk HP menggunakan karakteristik-ciri yg lebih baik daripada alam sekitar. Pencetak inkjet HP baru yg dibuat hampir sepenuhnya daripada bahan kitar semula, sebagai tambahan kepada dua pencetak HP LaserJet, akan sebagai produk pertama yg menggunakan label. HP akan mengguna pakai barisan produk baru ini pada semua segmen produk tertentu.

HP juga mengumumkan pencitraan syarikat & pencetakan perusahaan sebagai sebahagian daripada program Penyelesaian HP Eco. Barisan produk baharu ini akan membantu pelanggan mengenal niscaya inisiatif alam kurang lebih, produk, penyelesaian dan perkhidmatan yang direka dengan persekitaran dalam fikiran. Produk ini termasuk Kalkulator Jejak HP Carbon untuk percetakan, ciri penjimatan tenaga Auto-On / Auto-Off buat pencetak LaserJet & perkhidmatan Penilaian Percetakan Eco.

Tawaran-tawaran baru ini menyertai satu suite indera dan karakteristik-ciri produk yang sedia terdapat dari Pengimejan dan Percetakan HP yang dipakai oleh syarikat itu untuk membolehkan pelanggan menjimatkan kuasa & kertas, kata Codd.

Matlamat Alam Sekitar
HP mengumumkan empat matlamat fokus alam lebih kurang. Yang pertama merupakan untuk menaikkan kecekapan tenaga pencetak HP LaserJet dan Inkjet 40 peratus menjelang tahun 2011. Syarikat itu sebelum ini mencapai matlamat pengurangan 30 peratus yang ditetapkan pada tahun 2005.

Matlamat ke 2 adalah untuk memastikan 100 peratus kertas foto pengguna HP akan diperoleh daripada pembekal bersertifikat hutan lestari dalam tahun 2009. Dasar ini merangkumi ke 2-2 kertas yang dijual pada pelanggan dan yg dipakai sang HP pada pembungkusan, cagaran dan percetakan pejabat.

Matlamat ketiga, dengan tarikh target tahun 2010, merupakan buat menaikkan penggunaan bahan kitar semula pada produk inkjet syarikat sebanyak tiga kali tahap yg dicapai tahun tanggal.

Matlamat alam kurang lebih keempat HP adalah buat mengitar semula lebih daripada 250 juta kartun inkjet HP & LaserJet oleh kejatuhan tahun 2008. Ini adalah peningkatan sebanyak 25 peratus pada masa kurang daripada satu tahun, istilah Codd.

Mengecut Jejak
Pelanggan perusahaan boleh mengurangkan jejak karbon mereka sebanyak 30 peratus memakai Eco Solutions Tools and Services, menurut HP. Sebagai contoh, Kalkulator Jejak Karbon HP buat percetakan membolehkan para pelanggan untuk membandingkan jejak karbon armada pencetak sedia terdapat mereka menggunakan armada yang baru dan dioptimumkan buat memahami bagaimana mereka bisa mengurangkan kesan mereka terhadap alam lebih kurang.

HP direka kalkulator untuk menilai tenaga pencetak dan penggunaan kertas, kesan karbon penggunaan & kos kewangan berkaitan dari penilaian tenaga geografi. Pelanggan boleh mengakses kalkulator secara dalam talian atau bekerja secara langsung dengan HP untuk membina aturan tahunan baseline jejak karbon peletak mereka.

Kalkulator Konsumsi Tenaga LaserJet HP juga disasarkan. Ia membolehkan pelanggan SMB membandingkan data tenaga spesifik produk berdasarkan pencetak HP LaserJet yang popular menggunakan data berdasarkan produk pesaing. Kalkulator ini jua membolehkan pelanggan buat membandingkan produk baru HP LaserJet menggunakan model HP yg lebih usang buat mendeskripsikan penjimatan energi pada jam kilowatt dan aturan dolar dicapai dengan menaik taraf peranti usang.

Alat Eco Lain
Penambahan baru kepada perkhidmatan HP yang sedia terdapat merupakan Penilaian Pencetakan HP Eco, yg direka buat membantu pelanggan mengukur penggunaan energi mereka, penggunaan kertas & divestasi karbon dan mengesyorkan cara memakai kurang energi dan kertas, mengitar semula lebih poly & mengurangkan kesan pengimejan dan percetakan .

Highlights HP Eco adalah label yg meringkaskan ciri-karakteristik yang mengurangkan kesan alam sekitar produk, indera atau perkhidmatan, seperti penggunaan energi & kitar semula. HP akan memakai label di semua kategori produknya.

Teknologi Auto-On / Auto HP akan membantu pelanggan menaikkan kecekapan tenaga sebagai akibatnya 50 kali, istilah syarikat itu. Ia membolehkan pencetak memasuki mod tidur yang mendalam, menggunakan itu menggunakan kurang daripada satu watt kuasa, menurut Codd.

Pencetak Baru
HP memperkenalkan 3 pencetak baru sebagai produk pertama yang menampilkan label Highlights HP Eco. Pelanggan akan dapat mencari label Highlights Eco pada pembungkusan, Web dan pada helai data.

Pencetak HP Deskjet D2545 merupakan pencetak pertama syarikat yg dibuat hampir keseluruhannya daripada bahan plastik kitar semula. Ia mengandungi plastik 83 peratus yg dikitar semula dan menggunakan kartrij HP 60, yang dibentuk daripada resin plastik yg dikitar semula yg dikumpulkan melalui program HP Planet Partners dan asal lain seperti botol air.

Pencetak ini adalah Tenaga Bintang yg berkelayakan dan mempunyai HP Smart Web Printing, yang mengoptimumkan pencetakan Web menggunakan membiarkan pengguna menggabungkan bahagian poly page web ke satu page. Pencetak HP Deskjet D2545 kini   tersedia buat harga runcit sebanyak US $ 49.

HP merancang memperkenalkan pencetak trend panas ini yg akan menampilkan plastik kitar semula yg diperoleh daripada sistem kitar semula plastik "gelung tertutup" HP, yg menggabungkan pelbagai plastik kitar semula pasca-pengguna, dari kartrij inkjet HP ke botol air.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel