Printer Pro Mendapat Dokumen Dari iPad ke Pencetak, Walaupun Ia Tidak Sentiasa

Penerbangan Langsung
Biasanya, saya suka  membeli indera elektro baru, namun ketika tiba ke pencetak, itu menyakitkan. Terdapat kos dakwat buat dipertimbangkan, seluruh kaedah byzantine menyambungkan pada pencetak, menetapkannya, mengemas kini   pemandu dan cuba merampungkan perkara sambungan WiFi berbanding USB eksklusif. Mencetak melalui rangkaian.

Sekiranya anda memiliki pencetak pelbagai fungsi, soalan & masalah yg berpotensi hanya akan tiba: Adakah saya perlu memasang aplikasi perisian clunky yg disediakan sang pengilang hanya buat mengimbas gambar? Bagaimana hendak menghantar faks? Mengapa gambaran dalam panduan persediaan tidak sepadan menggunakan rupa pencetak dan aplikasi nama saya yg tidak timbul dalam cakera penyediaan?

Jadi sebaik sahaja saya mempunyai pencetak yang berfungsi, saya bayar, bercakap menggunakan baik, & berharap harga dakwat akhirnya mula turun. Jadi dalam beberapa cara, aku  percaya dia memerlukan jiwa yang berani kepada a) membuat pelaksanaan yg membolehkan anda mencetak, dan b) membeli aplikasi yang membolehkan anda mencetak.

Apple, telah tentu, mempunyai karakteristik terbina pada kecil yg dipanggil "AirPrint," dan ia membolehkan anda mencetak berdasarkan peranti iOS anda ke pencetak rumah anda bila pencetak dan peranti iOS anda berdua dilog masuk ke rangkaian WiFi tempat tinggal   anda. Ide mengagumkan. Anda tidak perlu bimbang tentang pemacu pencetak dan konfigurasi & mana-mana sahaja.

Masalahnya dengan AirPrint, bagaimanapun, adalah bahawa anda memerlukan pencetak yang menyokongnya . Nasib baik, lima pengeluar pencetak utama mempunyai pencetak yg menyokong AirPrint, tetapi contoh pencetak aku , Canon MX340, nir.

Pro Pencetak buat Penyelamat
Apl iPad Pencetak Pro, sebaliknya, tidak menggunakan AirPrint. Sebaliknya, ia memberi saya pilihan gampang buat mencetak menurut iPad saya dari sofa aku . Sudah tentu, sebahagian besarnya, saya nir perlu mencetak berdasarkan iPad aku , tetapi kadang-kadang agak bermanfaat buat dapat menarik PDF kontrak atau beberapa bahan acum yg lebih difahami mengenai dakwat dan kertas.

Dalam beberapa cara, Printer Pro terkejut terintegrasi, dan pada lain-lain, tidak begitu banyak. Contohnya, mencetak halaman Web mengambil langkah kecil, tetapi langkah ini jauh lebih cepat daripada mencari Mac atau PC, memuat Safari, dan mencetak dari sana. Jadi bagaimana anda mencetak halaman Web menggunakan Pro Pencetak? Ketik & tahan teks baris alamat "http: //" pada pelayar anda, lalu luncurkan jari anda ke arah kiri untuk meletakkan kursor di depan "h" ... Dan taipkan "p" buat membuat url menggunakan "phttp: //". Kemudian ketik kekunci pulang. Boom, anda akan keluar menurut Safari & masuk ke aplikasi Pro Pencetak, dan apabila anda bernasib baik, laman Web akan dimuat buat anda di pada aplikasi.

Dalam pengalaman aku , page web yang sangat rumit mengambil masa buat memuat atau tersedak entah bagaimana. Sudah tentu, saya cenderung buat nir mencetak laman web yang sangat rumit, oleh itu kebanyakan orang tidak akan mengalami poly kasus di sini. Apabila saya mencetak laman Web, beliau adalah resit, kupon atau artikel. Perkara mudah.

Persediaan awal
Jika anda mula-mula melancarkan Printer Pro, beliau berjalan anda melalui beberapa langkah. Pertama, ketik "TAMBAH PRINTER." Aplikasi ini memikirkan beberapa saat kemudian menaruh saya skrin baru. Saya boleh mencetak ke fail PDF atau pilih pencetak saya berdasarkan senarai. Oleh kerana masih ada hanya satu pencetak di pejabat aku , aku  menentukan Siri Canon MX340, yang disambungkan ke Mac saya & memiliki nota sambungan di bawah nama pencetak.

Pada ketika ini, krusial buat diperhatikan bagaimana Printer Pro berkomunikasi: Ia boleh mencetak terus pada beberapa pencetak yg memiliki WiFi terbina pada atau yg mempunyai sambungan ke PC atau Mac. Untungnya, Readdle cukup pandai  buat membolehkan pelanggan berpotensi cuba sebelum mereka membeli - anda boleh memuat turun Printer Pro Lite, yang percuma, untuk memastikan anda dapat mencetak dengan alat-alat anda yg sedia ada.

Seterusnya, pelaksanaan mencetak page ujian. Apabila kelihatan jelek, ketuk "MENCARI BURUK." apabila tiada apa yang dicetak, ketik "NOTHING PRINTED." Jika ia kelihatan baik, anda akan menerima idea itu. Halaman ujian saya kelihatan cantik. Seterusnya, masih ada satu siri huruf & angka yang dicetak pada sudut-sudut halaman, dengan beberapa goresan pena dipotong pada akhir laman. Anda perlu menentukib Pro Pencetak menggunakan memberitahunya kombo nombor huruf mana kombo utuh terakhir pada laman bercetak.

Selepas itu, anda pergi ke halaman primer Pro Pencetak Pro. Setiap bahagian memiliki teks terbina dalam. Oleh itu, dia mengambil sedikit perhatian buat mengetahui apa yang anda dapat cetak & bagaimana, arahannya ada pada hadapan anda. Kes pada titik? Bagaimana untuk mencetak page Web.

Saya agak kecewa kerana aku  tidak dapat mencetak e-mel secara pribadi. Itu pasti indah. Untuk mencetak mesej e-mel, anda perlu menentukan teks, menyalinnya, lalu melancarkan Printer Pro. Ketuk tetapan Clipboard & boom, teks yg disalin akan ada pada papan klip Pro Printer, sedia buat dicetak. Beberapa langkah, nir semudah yang aku  senang, namun jauh lebih mudah daripada bergerak dari sofa ke meja pejabat saya, bangunkan MacBook aku  & mencari e-mel buat mencetak terus menurut Mac aku .

Seperti yang dapat saya katakan, apabila anda boleh menyalinnya ke papan keratan, anda boleh mencetaknya.

Dokumen, yang disimpan menjadi lampiran pada Mail atau aplikasi lain, kelihatan lebih mudah buat dicetak. Anda boleh mengetuk ikon Terbuka Dalam, yg memberikan anda peluang buat membuka dokumen pada aplikasi tertentu, misalnya Halaman ... Atau kini  , Printer Pro. Sebagai contoh, dokumen PDF dalam mesej e-mel: Ketik dan tahan ikon buat PDF dan anda akan menerima menu pop timbul. Lihat Cepat memberi anda pandangan yang biasa biasa, atau anda boleh membukanya pada iBooks ... Atau ketik "Buka Dalam" & anda akan mendapat senarai aplikasi yang akan mengendalikan fail tersebut, termasuk Print Pro.

Foto, Terlalu
apabila anda mencetak foto anda sendiri (oh, kos dakwat!), Integrasi sangat manis - anda boleh menyemak dampak melalui Roll Camera atau Stream Photo anda & pilih foto yg anda ingin cetak.

Begitu juga, anda boleh mencetak dokumen dari Dropbox, MobileMe iDisk, & GoogleDocs. Printer Pro menyokong format webarchive , PDF, Word, Excel, Powerpoint, Halaman, Nombor, Kata Kunci, TXT, HTML , JPG dan Safari.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel