Oppo Reno S Dengan Pengecasan Cepat 65W, Kamera 64-Megapixel

Oppo dilaporkan bekerja dalam varian telefon pintar Reno baru, dan boleh melancarkan peranti itu secepat Disember. Menurut kebocoran pada talian yg baru, Oppo Reno S baru akan masuk, & telefon ini akan menyokong 65W SuperVOOC 2.0 teknologi pengecasan cepat & sukan sensor utama 64 megapiksel di bahagian belakang. Harga Oppo Reno S pula sudah dibocorkan pada talian, dan varian ini perlu dilancarkan di India, tidak misalnya Reno Ace, yg belum memulakan debutnya pada India.

Menurut laporan 91Mobil yang baru , Oppo Reno S dijangka harga pada India lebih menurut Rs. 40,000. Telefon itu dilaporkan akan dilancarkan pada pasaran India dalam bulan Disember, & ia akan menayangkan sensor primer 64 megapiksel. The Oppo Reno Ace mempunyai sensor primer 48 megapiksel pada atas kapal, selain daripada 13 megapiksel & 8 megapiksel sensor yg disertakan. Tidak ada kejelasan pada mana sensor lain akan mengiringi sensor 64 megapiksel.

Laporan itu juga mencadangkan bahawa Oppo Reno S akan sukan 65W SuperVOOC dua.0 cepat mengenakan teknologi, sama misalnya Oppo Reno Ace. Memandangkan tag harga yang tinggi, tidak akan mengejutkan jika Oppo Reno S dikuasakan oleh Snapdragon 855 SoC atau Snapdragon 855+ SoC baharu.

Ketua Pegawai Eksekutif Realme India Madhav Sheth baru-baru ini mendedahkan bahawa syarikat kini   menikmati 17 juta pengguna di seluruh global dengan tujuh juta orang ditambah dalam masa 90 hari sahaja. Beliau nir mendedahkan apa-apa data khusus pasaran, dan tidak jelas berapa poly pengguna Realme di India. Setelah berkata bahawa, Sheth pada wawancara media pada bulan Jun menyebutkan bahawa Realme bertujuan buat menguasai 15 peratus bahagian pasaran pada India pada tahun 2019. India pastinya merupakan pasaran krusial bagi syarikat itu, memandangkan telefon pertama berdasarkan jenama itu dilancarkan pada negara sebelum tempat lain.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel