Asus ZenFone 4 Tidak Akan Dikemaskini buat Android Pie, Syarikat Beritahu di Pembalikan

Asus sekarang sudah mengesahkan bahawa beliau nir akan mengemas kini   ZenFone 4 buat Android Pie. Syarikat itu mengatakan bahawa ia sudah mengambil keputusan ini buat memelihara prestasi sistem & kestabilan. Asus sudah melancarkan Android Pie beta awal tahun ini buat pengguna ZenFone 4, membawa harapan bahawa telefon akan mendapat kemas kini  , tetapi kini   syarikat mengesahkan bahawa kemas sekarang beta ini tidak akan disokong menggunakan kemas kini   masa depan sama terdapat. Tidak bisa difahami, pengguna ZenFone 4 kelihatan tidak senang  menggunakan pengumuman ini

The Asus ZenFone 4 telah dilancarkan 2 tahun lalu, & ia telah dikemaskini buat Android Oreo , manakala kemas sekarang Android Pie yang dijanjikan pula. Walaupun syarikat itu tidak begitu cekap dalam menciptakan kemas sekarang tepat dalam masanya, ia membawa beta Android Pie awal tahun ini. Walau bagaimanapun, beberapa bulan lalu, syarikat itu sekarang telah dibawa ke lembaga buat mengumumkan bahawa, "Untuk memelihara prestasi sistem & kestabilan ZenFone 4 (ZE554KL), Asus nir memiliki rancangan untuk menaikkan lagi Android 9 (Pie), namun akan terus mengekalkan pada Android Oreo. "

Siaran forum berkata bahawa walaupun beliau belum melancarkan beta Android Pie, dan pengguna masih dialu-alukan buat memuat turunnya, pembangun beta "tidak akan disokong dengan kemas sekarang rutin." Ini malang kerana pesaing sudah aktif melancarkan Android 10 ke peranti lama   yg layak, manakala Asus ZenFone 4 akan terjebak dengan Android Oreo. Pengguna kelihatan tidak berpuas hati menggunakan thread lembaga, menyatakan kekecewaan mereka dalam komen.

Asus perlu tahu betapa pentingnya sokongan perisian, & terus melepaskan menggunakan divestasi yg dijanjikan. Setelah menyampaikan bahawa, mengemaskini kemas sekarang & menghalang prestasi telefon bukanlah pilihan yg paling sinkron, dan Asus nampaknya sudah menentukan panjang umur mengenai pelancaran perisian yg dijanjikan buat ZenFone 4.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel