8 Laman buat Cari Kedai Runcit & Keluar berdasarkan Jualan Perniagaan

Tetapi apabila ada yang terbalik, itu adalah tawaran hebat yg anda dapati. Perniagaan terdesak buat beralih setiap barang dagangan terakhir dalam stok mereka sebelum mereka ditutup untuk kebaikan.

Sekiranya anda ingin mencari kedai-kedai pembubaran, keluar menurut jualan perniagaan, & menjual jualan berhampiran rumah anda, teruskan membaca. Kami akan melengkapkan lapan tapak terbaik buat membantu anda memburu mereka.

1. Quicklotz

Quicklotz mengkhususkan diri dalam penjualan likuidasi dan barang pembubaran.

Banyak boleh didapati dalam pelbagai saiz; anda boleh membeli keseluruhan trak produk, dan kes, palet, & satu lot kecil. Oleh itu, Quicklotz sesuai untuk pembeli dan perniagaan individu yg ingin membeli borong.


Jual beli barangan boleh didapati pada enam kategori:

Peralatan, Dapur, & Peralatan Rumah Tangga
Elektronik & Komputer
Perabot & Hiasan Rumah
Barang-barang Sukan, Mainan, & Bayi
Alat, Alat dan Auto
Pakaian dan Kasut buat Lelaki, Wanita dan Kanak-kanak
dua. Pembubaran Langsung

Kadang-kadang, peruncit utama pada kawasan anda akan menutup kedai setempatnya. Pembubaran secara langsung merupakan cara terbaik buat mencari jualan jeda dekat yang berdekatan & merogoh produk diskaun.

Penyelesai yang dipaparkan pada laman web ini termasuk Walmart, Target, & Lowe. Terdapat juga senarai berdasarkan Amazon Liquidators; ini bermakna anda boleh menggunakan Pembubaran Langsung buat mencari barangan menurut kedai pada talian yg keluar berdasarkan perniagaan.

Dengan menggali dalam pelbagai penyenaraian, anda akan menemui produk dari jenama dunia seperti Sony , Apple , Samsung , LG , Black & Decker , Lenovo , dan HP .

3. Pelarasan Gedung Jabatan

Kedai serbaneka tradisional sudah mengalami lebih banyak daripada kebanyakan dari pertumbuhan belanja pada talian. Tahun-tahun kebelakangan ini sudah melihat nama-nama yg dahulu dihormati seperti Sears dan Macy menutup beberapa belas kedai di seluruh Amerika Syarikat. Ini cerita yang sama di negara lain.

Lelongan Store Department mengkhusus dalam penjualan perniagaan menurut kedai-kedai tadi. Anda akan mendapati produk menurut likuidasi, penutupan, overstocks, dan rak-tarik. Anda boleh beli dengan trak, bekas, pallet, atau item tunggal.

Lelongan Gedung Jabatan merupakan dari pada Amerika Syarikat namun kapal di seluruh dunia.

4. Sumber

Sumber merupakan keliru satu page web terbaik buat lelongan pembubaran perniagaan. Ia memperlihatkan inventori dari beberapa peruncit terbesar pada global. Anda juga akan mendapati beratus-ratus pemborong borong tempatan dan peminat yg menyenaraikan produk mereka.

Tidak semua produk di Sumber tiba daripada jualan pembubaran. Terdapat juga penyenaraian terlalu poly & barangan yg rosak / dikembalikan. Anda boleh menerima sedikit pemahaman tentang kondisi inventori yang anda tawarkan menggunakan memakai penapis kualiti. Lima penapis boleh didapati. Mereka adalah Brand New , Like New / Shelf-Pulls , Used , Returning Pelanggan , & Mixed .

Sebelum anda menekan butang Tawaran, pastikan anda mengetahui peraturan ketat Sumber buat penalti lelongan yang tidak dibayar. Anda hanya mempunyai 48 jam untuk membayar. Jika anda terlepas tarikh akhir, anda akan dikenakan bayaran $ 50. Kali ke 2 beliau berlaku, hukuman akan melonjak kepada $ 100. Jika dia berlaku untuk kali ketiga, anda akan diharamkan secara abadi berdasarkan halaman web ini.

5. Liquidation.Com

Liquidation.Com adalah pasaran pada talian buat jualan pembubaran, penjualan jualan, dan penjualan perniagaan. Seperti pesaingnya, anda boleh membeli inventori dengan trak, palet, atau pakej mini  .

Laman web ini menunjukkan jualan pembubaran perniagaan pada enam kategori utama: Pakaian & Aksesori , Barang Kemas & Jam , Elektronik Pengguna , Komputer dan Rangkaian , Peralatan Rumah & Pencahayaan , dan Peralatan & Jentera .

Liquidation.Com pula membolehkan anda menapis output carian anda agar anda bisa menemui jualan jualan berhampiran tempat tinggal   anda. Lokasi yg ada merupakan Northeast , Midwest , Barat , Selatan , Plainfield IN , Garland TX , Las Vegas NV , Brampton ON , North Wilkesboro NC , & Florence KY . Terdapat pula seksyen Tersedia buat Eksport sekiranya anda pembeli antarabangsa.

6. TopTenWholesale

Seperti Pembubaran Langsung, TopTenWholesale membantu anda mencari jualan pembubaran daripada rantai runcit yg besar . Stok likuidasi, overstock, & pull-pull tersedia menurut syarikat seperti GameStop, Macy's, Home Depot, Lowe's, Sears, & Walgreens. Anda jua boleh mencari trak dan palet menurut pembubaran Walmart yg berdekatan.

Laman ini mempunyai puluhan kategori, namun bahagian yang paling popular-& kategori yg paling poly saham-merupakan Pakaian , Tas Tangan , Barang Kemas , Elektronik Pengguna , & Produk CBD .

TopTenWholesale pula merupakan keliru satu daripada laman web pembasmian perniagaan dalam talian menggunakan kehadiran global. Walaupun bunda pejabatnya berada di Los Angeles, TopTenWholesale jua mempunyai perwakilan fizikal di China, India, Colombia, Mexico, Bangladesh, Filipina, & Vietnam.

7. Diskaun Pemborong

Pemborong Diskaun adalah keliru satu nama yg paling populer dalam industri. Ia menunjukkan penjualan hiperbola, inventori lebihan, pulangan pelanggan, ketika kilang, & barang-barang di luar demam isu.

Empat jenis kedai pembubaran primer yang anda dapati di page web ini jatuh ke pada kategori Kesihatan & Kecantikan , Kosmetik , Pakaian , Bayi , atau Isi Rumah .

Anda pula boleh mendaftar buat Program Gedungnya. Mereka seluruh dimanifestasikan & dijual sebagai peratusan nilai borong atau runcit. Dengan gudang pada semua Alaihi Salam, anda pasti dapat menjumpai barangan diskaun daripada jualan pembubaran berhampiran tempat tinggal   anda.

8. Bstock

Bstock mendakwa sebagai platform pembubaran utama pada global buat keluar dari jualan perniagaan & jualan penutupan.

Syarikat ini mempunyai interaksi pribadi menggunakan beberapa peruncit terbesar pada Amerika Syarikat, termasuk Amazon, Best Buy, GameStop, Lowe, Macy, OfficeMax, Walmart, Kerusi, & JC Penney. Apabila peruncit itu sudah membubarkan stok berdasarkan pulangan atau inventori yg hiperbola, mereka acapkali menyenaraikannya pada kedai Bstock.

Apabila anda membeli-belah pada Bstock, anda boleh memakai penapis pada bahagian atas laman buat mencari peruncit yg anda ingin beli stok dibubarkan. Anda jua boleh menyemak efek mengikut negara. Kebanyakan penyenaraian pada Amerika Syarikat, Kanada, & Jerman, namun anda akan melihat beberapa ketersediaan pada loka yang berbeza seperti UK, Hong Kong, & Slovakia.

Ketahui Lebih Lanjut Mengenai Jualan Pembubaran
Jika anda melayari penyenaraian yang luas di tapak pembubaran yang kami telah memperkenalkan anda kepada, anda akan menerima tawaran yang luar biasa dalam beberapa kategori tanpa had.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel