5 Apps buat Urus E-mel Berita Baik & Berhenti Langganan Junk

Jika anda ingin berurusan dengan membersihkan surat keterangan, menggunakan aplikasi misalnya Unroll.Me atau Unsubscriber merupakan cara mudah buat berhenti melanggan berdasarkan surat fakta e-mel secara pukal . Namun pelaksanaan sedemikian menjual data pengguna kepada pemasar, yg mungkin mengalahkan tujuan yang anda mahukan.

1. Cleanfox (Android, iOS): Padam Newsletter buat Carbon Offsets

Sekiranya anda teragak-relatif buat berhenti melanggan banyak surat kabar kerana ketakutan atau kehilangan atau berfikir mereka semua penting, semak pertama dengan Cleanfox. Aplikasi ini merupakan cara yang niscaya buat memberi anda pemeriksaan realiti tentang watak peti masuk e-mel anda.

Persediaan Cleanfox agak membosankan, namun ia memandu anda setiap langkah, nir misalnya beberapa pesaing. Sebaik sahaja dia mengimbas dan membaca kandungan peti masuk anda, ia akan menyusun surat informasi sang penghantar, memperlihatkan berapa banyak yang anda terdapat dalam peti masuk & berapa poly daripada yg anda baca. Anda akan terkejut melihat betapa sporadis anda mengklik pada surat warta, tawaran, kupon dan surat lain yg kelihatan penting.

Kemudian pilih saja penghantar buat memadam, mengarkibkan atau berhenti melanggan mesej mereka secara pukal. Ini proses yang lebih cepat daripada melaluinya dalam peti masuk anda.

Akhirnya, Cleanfox jua menerangkan betapa banyak dampak pembersihan e-mel anda terhadap alam lebih kurang. Idea ini ialah setiap e-mel perlu disimpan di pelayan, & pelayan memerlukan sumber. Jadi bersihkan peti masuk anda dan anda juga akan melihat bagaimana tindakan anda yang mesra alam.

Dua. Tinggalkan Me Alone (Web): Berbayar, Alternatif Privasi-Friendly pada Unroll.Me

Selepas berita mengenai Unroll.Me, sesetengah pengguna mahukan lebih poly pilihan mesra privasi. Realiti keadaan adalah bahawa perkhidmatan percuma umumnya cenderung buat menjual data itu, sementara yg dibayar boleh menghindarinya. Leave Me Alone adalah produk berbayar buat menyingkirkan langganan & spam.

Selepas anda menaruh akses aplikasi ke peti masuk anda, ia menyusun semua e-mel massa. Satu set penapis bermanfaat membolehkan anda menentukan apa yang anda mahu lihat, misalnya langganan / langganan langganan, alamat e-mel atau alias yg ditangani, & sama ada dia sudah pada sampah atau spam. Tinggalkan Saya Sendiri juga menggunakan penarafan (A merupakan yg terbaik, E merupakan terburuk) buat setiap mesej, bergantung kepada tingkah laku  penghantar.

Setiap mesej memiliki langganan / unsubscribe toggle yang boleh anda klik. Setiap klik mengenakan kredit. Anda menerima lima kredit dalam percubaan, dan anda boleh membeli kredit lanjut seperti yang anda lihat patut. Harga bermula pada $ dua.50 buat 50 kredit, sehingga $ 10.50 buat 300 kredit Ia adalah cara yang mesra privasi untuk melakukan masalah yang sama yg Unroll.Me lakukan semasa mengetahui data anda adalah selamat.

Tiga. Kotak masuk Kitten (Web): E-mel pakai buang Anda Tidak Perlu Ingat

Sesetengah surat warta dipaksa buat anda sebagai sebahagian daripada pendaftaran , barang percuma, atau beberapa gimmick sedemikian. Menggunakan perkhidmatan e-mel sekali gunakan merupakan keliru satu teknik yg paling disyorkan, cuba & diuji buat mengelakkan spam surat fakta tadi.

Kami telah membincangkan mengenai beberapa perkhidmatan e-mel yg boleh guna dan ad interim , namun mereka semua memiliki satu langkah terlalu banyak. Sama ada anda memerlukan sambungan, atau anda perlu pulang ke perkhidmatan itu dan membentuk alamat e-mel ad interim yang baru, atau melompat melalui beberapa gelung. Peti Masuk Kitten mengeluarkan kerumitan & membolehkan anda menciptakan alamat baru di tempat kejadian. Cukup ketik dua kata, dipisahkan menggunakan indikasi hubung, diikuti menggunakan "@ inboxkitten.Com" dan dia akan berfungsi.


E-mel disimpan di pelayan Kucing Peti masuk selama tiga hari, selepas itu beliau akan dipadamkan secara automatik. Terdapat pula sistem istilah laluan, jadi sesiapa sahaja boleh mengakses peti masuk sementara jika mereka tahu apa yang digunakan. Kemudahan tidak boleh dipadankan.

4. SubscriptionZero (Web): Turn Newsletters Ke Digest


Tidak semua newsletter buruk. Sebenarnya, anda secara aktif mendaftar buat sesetengah daripada mereka, tetapi anda nir mahu surat-surat melemahkan kotak masuk anda setiap hari, apatah lagi amaran e-mel yg mengumumkan kedatangan yg baru. Langganan Zero membolehkan anda memiliki kek anda & memakannya pula.

Daftar buat perkhidmatan percuma buat menerima alamat e-mel tersuai. Gunakan alamat ini buat mendaftar untuk surat warta. Sekarang, surat baru anda nir akan dihantar secara rawak ke peti masuk anda. Sebaliknya, mereka akan dihantar ke SubscriptionZero, pada mana pelaksanaan akan mengambil semua surat liputan anda & menjadikannya satu pencernaan harian. Dan anda boleh menentukan saat buat mendapatkan masa ini.

Ini merupakan penyelesaian yg bermanfaat buat surat fakta baru, tetapi bukan yg terbaik buat pengirim yg telah dilanggan. Bagi mereka, anda perlu mendaftar sekali lagi menggunakan alamat e-mel Subskripta baru anda jika anda mahu mereka ditambah ke pencerapan harian.

5. Stoop (Android, iOS): App Reader Newsletter berdedikasi

Jika anda lebih senang bersaing menggunakan laman web kegemaran anda melalui surat warta, Stoop merupakan pembaca keterangan yang anda perlukan. Ini merupakan pembaharuan baru kepada pembaca RSS tradisional, memberi anda keterangan yg mencerna dan bukannya drip malar. Fikirkan ia menjadi kotak masuk yg spesifik buat surat fakta.

Stoop mencipta alamat e-mel baru buat anda, yg anda perlu pakai buat melanggan semua surat keterangan. Anda boleh menyemak dampak surat fakta yg mungkin anda sukai melalui tab Discover, atau hanya pakai alamat e-mel pada mana saja pada internet. Anda boleh membaca & mengarkibkan e-mel, menyimpan surat kabar buat kemudian, & pula berhenti berlangganan seketika.

Bagi setiap asal, Stoop menyimpan 10 surat keterangan pada peti masuk & 60 pada arkib. Ia pula membolehkan anda menguruskan surat informasi dengan mudah dengan membiarkan anda mengarkibkan atau memadamkannya secara massal. Selain itu, bagi pemasar yg agresif yg tidak akan membiarkan anda berhenti melanggan, masih ada butang Blok yg mudah, supaya walaupun mereka terus menghantar e-mel kepada anda melalui penipuan, anda tidak akan dapat melihatnya.

Newsletter Berlangganan
Sesetengah laman web, terutamanya syarikat, melihat surat liputan menjadi tidak lebih daripada cara untuk mendapatkan perhatian yang paling krusial pada mata pengguna. Namun itu cara sekolah usang buat melihat surat liputan. Memandangkan beberapa ahli pemasar dan kandungan sudah menemui, menggunakan memberikan nilai sebenar melalui surat liputan, anda boleh melibatkan pembaca dan menerima pendaftar.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel