Panduan Hadiah Smartphone buat Keluarga dan Kawan

Terdapat banyak variasi. Sistem pengendalian merangkumi Android & iOS ke Windows Phone & Ubuntu. Itu tidak semestinya bermakna iOS dan Android merupakan lebih baik, walaupun, sebagai Ubuntu Phone memiliki faedahnya . Walau bagaimanapun, mencari telefon yg benar  memerlukan menyaring data gunung. Sama terdapat anda menentukan telefon buat orang yang istimewa itu, atau seorang yg nir begitu istimewa, berikut merupakan peranti yang sesuai buat keluarga dan rakan-rakan.

Kriteria Panduan Hadiah Smartphone
Mengecilkan telefon pandai  ke pada satu pedoman hadiah tunggal adalah tugas yg angker. Oleh itu, saya mula-mula memutuskan kriteria saya. Android dan iOS menguasai pasaran (maafkan Windows Phone dan orang-orang OS Firefox). Menurut kajian sang IDC , dalam tahun 2016 Q2 Android memegang 87.6% berdasarkan pasaran telefon pandai  menggunakan Apple berada di tempat kedua pada 11.7%. Windows Phone & "Lain-lain" bahkan nir menyumbang 1% berdasarkan pasaran. Oleh itu, aku  hanya memasukkan telefon bimbit iOS & Android.

Saya menyempitkan lagi kriteria saya menggunakan menumpukan dalam telefon yang terdapat pada kebanyakan rangkaian primer. Ia hampir tidak mungkin buat mencari telefon yg serasi dengan setiap pengangkut. Sebaliknya, saya menentukan telefon pandai  yang ditawarkan sang sekurang-kurangnya beberapa daripada empat akbar (Sprint, Verizon, AT & T, T-Mobile) dan MVNO masing-masing.

Akhirnya, saya menyusun indera ke tahap menggunakan harga dan penerima . Kami akan melihat rendah ($ 0-300) dan pertengahan ($ 300-700). Pembelian telefon buat rakan atau orang yang disayangi seringkali bermaksud menanggalkan kontrak. Terjemahan: harga yg lebih tinggi. Perhubungan anda pada penerima mungkin menentukan berapa poly yang anda mampu bayar.

Hadiah Smartphone Terbaik untuk Rakan Anda
Secara generik, membeli telefon pandai  merupakan galat satu tempat buat membeli-belah. Idealnya, anda menciptakan pelaburan dalam peranti yg akan berlangsung setahun atau dua jika tidak lebih. Anda terutamanya ingin mencapai matlamat tinggi jika memilih telefon buat rakan kongsi.

Hadiah Smartphone Julat Range
Samsung Galaxy S7 : Samsung Galaxy S7 mungkin telefon bimbit perdana, tetapi memasuki kontrak hanya di bawah $ 700, ia layak menjadi peranti jarak jauh buat pedoman kami. Pada kontrak, dia agak murah. Galaxy S7 adalah pilihan terbaik buat pasangan anda kerana beliau terkenal menggunakan kamera hebatnya. Panduan Tom diberi penghargaan S7 mereka "Telefon Terbaik Secara Keseluruhan," & "Telefon Kamera Terbaik" dalam pusingan 2016. Anda mungkin lebih bersedia melakukan beberapa adunan yang serius buat pasangan anda, & lebih-lebih lagi mahu peranti yang mengakibatkan foto yang berkualiti pada anda berdua.

Dengan lima.5 "skrin 2560 x 1440, 4 GB RAM, dan memori dalaman 32 GB, Galaxy S7 dijamin memberikan prestasi tinggi. Tambahan juga, S7 memiliki memori yg boleh diperkembangkan, bermakna anda boleh menambah sehingga 256 GB kad microSD. Ini sepatutnya menyediakan poly ruang buat gambar & muzik.

Hadiah Smartphone End-End
Moto Z Main: Motorola menghancurkan sektor peranti bajet, & Moto Z Play nir terkecuali. Ia adalah telefon yang sangat disesuaikan - anda boleh memilih reka bentuk anda. Moto Z juga memiliki skrin yang cukup besar . Suatu sentuhan yg unik, dia boleh dibuka dan wajib  serasi dengan kebanyakan pembekal GSM dan CDMA. Peranti Android berbilang rangkaian tidak biasa pada pasaran telefon bimbit hari ini.

Moto Z Play dilengkapi menggunakan memori 32 GB dan juga kad microSD. Tambah pada lapisan salutan air & kamera 16 MP, & anda memiliki pemenang belanjawan.

Smartphone Terbaik buat Anak Anda
Masa telah berubah. Saya tidak menerima telefon pertama aku  sebagai akibatnya tahun pertama sekolah menengah aku , & tidak sampai selepas universiti yg saya dinaik taraf menurut telefon ciri ke telefon pintar. Walau bagaimanapun, kebiasaannya adalah buat kanak-kanak memiliki telefon pintar.

Hadiah Smartphone Julat Range
iPhone SE : Walaupun anak anda mungkin mahu yg terkini & paling besar , ini nir semestinya keputusan terbaik. Membeli peranti primer Android atau iOS adalah berisiko apabila masih ada potensi bahawa telefon akan hilang atau rosak. Masukkan iPhone SE. Ia pada dasarnya merupakan iPhone 6S pada badan iPhone 5S. Rocking pemproses A9 dan kamera 12 MP, SE membungkus dinding sebagai faktor bentuk kecil. Skrin 4 "ini sesuai untuk tangan yg lebih kecil, & beliau nir kompromi dalam prestasi. Saiz yang lebih mini   jua bermakna harga yang lebih rendah daripada pulang dengan iPhone 7.

Hadiah Smartphone End-End
Moto G4 : Motorola dikenali kerana membuat telefon bimbit yg hebat buat harga yang berkualiti. Moto G4 tidak terkecuali. Dilengkapi dengan pemproses Snapdragon 617, RAM 2 GB, dan memori dalaman 16 GB, G4 adalah handset sub-$ 200 terbaik yang dapat anda temui. Layar 5.Lima "1920 x 1080 dan kamera 13 MP meletakkan Moto G4 setanding menggunakan telefon premium. CNET mencatatkan bahawa G4 luar biasa menjadi pemandu harian dengan skrin akbar, bersemangat & ekosistem bebas bloatware. Selain itu, Moto G4 merupakan tahan air, sinkron untuk gaya hidup aktif.

Pemproses itu mungkin tidak hebat, namun ia merupakan yg terbaik pada peringkat ini, terutamanya dalam kombinasi menggunakan sistem operasi Android vanila.
Pilihan rendah lain: pertimbangkan telefon yang lasak misalnya Alcatel OneTouch Go, atau apa-apa pada talian Kyocera Hydro. Ini mungkin nir memenangi apa-apa ujian penanda aras, namun ketahanan lebih keutamaan apabila membeli-belah buat kiddos.

Smartphone Terbaik buat Relatif
Bergantung dalam seberapa baik anda bisa bersaing dengan saudara-mara anda, anda mungkin akan tergiur buat memberi bantuan gratis kepada mereka Nota Galaxy 7. Walaupun Nota 7 menaruh nilai literal  buat anda , ada pilihan lain yg kurang letupan. Apa yg anda pilih dalam kategori ini bergantung dalam seberapa dekat anda. Adakah ini bunda cik atau bapa saudara yang misalnya bunda bapa, atau sepupu yg aneh yang selalu anda lawati dikaitkan menggunakan anda? Untuk mengambil kira sama terdapat sisi spektrum, kami akan memberi tumpuan kepada medium gembira "tidak cukup atas garisan, tetapi bukan telefon flip.
IPhone 6S : Satu perdana gen ke 2 boleh membuat hibah hebat buat seorang saudara. Selalunya seseorang seperti sepupu, ibu saudara, atau bapa saudara boleh menjadi sukar buat berbelanja sejauh telefon bersangkutan. Tidak seperti pasangan, anak atau ibu bapa, anda mungkin tidak memahami keperluan indera mereka jua. Telefon teratas peringkat terakhir memberi mereka sebahagian akbar apa yang mereka perlukan tanpa menghancurkan dompet anda. Walaupun Apple melancarkan iPhone 7, iPhone 6S generasi sebelumnya tetap menjadi peranti berkualiti.

Sukan telefon berkuasa A9 bertambah baik menggunakan grafik, & dua GB RAM merupakan peningkatan berbanding model terdahulu. Kemas sekarang LTE baru dan kemas kini   sensor ID Touch membuat iPhone 6S jua datang dalam dua jenis, standard dan iPhone 6S Plus dengan skrin yg lebih akbar. Terdapat jua sedikit rintangan air, merangsang utama.

Hadiah Pintar Telefon Bimbit
Samsung Galaxy J7 : Ok, jadi Galaxy J7 merupakan jauh dari S7 peringkat atas. Tetapi J7 adalah handset Android yang mesra bajet dan terpuji. Dengan skrin 6 "berukuran phablet, J7 memiliki penampilan telefon premium pada harga peringkat kemasukan. Selain itu, Samsung menggunakan J7nya menggunakan spesifikasi pilih yg umumnya diturunkan ke peranti mewah. J7 merupakan galat satu dari beberapa telefon pada kelasnya yang memberikan Wi-Fi dan NFC dwi-band.

PC Mag mendapati J7 sesuai buat penggunaan sederhana intensif, misalnya bermain permainan mewah termasuk GTA San Andreas dan Asphalt 8 . Sebagai keliru satu pilihan yang lebih kuat pada tahap harga ini, J7 memiliki skrin besar  & prestasi yang mengagumkan.

Smartphone Terbaik buat Ibu Bapa Anda
Itulah mak   bapa anda. Anda (mudah-mudahan) ingin menunjukkan kepada mereka betapa anda suka  mereka. Atau mungkin anda ingin membelinya Galaxy Note 7s secara pukal. Kami akan mengandaikan bekas.
OnePlus 3 : The OnePlus 3 sahih-sahih nir sepatutnya berada dalam kategori mid-range, selain daripada kemampuannya yg melampau. OnePlus yg berkuasa Snapdragon 820 menunjukkan 6 GB RAM & memori dalaman 64 GB. Di belakang anda akan menemui kamera 16 MP, & penembak hadapan 8 MP menghadap depan. Skrin 5.Lima "1920 x 1080 menyediakan imej yang tajam. Kelemahan hanya kecil merupakan kekurangan memori yang boleh diperkembangkan. Walau begitu, 64 GB perlu pergi jauh, terutama jika ditambah dengan penyimpanan awan.

Pada kira-kira $ 400, OnePlus merupakan perjanjian yg hebat sekali , & telah tentu merupakan pilihan yang sangat baik buat mak   bapa. Tambahan pula, OnePlus berasa unik di pasaran telefon pandai , dan dia merupakan cara yang baik buat memberitahuakn 'sewa yang mereka juga satu jenis. Panduan Tom bahkan mengisytiharkan OnePlus sebagai " telefon terbaik buat wang itu ."
Hadiah Pintar Telefon Bimbit
ASUS ZenFone tiga: ASUS ZenFone 3 tidak kompromi . Walaupun tag harga itu mungkin jatuh di bawah kategori rendah, spesifikasi itu kebalikannya. Dengan sekurang-kurangnya 32 GB penyimpanan dan tiga GB RAM, dia merupakan peranti yang direka menggunakan baik. Kamera 5.5 "dan kamera 12 MP memastikan unit ibu bapa anda memiliki skrin terang dan gambar yg dinamik. Malah terdapat yang mengejutkan 13 MP depan menghadap kamera buat selfies. Ia juga dilengkapi dengan slot microSD. Keseluruhannya, ZenFone tiga adalah adonan hebat karakteristik-karakteristik premium dengan harga yg mesra bajet.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel