Fon kepala tanpa wayar yang kemas ini memiliki hayat bateri 4-hari yang nir masuk akal

Walau bagaimanapun, walaupun sifat remaja yg relatif belia, kakitangan Cleer senior mempunyai beberapa kredibiliti audiophile, yg menyertai menurut jenama termasuk Sony, Harman & Sound United, termasuk CEO Patrick Huang yg menghabiskan hampir 11 tahun di Sony Electronics.

Kepakaran ini sudah dibawa ke fon kepala Cleer's Enduro 100 baru yg membawa kehidupan bateri 100 jam pertama industri berdasarkan satu caj ke pasaran fon ketua tanpa wayar . Itu main semula yg berterusan lebih daripada empat hari. Ya, empat hari. Itu satu hari lebih daripada yg anda perlukan buat menonton setiap episod Game of Thrones balik  ke belakang.

Reka bentuk fon ketua £ 170 itu tidak terlalu lusuh, sama terdapat menggunakan pelatihan 282g pepejal (jadi sentuhan yg lebih berat yang Sony XM3s), earpads tebal, selesa, ikat ketua yg fleksibel dan dua colourways yang tidak menyenangkan ("Stingray Grey" dan " Pasir Coronado "). Tetapi, tidak seluruh berita baik, sebagai galat satu sebab untuk hayat bateri yg indah ini merupakan penolakan suara membatalkan dalam Enduro 100s.

Faktor lain yg sepatutnya membantu 100-an mencapai hayat bateri selama empat hari selain daripada bateri 800mAh (2.96WH) adalah penambahan Bluetooth 5.0 menggunakan penggunaan kuasa yang dikurangkan ditambah menggunakan chipset QCC3034 modern menurut Qualcomm dan jeda ulang main automatik jika anda mengeluarkan fon kepala.

Cleer Audio, yang berpangkalan pada San Diego, dilancarkan pada UK dalam bulan Jun tahun ini, melepaskan fon ketua Aliran ke telinga mereka menggunakan bateri 20 jam, pembatalan suara dan keserasian audio Hi-Res. Para tin memaparkan pemacu 40mm "Ironless" yg dipatenkan, menghindari pendekatan magnet tunggal biasa yg memihak kepada timbunan magnet jarang bumi yang Cleer mendakwa menghasilkan bunyi yg lebih baik dan defleksi yang lebih rendah.

Ciri Enduro 100s memiliki sokongan latensi rendah ATA dan aptX HD, ditambah menggunakan pemacu Irony 40mm sama dengan fon kepala Aliran, dan akan didapati berdasarkan Harrods dari awal September.

Sekiranya kehidupan bateri yang luar biasa nir mencukupi, melalui USB-C, Enduro 100s dapat memperoleh 13 jam main pulang yg sangat mengesankan menurut hanya 5 minit pengisian. Penyandingan Android dibuat lebih mudah dengan Google Fast Pair dua.0, yang bermaksud buat menyalakan fon ketua permintaan pasangan harus segera timbul pada skrin.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel