Fon kepala Berwayar Terbaik 2019

Kami akan memaparkan fon kepala berwayar terbaik di pasaran tahun ini.

Kelebihan Fon kepala Berwayar

Tiada bateri: Ini bermakna tiada pengisian semula. Ia mengecewakan bila fon kepala mati waktu belajar, berulang, atau bermain.

Tiada latensi: Beberapa fon kepala wayarles yang lebih tinggi memperlihatkan kependaman rendah. Walau bagaimanapun, anda tidak perlu membayar tambahan untuk mendapatkannya dengan set tin berwayar.
Kualiti audio dan kesetiaan yg lebih baik .

Keserasian Universal: Fon kepala berwayar berfungsi dengan mana-mana peranti kerana bicu tiga.5mm (walaupun telefon yang kurang mempunyai dongkrak fon kepala daripada sebelumnya).

Harga yang lebih rendah: Antara fon kepala berwayar & tanpa wayar yg sama, versi kabel seringkali lebih murah.
Jadi jenis fon kepala yg sinkron buat anda?

Ia tiba ke bajet anda & ciri fon ketua yg anda perlukan . Syukurlah, walaupun terdapat pilihan yang tersedia, memilih salah  satu nir perlu sukar.

Dalam panduan ini, saya hanya meneroka fon ketua, bukan alat dengar (yang mempunyai mikrofon terbina pada). Saya mencakup empat jenis fon ketua: indera pendengaran, telinga, telinga, dan bunyi yg membatalkan. Setiap kategori dibahagikan pada tiga peringkat (aturan, pendaftar, dan audiophile).

Dan apabila anda mencari spesifik buat fon ketua berwayar buat iPhone , kami jua memiliki anda dilindungi di sana.
Fon ketua Berwayar Dalam Telinga Yang Terbaik

Fon kepala pada pendengaran (atau fon indera pendengaran) memperlihatkan yang paling mudah dibawa. Mereka bermanfaat buat segala-galanya menurut santai buat berlari pada kurang lebih kawasan kejiranan anda-walaupun pendaftar kecergasan mungkin mahu melabur secara spesifik pada fon telinga sukan.

Belanjawan: Panasonic ErgoFit

The Panasonic ErgoFit kos sedikit, namun anda tidak akan memahami apabila seseorang pada jalan hanya menyerahkan satu pada anda. Seperti yang anda harapkan menurut namanya, ErgoFit memperlihatkan keselesaan tanpa mengorbankan kualiti bunyi.

Pada harga ini, anda sememangnya berharap buat menerima satu yang bunyi separuh baik & nir akan menjejaskan indera pendengaran anda, membuat ErgoFit salah  satu yang terbaik earbuds kabel berwayar . Hanya berhati-hati dengannya, kerana beliau nir betul-betul tahan lama  .

Penggemar: Mod Marshall
ika anda bosan dengan kekerapan audio yg hilang, anda perlu memasukkan julat harga yg lebih tinggi-melainkan anda menentukan  Mod Marshall , yang menawarkan kualiti suara yang nir dapat dikalahkan dalam tahap yg berpatutan.

Dengan profil yg seimbang, anda menerima akses kepada frekuensi yg lebih luas. Di samping itu, Mod Marshall melemparkan dengan sedikit dorongan bass, yang membuahkan muzik anda lebih kenyang. Ia selesa, tahan usang, & nir memutarbelitkan audio anda. Mod Marshall menawarkan pilihan kuasa buat mana-mana audiophile yg sadar aturan.

Audiophile: Optoma NuForce HEM6
The Optoma NuForce HEM6 merupakan definisi glamor premium. Titik jualan utamanya adalah reka bentuk triple triple, walaupun anda boleh memilih cara lain  pemandu tunggal atau berganda (buat menjimatkan wang) atau pemandu quadruple HEM8 (apabila anda memiliki wang buat membakar).

Termasuk dengan Mod Marshall merupakan ciri-karakteristik premium. Sebagai tambahan kepada fon ketua, anda mendapat yang berikut: 2 kabel boleh lepas (satu menggunakan mikrofon, satu tanpa), satu rapat udara dan kes tahan air buat bepergian yang selamat, indera pembersihan, satu set tip telinga yg selesa, & tiga.5mm -to-6.3mm penyesuai.

Fon kepala Berwayar Di Telinga Terbaik
Fon kepala pada indera pendengaran merupakan apa yang mereka bunyi: mereka duduk di pendengaran anda tanpa menutupi sepenuhnya. Akibatnya, mereka cenderung buat menekan telinga anda terhadap tengkorak anda. Fon ketua dalam pendengaran berkompromi di antara fon ketua pada telinga (kualiti suara gampang alih namun subpar) dan fon ketua lebih indera pendengaran (kualiti suara yg terlalu berat namun paling baik).

Belanjawan: Skullcandy Robinson Cano
Saya kagum bahawa satu set fon kepala, sama terdapat pada indera pendengaran atau tidak, boleh sebagai murah namun suara begitu baik. Saya tidak pernah terkesan oleh sepasang fon kepala $ 50, namun Skullcandy Robinson Cano  berbunyi baik dan memiliki beberapa ulasan yang paling positif untuk fon kepala dalam julat harga ini.

Ia mempunyai butang sampingan yang boleh anda pakai untuk menjeda atau bermain, bertukar antara trek, dan jua mengambil panggilan masuk. Bahan pada tuala indera pendengaran meninggalkan sesuatu yang diinginkan, tetapi andaipun demikian, nir ada keraguan mengenainya: Skullcandy Robinson Cano memperlihatkan nilai yg luar biasa. (Nota: Ia pengganti Skullcandy Grind.)

Peminat: Grado SR80e Prestige
Walaupun Grado SR80e Prestige telah dikeluarkan dalam tahun 2014, dia masih berada di radar kami hari ini. Ia memiliki reka bentuk yang ramping dan padat (walaupun dikecilkan sedikit oleh teks yg populer di cawan), sangat selesa, & anda boleh memberitahu segera bahawa ia merupakan produk yg baik.

Suara yg dihasilkan sang SR80e sangat baik dari nota rendah hingga nota tinggi, bahkan melalui nota tengah. Profil audionya sangat baik tanpa menduga termin kelantangan. Hanya ambil perhatian bahawa tin boleh disokong secara terbuka, jadi anda boleh mendengar segala-galanya yang berlaku di sekeliling anda walaupun anda mendengar.

Audiophile: Audio Technica ATH-ESW990H
Audio Technica dikenali buat menghasilkan alat audio yang hebat pada seluruh belanjawan, & Audio Technica ATH-ESW990H tidak terkecuali. Sukar buat memikirkan satu lagi set kepala fon indera pendengaran di pada julat harga ini yg paling baik misalnya ini, jauh dari bass ke treble.

Ciri-karakteristik utama termasuk pemandu 42mm, tali 3.9 kaki yg boleh ditanggalkan menggunakan mikrofon & kawalan kelantangan, pad telinga kulit tahan lama   buat keselesaan jangka panjang, dan perumahan boleh diperbuat menurut sycamore yang digilap.

Fon ketua Berwayar Lebih Telinga
Fon ketua lebih telinga cenderung membentuk kualiti bunyi yg terbaik, bila hanya kerana cawan circumaural merupakan cantik untuk mengasingkan suara ambien (namun hanya bila cawan ditutup-tutup). Sekiranya anda bimbang mengenai kekosongan & kelembapan fon indera pendengaran yang lebih indera pendengaran, pilih orang yg mempunyai cawan terbuka (yg tidak sepadan menggunakan mengasingkan bunyi).

Tak satu pun daripada ini merupakan fon ketua yang membatalkan bunyi. Bagi mereka, langkau ke bahagian seterusnya.

Belanjawan: Aurvana Kreatif Live!
The Creative Aurvana Live! Merupakan, pada satu perkataan, mengesankan. Anda tidak sepatutnya mengharapkan prestasi kelas atas, tapi datang-aku  tidak boleh memikirkan sepasang fon ketua pada titik harga ini yg bisa membuat audio yang sama setengahnya.

Bunyi yg baik, terutama dalam nota yang lebih rendah, & pad indera pendengaran boleh dilepas, yang hebat untuk pencucian dan ketika mereka perlu diganti. Kord itu merupakan 5 kaki panjang dan dilengkapi menggunakan penyesuai 3.5mm-to-6.3mm buat digunakan dengan peralatan audio rumah. Apabila saya mempunyai anggaran, saya tidak akan mempertimbangkan apa-apa lagi.

Penggemar: Audio Technica ATH-M50X
Audio-Technica ATH-M50x Professional Studio Monitor Headphone, Black

Audio Technica menciptakan semua jenis alat-alat audio hebat yang bernilai, & Audio Technica ATH-M50X nir terkecuali. Ia adalah keliru satu produk terbaik yang pernah ditumpukan oleh syarikat itu, dan ia selalu dipakai sang para profesional walaupun ia adalah set ketua fon yg bermutu pengguna.

Salah satu bahagian terbaik tentang ATH-M50X merupakan pengasingan hingar yg luar biasa. Ini merupakan, selepas seluruh, direka menjadi monitor studio-jadi bila anda mahukan audio yang paripurna tanpa latar belakang yg mengganggu atau bising ambien & dalam harga yang berpatutan, ini adalah yang ditetapkan buat anda.

Audiophile: Sony MDR-1A
Jika anda mencari sesuatu yang lebih baik daripada ATH-M50X dan anda mampu membayar dua kali ganda harga, Sony MDR-1A adalah pilihan padat. Ia memberikan bunyi yang sangat baik dengan keselesaan maksima dan dibina agar berasa senang  dipakai.

Fon kepala berwayar Kebisingan Terbaik-Membatalkan
Ramai orang mendengar "membatalkan suara bising" dan segera berfikir bahawa fon ketua ini akan menghalang segalanya . Malangnya, itu nir sahih. Apabila aktif, mereka boleh menyekat beberapa jenis bunyi misalnya latar belakang & suara ambien, tetapi anda masih boleh mendengar perbualan yg keras, bas yg memandu, dan lain-lain. Ia pula bisa mengurangkan kesetiaan audio semasa aktif.

Selain itu, sementara fon ketua yang membatalkan bunyi bising terdapat, banyak daripada mereka tidak begitu baik & oleh itu nir layak disebut. Oleh itu, kami hanya akan menyerlahkan 2 pilihan: pilihan fon kepala tahap kemasukan yg lebih murah buat pendengar anggaran yg sedar, & pilihan yang lebih tinggi buat geeks teknologi dan pendaftar audio.
Belanjawan: Audio Technica ATH-ANC9
Jika anda mahukan fon kepala berwayar bang-for-your-buck yg terbaik menggunakan pembatalan bunyi aktif, maka anda nir akan mendapat apa-apa yg lebih baik daripada Audio Technica ATH-ANC9 . Untuk hanya $ 15 lebih daripada pendahulunya ( ATH-ANC7B ), fon ketua ini memperlihatkan bass yang lebih bertenaga, pembatalan bunyi yang lebih baik, & keselesaan keseluruhan.

Pembatalan bunyi aktif boleh menafikan sebagai akibatnya 95 peratus suara pada sekeliling anda, dan terdapat 3 mod pembatalan suara: kajian, pejabat, & kapal terbang. Fon ketua berhiaskan dalam cawan dan ikat ketua, & mereka dilipat homogen untuk pembungkusan mudah & mudah alih. Termasuk 2 kabel-satu menggunakan mikrofon sebaris, satu tanpa-& satu kes keras buat proteksi.

Sama ada anda pelajar, pekerja pejabat, atau pengembara yg kerap, ini merupakan fon ketua yang membatalkan suara yg kami cadangkan jika anda nir mahu menghabiskan terlalu poly tetapi juga nir mahu mengorbankan keamanan dan ketenangan.

Penggemar: Bose QuietComfort 25
Untuk pembatalan bunyi gred pengguna yg terkemuka, anda nir boleh keliru menggunakan siri QuietComfort. The Bose QuietComfort 25 adalah model lebih-telinga, & lebih-indera pendengaran contoh adalah sangat berkesan jika anda perlu buat menghalang bunyi sebesar mungkin tanpa mengorbankan keselesaan.

Kualiti suara merupakan baik-yg cenderung berlaku dengan fon kepala yg membatalkan suara-akan tetapi beliau jauh dari mengecewakan, jadi ini sepatutnya cukup untuk semua tetapi audiophile terpilih. Lagipun, bila anda membeli set tin tin-membatalkan, anda nir boleh mengharapkan buat mempunyai kek anda dan memakannya jua (tanpa membelanjakan lebih banyak wang tunai).

Membuat Fon Kepala Berwayar Terbaik Anda Terakhir
Fon kepala berwayar adalah kentara mahal, jadi pastikan anda mengamalkan tabiat yang baik & berhati-hati dengannya agar fon kepala anda tidak putus-putus . Satu set tin berkualiti harus berlangsung bertahun-tahun jika anda nir kasar dan melulu. Sekiranya beliau berlaku buat beberapa karena, pertimbangkan buat tetapkan fon ketua anda dengan tangan sebelum menjatuhkan wang tunai dalam set penggantian.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel