The Best Apple Watch Fitness dan Workout Apps buat Mendapatkan Anda Sihat

Setiap hari, anda dapat melihat berapa banyak kalori yg telah dibakar dan jumlah latihan yang anda rakamkan. Dan semakin banyak data yang dikumpulkan oleh peranti yg bisa dipakai, semakin poly wawasan yg diberikannya.

Berikut adalah beberapa pelaksanaan hebat buat mana-mana pemilik Apple Watch yg ingin memulakan jalan ke gaya hayati yg lebih sihat.

1. Aktiviti
Aplikasi Aktiviti dalam Apple Watch merupakan bahagian tengah perjalanan kecergasan anda. Ia bertanggungjawab buat cincin 3 aktiviti anda yg membantu anda mencapai matlamat Pindah , Latihan , dan Berdiri . Dan cincin-cincin menurut Kegiatan akan timbul di mana-mana, dari pemberitahuan berguna dalam siang hari ke muka Apple Watch kegemaran anda .

Jika anda membuka aplikasi Aktiviti, anda akan mula melihat tiga cincin. Tatal ke bawah dan anda akan mendapati statistik seperti berapa banyak langkah yang sudah anda jalankan, masa yg digunakan dalam latihan, dan kalori terbakar.

Apl Aktiviti dalam jam tangan adalah terhad kepada aktiviti hari ini. Buka aplikasi Aktiviti pada iPhone anda buat melihat statistik yang lebih jelas. Selain itu, anda juga akan menerima butiran jelas setiap senaman yg telah anda lakukan setakat ini.

2. Latihan
Aplikasi terbina pada Apple direka menggunakan baik & gampang digunakan. Lancarkan pelaksanaan Workout & luncurkan melalui buat melihat jenis latihan yang disokong.

Bergantung dalam versi Apple Watch dan watchOS anda, anda akan melihat aktiviti misalnya berjalan, berlari, berenang, latihan intensiti tinggi, berbasikal, & banyak lagi.

Aplikasi Workouts pula menyokong aktiviti dalaman, yang membuatkan Apple Watch teman kecergasan sempurna. Sekiranya anda berpeluh melakukan poly aktiviti yg berlainan, pilih saja jenis Latihan yg lain . Apple Watch anda lalu akan menjejaki kalori yg dibakar menurut pergerakan & denyutan jantung anda.

3. Nike + Run Club
Nike + Run Club memanggil sendiri rakan kongsi yang sempurna; ini adalah galat satu daripada beberapa kali di mana tagline sebenarnya sahih. Aplikasi Nike + Run Club mempunyai semua yg anda perlukan jika anda berada di jalan anda. Anda boleh mulakan menggunakan menetapkan matlamat atau cuba senaman audio berpandu. Aplikasi ini akan menjejaki kadar, jeda, masa & kadar denyutan anda pada masa nyata.

Aspek terbaik aplikasi merupakan komuniti yang bermanfaat. Anda boleh merogoh bahagian pada cabaran mingguan dan bulanan, membuka kunci pencapaian, bersaing menggunakan papan pendahulu, dan bersorak rakan anda kerana mereka sedang pada jangka masa.

4. SmartGym
Pergi ke gim adalah cara yang baik buat membakar kalori & sebagai sesuai. Tetapi dia tak jarang sukar buat mengetahui di mana buat bermula, terutamanya buat pendatang baru. SmartGym tiba buat menyelamatkan-ini cara yg baik buat membantu memanfaatkan sepenuhnya senaman anda.

Aplikasi ini memiliki lebih daripada 250 latihan menggunakan imej & animasi. Terdapat pula beberapa latihan premade yg dibuat oleh profesional buat dipilih, termasuk beberapa pilihan HIIT.

5. Latihan ++
Selepas anda memakai aplikasi Workout beberapa kali, anda akan mula melihat batasannya. Tidak ada cara buat menyesuaikan skrin statistik & anda nir boleh melihat sebarang graf prestasi. Latihan ++ adalah jawapan anda.

Aplikasi ini mempunyai skrin latihan yang direka menggunakan cekap, yang menyediakan enam statistik. Anda boleh menentukan buat menambah metrik yang anda sayangi & meninggalkan yg lain.

6. Pocket Yoga
Letakkan tikar anda pada mana sahaja dengan Pocket Yoga. Aplikasi ini memiliki 27 sesi yoga yang berlainan yg berbeza-beza dan kesukaran buat dipilih. Secara keseluruhan, masih ada lebih daripada 200 pukulan yg berbeza yg tersedia buat dicuba. Selain itu, pelaksanaan iPhone memiliki kamus setiap pose menggunakan penerangan dan faedah setiap.

Tetapi bukannya cuba biola dengan telefon anda semasa sesi, pelaksanaan Apple Watch adalah cara yang baik buat menjejaki senaman anda. Pada skrin tontonan, anda akan melihat pose semasa dan masa yang tinggal. Ia pula akan menunjukkan kadar jantung anda, kalori terbakar, dan poly lagi.

7. MySwimPro: Swim Workouts
Selagi anda mempunyai Siri Watch Apple dua atau lebih baru, anda sudah bersedia buat memukul kolam menggunakan peranti yang boleh dipakai. MySwimPro: Swim Workouts adalah aplikasi lengkap yg berfokus buat membantu anda mendapatkan air di dalam keadaan tidak peduli paras pengalaman anda di kolam renang. Anda boleh memuatkan senaman tersuai atau menentukan menurut beberapa pilihan pratetap pada Apple Watch.

Apabila di dalam air, anda dapat melihat maklumat krusial misalnya senaman semasa, apa yg akan datang seterusnya, masa pada pada air, berenang jarak, kadar denyutan jantung dan poly lagi.

8. Pedometer ++
apabila anda mahu cara mudah untuk mengesan langkah yg diambil setiap hari, Pedometer ++ merupakan cara buat pergi.

Ia merupakan utiliti mudah yang mencatatkan langkah anda dan membentangkan data menjadi komplikasi wajah jam tangan. Tambahnya ke wajah Apple Watch kegemaran anda , kemudian bersama menggunakan kemajuan Aktiviti anda, anda juga akan bisa melihat langkah anda.

9. Strava
Strava adalah aplikasi terbaik buat pelumba dan penunggang basikal. Antara muka aplikasinya adalah minimum & ke titik, sementara komuniti membantu anda mencapai matlamat anda & membuat anda termotivasi. Strava sudah membawa falsafah reka bentuk yg sama kepada apl Apple Watch.

Apl Apple Watch mempunyai sokongan GPS. Paparan masa nyata menerangkan statistik penting: perpecahan, masa, jarak, dan kadar jantung. Jika anda menggunakan Siri Watch Apple 2 & ke atas, anda boleh merekodkan latihan walaupun tanpa iPhone anda. Sebaik sahaja anda berada dalam julat, maklumat akan disegerakkan secara automatik dengan profil Strava anda.

10. MyFitnessPal
MyFitnessPal adalah aplikasi pengesanan kuliner terbaik buat iPhone. Jika anda cuba menurunkan berat badan dengan mengira kalori atau hanya ingin memahami berapa poly pemakanan yg anda dapatkan pada sehari, apl teman Apple Watch MyFitnessPal akan memudahkan anda.

Aplikasi ini menggunakan cepat memberitahuakn keterangan pemakanan anda buat hari ini. Ini termasuk berapa kalori yg telah anda makan, pengambilan karbohidrat dan protein anda, dan maklumat yg sama.

11. Streaks Workout
Latihan Streaks menyediakan cara yang cepat dan gampang buat memulakan senaman mana-mana sahaja. 

Anda boleh menentukan daripada 30 latihan tanpa peralatan . Mulakan menggunakan Cepat , lepasan ke senaman Setiap Hari , dan semoga menjadikan jalan anda menuju senaman Nyeri .
Aplikasi ini akan menunjukkan animasi latihan, beserta-sama dengan undur dan denyutan jantung anda. Anda juga akan mendapat petua tentang cara memperbaiki teknik & sikap anda.

Mendapatkan Fit Dengan Watch Apple
Seperti yg anda lihat, nir kira apa jalan anda menggunakan gaya hidup sihat, masih ada aplikasi Apple Watch yang wajib  membantu bepergian.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel