Cara Muat turun Video Facebook Swasta

Namun bagaimana menggunakan video Facebook peribadi? Jika anda pernah cuba menggunakan keliru satu indera pengundera Facebook buat merebut video peribadi, anda akan tahu bahawa mereka tidak berfungsi. Namun tidak berputus asa, terdapat merupakan satu cara buat memuat turun video Facebook partikelir!

Trik buat Mengunduh Video Facebook Swasta
Anda perlu memakai indera yang dipanggil FBDown.Net . Jika anda telah menghabiskan banyak masa memuat turun video umum , anda mungkin pernah mendengarnya - apl web sudah wujud selama beberapa tahun. Ikuti langkah berikut buat merebut video yg anda mahukan:

Navigasi ke fbdown.Net/private-downloader.Php di pelayar web anda.
Dalam tab baru, log masuk ke Facebook dan pulang ke page video yg anda ingin muat turun.
Jika anda menggunakan Windows, tekan Ctrl + U . Apabila anda menggunakan Mac, tekan Command + Pilihan + U . Jalan pintas ini akan menerangkan kod asal page web anda.
Salin kod sumber ke dalam kotak di FBDown.Net.
Klik Muat turun .
Sebagai cara lain , apabila anda mempunyai Chrome, anda boleh menggunakan pelanjutan penyemak efek. Anda boleh merebutnya  dari Kedai Web Chrome .

Sila jangan lupa memakai alat ini dengan cara yang beretika. Sekiranya seorang telah menciptakan video secara peribadi, ini mungkin buat alasan yg baik. Anda nir boleh mengedarkan bahan peribadi orang lain dalam forum umum  tanpa kebenaran mereka. Dalam kes artis, pemuzik, & profesional kreatif lain, berbuat demikian bahkan bisa mendarat anda pada perkara dengan undang-undang.
Sekiranya anda menghadapi masalah mencari video Facebook yg anda cari, lihat pedoman ini buat mencari video di Facebook .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel