6 Alternatif Gambar Google buat Gunakan apabila Anda Bosan menggunakan Kekurangannya

Malah sekarang, nir ada Foto Google buat apl desktop buat menyimpan semua gambar anda di luar talian dalam personal komputer  anda. Walaupun organisasi auto itu hebat, organisasi manual merupakan keadaan huru-hara. Aplikasi gampang alih adalah hebat buat menyandarkan foto dan video, namun beliau tidak berfungsi sebagai Galeri. Dan kita semua tahu poly kasus privasi Google, jadi niscaya anda mahu memberikan lebih banyak data peribadi anda?

Anda memerlukan cara lain  Foto Google, sama ada anda tahu atau tidak. Itu bukan buat menyampaikan bahawa anda perlu menyahpasang Foto Google-jangan ragu buat menjalankan aplikasi foto berganda , masing-masing buat tujuannya sendiri.

1. Ever and Shoebox : Apps Desktop dan Backups Unlimited

Alasan terbesar kebanyakan orang memakai Foto Google ialah ia memberikan storan foto dan video tanpa had, walaupun menggunakan beberapa sekatan. Sekiranya anda ingin mengurai Google namun masih menerima manfaat, ke 2-2 Ever dan Shoebox sangat baik. (Jika anda sudah sebagai pelanggan Amazon Amazon, anda jua boleh memilih Foto Amazon buat mendapatkan muat naik resolusi penuh tanpa had .)
Kedua-dua perkhidmatan mempunyai kelebihan besar  terhadap Foto Google dalam bentuk aplikasi desktop. Anda boleh memuat turun & memasang aplikasi buat memuat naik dan menyegerakkan gambar secara automatik berdasarkan personal komputer  dan telefon anda.
Aplikasi ini sangat gampang digunakan dalam ke 2-dua gampang alih dan desktop. Rancangan percuma akan menyusut foto kepada 10 megapixel (3264 piksel pada sisi terpanjang), yg adalah resolusi imej yg relatif baik buat mencetaknya jika anda mahu.

Malangnya, ke 2-2 pelaksanaan adalah amat dahsyat buat sandaran video. Pernah tidak menyokongnya sama sekali. Shoebox tidak berbaloi menjadi perkhidmatan storan video walaupun kerana anda hanya boleh membuat sandaran 15 minit rakaman dalam resolusi Full HD, menggunakan setiap video tidak menyeberangi tiga minit.

Versi berbayar ke 2-2 perkhidmatan memberi anda lebih poly sandaran video & foto resolusi penuh.

Dua. Kluster (Web, Android, iOS): Album peribadi Dengan Perkongsian Dikawal
Foto Google nir mempunyai aspek sosial seperti Instagram. Kemudian sekali lagi, adakah anda sahih-benar mahu Google melihat seluruh gambar yang diklik dalam program peribadi yang baru-baru ini? Lebih krusial lagi, adakah anda mempercayai diri anda tidak sengaja berkongsi gambar yang anda nir perlu?

Kluster merupakan aplikasi perkongsian foto peribadi di mana anda mengawal siapa yg dapat melihat atau menambah sebarang album. Ini semua mengenai siapa yg anda hantar jemputan, atau mendapat jemputan dari. Setiap acara adalah albumnya sendiri, jadi orang dari satu ruang nir dapat melihat foto menurut yg lain.

Sementara itu, suapan anda menampakan gambar-gambar berdasarkan semua album peribadi yang berbeza yang sebagai sebahagian daripada anda. Ia agak seperti Instagram, lengkap dengan orang yang dapat mengulas atau menyukai imej.

Tiga. Zyl (Android, iOS): App Galeri Hilang dalam Foto Google
Foto Google telah sebagai aplikasi galeri lalai pada Android kini  , & lelaki, saya harap dia tidak. Foto mengerikan sebagai galeri, itulah sebabnya kami telah melihat beberapa aplikasi galeri Android cara lain  . Tetapi Zyl tergelincir di bawah radar itu, dan ia dengan cepat menjadi aplikasi lalai saya kini  .
Zyl sebenarnya mempunyai beberapa ciri yg baik dalam Foto Google. Sebagai contoh, ia secara automatik membuat album gambar anda dari metadata dalam fail imej. Ia juga menjejaki pendua buat membantu anda membebaskan ruang simpanan . Plus, ia mempunyai editor imej terbina dalam buat seluruh tweak asas, seperti penanaman, berputar, menambah penapis & bingkai, & sebagainya.

Tetapi bahagian yang terbaik adalah privasi. Zyl melakukan segala-galanya pada telefon anda dan nir pernah menyimpan apa-apa ke pelayannya. Adakah Google pernah bersetuju dengannya? Ha!

4. Slidebox (Android, iOS): Mengatur Album Dengan Kecekapan Tinder-Seperti
Foto Google cuba yang terbaik untuk membuat pengurusan foto gampang untuk anda dengan karakteristik-karakteristik seperti album pintar. Tetapi, walaupun itu, bukan yang terbaik buat mengatur dan mencari gambar anda .
Slidebox menggunakan prosedur misalnya Tinder buat membantu anda menyusun foto anda dengan cepat ke dalam folder atau album yang berbeza. Buat album pertama, kemudian buka galeri. Leret foto anda ke kiri atau ke kanan buat terus menatal, leret sebagai akibatnya padam, dan ketuk salah  satu folder jika anda mahu meletakkan gambar pada dalamnya. Anda jua boleh membandingkan 2 gambar dengan cepat buat menentukan siapa yg hendak disimpan dan mana yg hendak dibuang. Plus, ada butang Undo sekiranya berlaku kesilapan.

Ia adalah satu mekanisme yg menyeronokkan dan gampang, & anda pula akan melalui gambar anda sekali lagi. Tidak menganjurkan imej adalah keliru satu kesilapan pengurusan foto biasa yang dibentuk sang kebanyakan orang, jadi jangan galat satu daripada mereka.

5. Jambatan Adobe (Windows, Mac): Penyusun Foto Desktop Percuma
Foto Google, atas karena tertentu, masih nir mempunyai apl desktop buat komputer. Satu-satunya pilihan merupakan pelaksanaan foto sandaran & penyegerakan untuk folder pada cakera keras anda. Tentunya, Windows & Mac tiba dengan galeri foto dan pelaksanaan pengurusan terbina pada, tetapi anda memerlukan sesuatu yang lebih baik. Terdapat program percuma hebat berdasarkan Adobe yang harus anda cuba.

Adobe umumnya mengenakan bayaran poly buat perisiannya, tetapi Adobe Bridge adalah keliru satu pelaksanaan Adobe yg percuma & hebat . Program ini adalah indera pengurusan foto yg mantap, memberikan anda beberapa karakteristik krusial misalnya penamaan semula batch, saiz batch, sokongan panorama, sokongan HDR, pengurusan rona, & watermarking.
Jika anda memakai kamera digital, Adobe Bridge adalah indera terbaik buat memindahkan foto dari kamera ke komputer. Anda akan terkejut menggunakan seberapa poly yang boleh anda lakukan dengannya, dan berapa pantasnya buat digunakan.

Ada Lagi Tahu Tentang Foto Google
Ingat, Foto Google masih mempunyai banyak masalah yg baik, jadi cara lain  ini tidak bermakna anda menyahpasangnya. Sebenarnya, membaca beberapa karakteristik yang kurang dikenali dari Google Foto , anda akan lebih menyukai aplikasinya.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel