Pencetak 3D Terbaik buat Bajet Anda pada tahun 2017

Seperti mana-mana hobi, masih ada poly jargon dan minyak ular pengiklanan. Hari ini aku  akan menutup beberapa pilihan mesin yang baik. Namun jika anda tidak niscaya butiran teknikal, pastikan anda membaca panduan pemula 3D kami untuk menerima kelajuan.

Menyatakan "pencetak 3D terbaik" adalah sedikit subjektif. Ia seperti mengatakan "mak   saya adalah yang terbaik di global". Semua orang tahu bunda saya merupakan yg terbaik, dan hanya terdapat satu. Bagaimanapun, saya akan merangkumi beberapa model berbeza buat pelbagai belanjawan dan tahap kemahiran.

Terdapat begitu poly faktor yg menghipnotis keputusan misalnya ini, serta beribu-ribu contoh yg berbeza, yang mustahil buat melindungi setiap orang. Beritahu aku  dalam ulasan pada bawah apa yg anda fikir adalah mesin terbaik!

Pencetak 3D Terbaik: RepRap Prusa I3 MK2

Pencetak 3D terbaik yang boleh anda beli sekarang adalah RepRap Prusa I3. Bukan sekadar Prusa, anda mahu Prusa i3 MK2 Original sang Prusa Research . Ini kos $ 845 / 739 € dalam bentuk kit atau $ 1,088 / 999 € dipasang sepenuhnya. Ini mungkin kelihatan seperti poly wang, terutamanya bila reka bentuk ini boleh dibeli menggunakan lebih banyak wang di loka lain, tetapi percayalah, ini merupakan galat satu mesin yg sangat baik.
Josef Prusa merancang RepRap Prusa yg berasal , & dia terus menaikkan reka bentuk menggunakan banyak karakteristik berguna.

Ciri-karakteristik yang ketara

Peretasan katil jejaring automatik - Pencetak ini boleh memikirkan bagaimana kecondongan setiap paksi, & membetulkan cetakan sewajarnya. Ini bermakna tidak penting bila penentukuran awal anda keliru!

Peningkatan pelbagai bahan - Banyak pencetak membolehkan anda mencetak dengan 2 atau lebih bahan. Prusa Research mengembangkan teknik baru dan unik yang sangat memudahkan prosesnya.

Katil tidur dengan pampasan sudut sejuk - Tempat tidur yang dipanaskan diharapkan buat mencetak dengan poly bahan. Prusa mengambil langkah lebih jauh menggunakan mengimbangi sudut yang lebih sejuk daripada pertengahan.

Selain karakteristik-ciri yang menakjubkan ini, mesin ini dilengkapi dengan seluruh alat yg diperlukan, beserta-sama menggunakan fail konfigurasi yang diperlukan buat dimulakan. Ini membantu anda mengelakkan banyak perkara & merupakan sesuatu yg perlu dilakukan seluruh pengeluar. Penyelidikan Prusa juga menyediakan  sokongan pada talian dan sokongan yg sangat baik.

Apabila anda hanya masuk ke percetakan 3D, atau ingin mesin yg "hanya berfungsi," maka beli yg satu ini! Tiada pencetak 3D tidak memerlukan penyelenggaraan atau datang tanpa masalah. Walaupun begitu, Prusa merupakan sebaik yg mereka dapat. Apabila anda nir konfiden, lihat video naik tingkat pelbagai bahan ini:

Mesin Anggaran Terbaik: Wanhao Duplicator i3 V2

Percetakan 3D dalam belanjawan boleh sangat mengecewakan. Pasti, poly mesin boleh dibeli buat harga yg sangat berpatutan, tetapi ini kadang-kadang boleh menyebabkan lebih banyak perkara daripada yg bernilai. Ya, anda boleh menerima hasil yg baik menggunakan mesin murah, tetapi mereka seringkali memerlukan peningkatan tinkering dan peningkatan komponen. Ini tidak selalunya membenarkan kos rendah bila anda seorang pemula.

The Wanhao Duplicator i3 V2 adalah mesin aturan rendah yang sangat baik. Ia boleh dibeli dengan harga $ 425 / 495 € . Seperti RepRap pada atas, Ini merupakan reka bentuk Prusa I3. Bukan sahaja masih ada pelbagai modifikasi & tambahan yg tersedia buat reka bentuk I3, namun pencetak tertentu ini dibentuk dengan baik, boleh dipercayai, & mempunyai komuniti sokongan yang akbar.

Ciri-karakteristik yg ketara

Tempat Pemanasan - Satu karakteristik yang sangat perlu supaya setiap pencetak wajib  mempunyai satu.
Ketepatan Tinggi - Anda boleh mendapatkan cetakan berkualiti luar biasa berdasarkan mesin ini.

Banyak Kumpulan Sokongan - Komuniti sokongan yg baik menciptakan seluruh perbezaan bila keadaan menjadi galat.

Pra-dipasang - Tidak perlu risau tentang pemasangan atau penyelesaian perkara - mesin ini hampir siap buat pulang.

Mesin Tercepat : DeltaWASP Turbo

Percetakan 3D bukan proses yang pantas. Mempunyai buat mencetak beratus-ratus bentuk yg sama atau bahkan beribu-ribu kali melambatkan proses ke bawah. Yang menyampaikan, masih ada beberapa reka bentuk yg terdapat yg dapat mencetak lebih cepat daripada yg lain. The DeltaWASP Turbo adalah keliru seorang daripada mereka. Mesin ini boleh mencetak contoh serius cepat - 600mm sesaat! Sebagai perbandingan, RepRaps yang disenaraikan pada atas akan berfungsi dengan baik buat mencapai 100mm sesaat.

Selain kelajuan, berikut adalah beberapa ciri teratas:

Ciri-ciri yg ketara

Cetak kebangkitan - Sambungkan cetakan selepas kegagalan kuasa. Sangat bermanfaat!

Ketinggian cetakan - Mencetak objek sehingga 400mm tinggi. Ramai pencetak berhenti pada 200mm.

Pengekstrut berbeza - Tukar extruder untuk mencetak bahan luar biasa seperti tanah liat atau porselin.

Harga pada $ tiga,299 / tiga,325 € , itu pasti tidak murah. Tanyakan dalam diri sendiri: adakah anda sahih-benar perlu mencetak enam kali lebih cepat daripada orang lain?

Mesin terkecil: M3D Micro

Sekiranya anda sedang mencari mesin kecil, mungkin buat memasukkannya ke tempat tinggal   anda atau merogoh kerja, maka M3D Micro adalah yang anda mahukan. Bukan sahaja pencetak ini sahih-sahih kecil di 185mm cubed, tetapi dia juga sangat kompetitif berharga $ 300 / 300 € . Secara semulajadi, beberapa pengorbanan perlu dibuat buat mengekalkan saiz dan harga yg rendah ini. Anda adalah terhad buat mencetak objek yg lebih mini  , & beliau memiliki kapasiti plastik yang berkurang ("filamen").

M3D Micro datang dalam pelbagai warna, & pelbagai jenis alat ganti boleh didapati melalui page web pada talian mereka, yg baik, nir kira berapa banyak yang anda tahu, atau seberapa baik pencetak, sesuatu akan pecah akhirnya.

Ciri-ciri yg ketara

Kecil - 185mm cubed!
Mesin paling mesra: MOD-t
Pencetak 3D adalah bising, tidak ada yg melarikan diri. Terdapat banyak helah yg boleh anda lakukan buat mengurangkan bunyi bising, namun adakah anda sahih-benar perlu? The MOD-t oleh New Matter merupakan gampang buat digunakan, murah, dan sangat hening. Dengan harga yang sangat berpatutan $ 399 / 400 € , anda akan mendapat beberapa ciri-karakteristik yang sangat sejuk, yg poly mesin 2 kali harga nir.

Ciri-ciri yang ketara

Bersambung web - Anda boleh mengawal mesin ini dari mana-mana sahaja, pada mana-mana peranti.

Bersedia buat menggunakan - Datang siap untuk menggunakan kotak keluar terus, dan dilengkapi menggunakan semua yg anda perlukan buat bermula.

Mudah dipakai - Proses persediaan gampang dan pedoman akan membantu anda memulakan.

Selepas Membeli Pencetak 3D Terbaik

Sebaik sahaja anda menetapkan pada pencetak 3D, anda sudah bersedia buat merogoh beberapa projek pencetakan 3D yang sejuk. Mengapa nir mencetak dan membina D20 elektronik , atau beberapa butang pintasan tersuai . Bagaimana pula menggunakan beberapa tokoh RPG fantasi tablet.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel