Ini Dia Daftar 7 Laptop Dengan Kehidupan Bateri Terbaik

Komputer riba yg terbaik nir pernah meninggalkan gantung pengguna. Mereka mempunyai hayat bateri yg cukup buat berlangsung sepanjang hari kerja. Lagipun, walaupun anda membeli komputer riba menggunakan spesifikasi teratas, beliau merupakan sebahagian kecil daripada logam apabila bateri habis.

Memburu saya untuk personal komputer  riba dengan hayat bateri yang terbaik menampakan nir ada jawapan yang kentara. Ini kerana penilaian bateri pengeluar dan ujian dunia sebenar tidak selalu sepadan. Oleh itu aku  bergantung pada gabungan pengalaman aku  sendiri, pengetahuan perkakasan, ulasan pihak ketiga, dan ulasan pengguna buat tampil menggunakan senarai ini.

Chromebook Kos Rendah: Chromebook Toshiba

Penilaian bateri - 45 Wh
Penggunaan global yang dijangka - 12-13 jam
Pada pertanda $ 300, Chromebook untuk membeli adalah Chromebook Toshiba . Anda akan mendapati komputer riba pada rangkaian ini dengan hayat bateri yg lebih lama  , namun karakteristik-karakteristik lain mengakibatkan mereka nir bisa dibeli. Ini Chromebook terbaik buat pelajar pada tahun 2016 .

Chromebook Toshiba dua masih memberi anda penggunaan penggunaan dunia sejam selama 12 jam, yg hebat dalam apa jua keadaan. Itu walaupun pemproses Intel Celeron, manakala komputer riba lain pada harga ini pergi buat pemproses Intel Atom berkinerja rendah.

Chromebook Terbaik: Dell Chromebook 13

Kedudukan bateri - 67 Wh
Penggunaan global yg dijangka - 14-15 jam

Membeli Chromebook tidak bermakna anda perlu menyelesaikan perkakasan biasa-biasa saja. Chromebook Dell 13 adalah contoh yang paripurna menurut itu, mengimbangi spesifikasi yang baik menggunakan hayat bateri yg panjang. Terdapat skrin penuh HD 13 inci pada sini. Ia merupakan ideal buat membuat suis ke Chromebook dan tidak pernah melihat ke belakang .

Walaupun begitu, dia boleh dikatakan kehidupan bateri yang terbaik pada kalangan seluruh komputer riba yg menjalankan OS Chrome, menggunakan hanya Acer Chromebook 13 ( baca ulasan kami ) yg memberikannya sedikit pertandingan. Komputer riba Dell berlangsung selama 14-15 jam penggunaan dunia nyata, dan mungkin sedikit lagi jika anda meredakan kecerahan skrin sedikit.

Termurah Dengan Windows: Asus Vivobook E403SA

Kedudukan bateri - 57 Wh
Penggunaan dunia yang dijangka - 10-12 jam
Kedudukan bateri - 57 Wh
Penggunaan dunia yang dijangka - 10-12 jam

Pelbagai pengulas mengatakan Vivobook E403SA perlu bertahan selama 10-12 jam penggunaan dunia sebenar. Itu mengesankan dengan haknya sendiri, mengatasi MacBook Air, diantaranya. Namun ceri pada atas adalah pelabuhan pengecas USB Jenis-C pada E403SA. Jika anda menggunakan telefon USB-C, anda boleh mengecas komputer riba dan telefon pintar anda menggunakan kabel yg sama. Kemudahan yg terbaik!

Sempurna Sepenuhnya : Asus Zenbook UX305

Penilaian bateri - 45 Wh
Penggunaan dunia yang dijangka - 9-10 jam

The Asus Zenbook UX305 adalah kegemaran peribadi. Saya pula membelinya selepas mengujinya, jadi nomor  9-10 jam datang berdasarkan pengalaman peribadi. Komputer riba yang rapi ini paripurna mengimbangi kebolehgunaan, prestasi, hayat bateri, & ciri-karakteristik. Ia pula memuatkan pemacu keadaan pepejal, kerana SSD merupakan lebih baik buat hayat bateri. Sebenarnya, Zenbook menerangkan anda membazir wang bila anda membeli personal komputer  riba yg mahal .

Walau bagaimanapun, ada satu masalah yang perlu diketahui. Zenbook UX305 tiba dalam beberapa varian, & anda perlu membeli model menggunakan paparan HD Penuh (1920 x 1080 piksel). Terdapat pula contoh QHD yg tinggi, tetapi hayat baterinya menderita kerana resolusi skrin. Stick dengan versi HD Penuh & anda akan gembira.
Sejak artikel ini diterbitkan, ASUS sudah mengeluarkan versi terbaru dari komputer riba, Asus ZenBook UX330 

Gigit Apple: MacBook Air 13

Kedudukan bateri - 54 Wh
Penggunaan global yang dijangka - 15-16 jam

Varian 13 inci dari MacBook Air masih merupakan komputer riba yg terbaik buat membeli pada bawah $ 1,000 . Alasan akbar untuk itu merupakan hayat bateri. MacBook Air 13 adalah raja bateri buat masa yang lama  , selepas semua.

Anda boleh mengharapkan hayat bateri ini pada versi Intel Core i5. Versi Intel Core i7 menjatuhkan penarafan bateri menggunakan beberapa jam, yang masih rupawan bila anda memerlukan kuasa tambahan itu.

Saya telah usang menyampaikan bahawa MacBook Air merupakan komputer riba yang bernilai untuk wang. Tetapi bila anda merancang buat membeli satu, tunggu apabila anda boleh. Apple dijangka menyegarkan barisan dengan pemproses generasi baru Intel Skylake ke - 6 , yang sekali lagi akan menaikkan bateri sedikit.

Ultrabook Ultra-Powered: Dell XPS 13

Kedudukan bateri - 57 Wh
Penggunaan global yang dijangka - 14-15 jam
Tanyakan mana-mana geek yang komputer riba Windows buat membeli hari ini, dan jawapannya hampir sebulat bunyi. Sekiranya anda sanggup membeli Dell XPS 13 , dia merupakan Windows ultrabook yang terbaik . Dan sebahagian daripada sebabnya adalah hayat bateri.

Apabila dia mula dilancarkan, XPS 13 sebenarnya tidak mempunyai hayat bateri yang hebat. Namun lelaran berikutnya telah merampungkan kasus ini, dan versi 2016 sudah dievaluasi buat bertahan selama 14-15 jam penggunaan global sebenar.

Anda perlu membeli XPS 13 tanpa sentuh buat mendapatkan rangsangan bateri ini. Versi skrin sentuh masih mempunyai bateri yang baik, tetapi jatuh ke lebih kurang 9-10 jam.

Permainan Pada: Razer Blade Stealth

Kedudukan bateri - 54 Wh
Penggunaan dunia yang dijangka - 14-15 jam

Pada permulaan tahun ini, Razer, sebuah jenama besar  dalam periferal permainan, melancarkan personal komputer  riba permainan khusus yg dikenali menjadi Blade Stealth . Ia merupakan satu perkakasan perkakasan yg ramping, berkuasa buat permainan PC pada mana sahaja. Malangnya, semua kuasa & sleekness itu bermakna mengorbankan hayat bateri.

Syarikat itu baru-baru ini mengemas sekarang Blade Stealth buat menaikkan hayat bateri. Razer mengungkapkan anda boleh menjangkakan sembilan jam menggunakan bayaran tunggal, jadi penggunaan dunia sebenar sepatutnya kira-kira tujuh jam, pulang menggunakan rekod sebelumnya. Komputer riba belum lagi diuji, jadi kita hanya boleh meneka.

Jika anda ingin bermain permainan pada komputer riba, anda perlu mengorbankan hayat bateri sedikit sebesar. Dalam aspek itu, saya dapati Stealth Blade sebagai idea yg lebih baik, kerana anda boleh menggunakan GPU luar Core Razer dengannya juga. Yang berkata, beli ini hanya apabila anda mahu mesin permainan.

Yang Terlalu Yang Paling Lama: Lenovo ThinkPad X260

Kedudukan bateri - 23 Wh + 23 Wh + 48 Wh
Penggunaan global yg dijangka - 18-20 jam

Bukankah rupawan apabila kebanyakan pengulas putusan bulat sesuatu? Hampir setiap pengguna & pengulas sudah mengatakan bahawa ThinkPad X260 mempunyai hayat bateri terbaik di kalangan semua personal komputer  riba hari ini. Ia juga baik bahawa ini datang dengan jenama komputer riba yang paling populer di dunia. Hanya ingat buat berhati-hati menggunakan perisian hasad dalam personal komputer  riba Lenovo .

Kini Ia TIGA Malwares yg Dipasang Semula Telah Dilancarkan pada Laptop Lenovo  
ThinkPad X260 cukup ringan buat sebagai mudah alih semasa menguruskan kira-kira 18 jam hayat bateri pada kebanyakan ujian. Lenovo mempunyai satu dalaman & dua bateri luaran buat yang satu ini. Terdapat bateri 23 Whr dibina, dan bateri luaran 23 Whr yg boleh dipasang ke komputer riba. Lenovo turut memuatkan bateri luar 48 Whr. Anda boleh menukar bateri luaran apabila anda mahu. Itulah hayat bateri lama  !

Apabila anda seseorang profesional yang memerlukan personal komputer  riba yang nir akan mati pada anda, & boleh melakukan tugas setiap pejabat yang anda minta, ThinkPad X260 merupakan apa yg anda inginkan.

Berapa Banyak Bateri Kehidupan Adakah Cukup?

Kami telah pada titik di mana anda boleh pulang sehari penuh tanpa perlu mengecas kitab   nota anda. Adakah anda memerlukan lebih banyak hayat bateri daripada itu? Apa yang anda fikir merupakan hayat bateri yang ideal atau minimum yg dibutuhkan dari mana-mana komputer riba?

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel