Daftar Laptop Terbaik Di bawah $1000

Secara umumnya, anda sekarang boleh mendapatkan komputer riba-masa depan yg sangat baik, bila anda mampu membelanjakan sebagai akibatnya $ 1,000. Dari komputer riba yang sesuai menggunakan kitab   utama anda sampai ke notebook bukan Windows , aturan empat angka memenuhi seluruh keperluan yang anda terdapat & melindungi terhadap lama segera.

Kami menyemak ulasan beberapa mesin dari ahli teknologi yg berbeza, & cuba beberapa diri juga, untuk membentuk senarai akhir personal komputer  riba terbaik yg boleh anda beli kurang menurut $ 1,000 pada tahun 2017.

Ultrabook Terbaik: Dell XPS 13

Ia tahun baru tetapi Dell XPS 13 terus sebagai Windows ultrabook terbaik yg boleh anda beli. Dell telah melancarkan model baru dengan pemproses generasi ke-7 Intel, namun kosnya jauh lebih daripada 1,000 bajet dolar. Sebaliknya, contoh tahun lepas masih memperlihatkan harga yang sangat baik buat wang anda.

2016 Dell XPS 13 mempunyai SS6 256GB dan pemproses Intel Core i5, beserta-sama menggunakan 8GB RAM. Ia mempunyai reka bentuk bezel nipis yang membungkus skrin 13 inci pada saiz yang sama dengan personal komputer  riba yang lain memiliki skrin 11 inci. Dan dia merupakan personal komputer  riba yang secara konsisten berpangkat tinggi di antara mereka yang mempunyai hayat bateri yang terbaik.

Laptop 15-inci Best: Lenovo Yoga 720 15 "

Jika personal komputer  riba anda kebanyakannya duduk di meja pada pejabat anda, personal komputer  riba skrin akbar wajar. Tetapi anda masih nir mahu berkompromi dengan gampang alih, bukan? Lenovo Yoga 720 menyerang ekuilibrium yg betul antara kedua-duanya.

Komputer riba terbaik di bawah $ 1000 yoga lenovo 720

Dengan pemproses Core i7 yang kuat , 8GB RAM, & SSD 256GB, prestasi dijamin sentiasa pantas. Lenovo juga sudah menambah port USB Type-C, yg boleh juga dikenakan Yuran 720. Hayat bateri yg dituntut merupakan 8 jam, tetapi kebanyakan ujian menyaksikan dia tahan lebih lama   daripada itu.

Sebagai sebahagian daripada siri Yoga, anda mendapat skrin sentuh flip-over buat membuahkan peranti anda menjadi tablet. Ia agak berat dalam £ 4.6, tetapi jangan lupa, komputer riba 15 inci bukan sesuatu yg anda harapkan buat menggunakan banyak waktu bergerak.

Perhatikan bahawa masih ada versi 13.Tiga inci Yoga 720 jua, tetapi kami nir boleh mengesyorkan pada masa ini. Hayat bateri Yoga yg lebih tinggi dan pembesar bunyi yg lebih tinggi menjadikannya unggul.

Tablet PC Terbaik dua-pada-1 atau Hibrid: Asus Transformer Pro T304

Di global flipovers dan laptop 2-in-1 yang boleh dilepaskan , Asus Transformer Pro berdiri sendiri. Dengan reka bentuk yang berkelas dan spesifikasi teratas, sukar buat mempercayai kos itu merupakan kurang daripada seribu dolar.

The Best Tablet PC Mini atau Hybrid Convertible 

Berat kurang menurut dua paun, tablet resolusi tinggi 12.6 inci (2160x1440 piksel) merupakan sangat gampang alih. Ia juga merasakan premium buat dipegang dengan badan aluminiumnya. Dan anda boleh menggunakan pen buat tulisan tangan dan anotasi juga. Papan kekunci itu pula mempunyai binaan logam, menjadikannya lebih kukuh daripada apa yang anda dapatkan dengan Microsoft Surface Pro.

Apabila anda fikir semua ini bermakna pengurangan perkakasan, fikirkan semula. Terdapat 8GB RAM dan SSD 256GB yg digerakkan di sana. Dan pemproses Intel Core i7, yg menghairankan buat hibrid pada harga ini.

Satu-satunya perkara sebenar dengan Transformer Pro artinya hayat bateri. Ia memberi anda kira-kira 6 jam penggunaan sebelum perlu mengisi semula. Itu tidak tidak baik sama sekali, telah tentu, namun tidak setinggi 2-in-1 lain.

Laptop Permainan Terbaik: Acer Aspire VX 15

Komputer riba permainan yang baik dalam lingkungan $ 1,000 bermakna kompromi. Dan kompromi umumnya sama terdapat pada kad grafik atau kualiti skrin.

Komputer riba terbaik di bawah $ 1000 acer aspire vx 15

Kad grafik terbaik yg anda akan menerima adalah sama: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti (atau Titanium). Jangan selesaikan apa-apa yang kurang daripada Titanium, rangsangan prestasi grafik yg akbar.

Untuk skrin, pemain biasanya berpecah antara 2 jenis panel : TN dan IPS. TN menawarkan masa tindak balas yg lebih cepat, manakala IPS memiliki warna yang lebih tepat & sudut tontonan yg lebih baik (terutamanya menggunakan cahaya surya). Pada personal komputer  riba, saya akan mengungkapkan IPS memenangi perlumbaan, & itulah sebabnya Acer Aspire VX 15 sepatutnya menjadi pilihan anda.

The Aspire VX 15 juga dilengkapi dengan perkakasan yang sangat baik, termasuk pemproses Core i7, 16GB RAM, SSD 256GB, & GeForce GTX 1050 Ti menggunakan 4GB VRAM yg berdedikasi.

Untuk Penggantian Desktop: HP Envy 17

Ingin menggantikan PC desktop usang menggunakan komputer riba baru? Anda mungkin masih mahu pengalaman skrin besar  walaupun, beserta menggunakan prestasi yang berkuasa. HP Envy 17 akan melakukan yang terbaik buat memastikan anda tidak terlepas PC usang anda.

Personal komputer  riba terbaik pada bawah $ 1000 hp iri 17

Skrin HD penuh yg akbar pula menunjukkan skrin sentuh, tetapi anda mungkin nir akan menggunakannya. Apa yang penting artinya beliau merupakan skrin IPS dengan sudut tontonan yang luas, jadi ramai orang boleh melihat apa yang bermain di atasnya.

Apakah perbezaan antara HD Ready & Full HD? 

Prosesor i7 Core, 16GB RAM DDR4 , & cakera keras 1TB harus menjaga seluruh keperluan anda. Malah ada kad grafik Nvidia GeForce 940MX yang berdedikasi untuk permainan ringan. Dan seorang penulis DVD usang yg baik juga.

Bite of the Apple: MacBook Air 13 "

Pada $ 1,000, anda boleh memakai Windows dan ambil personal komputer  riba Apple. MacBook Air 13 inci yang baru masih adalah komputer riba bernilai yang sangat baik , & mungkin lebih baik daripada kebanyakan cara lain  dengan Windows.

Ia dilengkapi menggunakan pemproses Intel Core i5 Broadwell, 8GB RAM, dan SSD 128GB. Dan dalam macOS, itu lebih daripada cukup bagi kebanyakan pengguna. Ia berfungsi menggunakan versi terkini macOS buat tahun-tahun yang akan datang, & hayat bateri merupakan kedudukan tertinggi.

Sekiranya harganya agak tinggi, ingat, "cukai Apple" bermakna nilai jualan semula yg lebih tinggi . Jadi bila anda telah bersedia untuk menjual personal komputer  riba ini, anda akan menerima tawaran yang lebih baik daripada kebanyakan notebook Windows.
Sekiranya anda tidak keberatan membeli komputer riba yg diperbaharui, lalu semak tawaran pada loka terbaik buat Apple MacBooks diperbaharui . Anda mungkin akan mendapat pembelian yang lebih baik di sana, selagi ia telah diperakui diperbaharui oleh Apple sendiri.

Kemasan Chrome: Google Pixelbook

Google sudah melompat ke dalam permainan personal komputer  riba yg mewah dengan Pixelbook yang baru. Ia masih terlalu segar buat mengetahui apa-apa masalah yang berpotensi dengannya atau panjang umurnya. Jadi kapur ini menjadi pilihan pengadopsi awal.

Personal komputer  riba yang terbaik pada bawah $ 1000 google pixelbook

Pixelbook menimbulkan beberapa ulasan yang baik, dengan pakar yg memuji pakej holistik. Skrin 12 inci yang lebih tinggi menggunakan nisbah aspek 3: 2 (bertentangan menggunakan biasa 16: 9) menjaringkan pujian, seperti yang mempunyai badan aluminium premium. Dan jangan lupa, anda boleh menjalankan apl Android di Chromebook sekarang.

Tetapi terdapat satu aduan primer utama: hayat bateri. Untuk peranti 2-pada-1, semua pengulas kecewa menggunakan hayat bateri, menuntut kira-kira 6-8 jam penggunaan. Itu tidak jelek buat laptop, telah tentu, tetapi Chromebook cenderung tahan lebih lama   daripada itu.

Jika anda nir yakin menggunakan Pixelbook setakat ini, anda masih boleh menerima Asus Chromebook Flip C302 dengan pemproses Intel Core M5 . Ia merupakan Chromebook yang bertenaga & direka menggunakan baik bahawa anda akan jatuh cinta dengannya.

Yang Sub- $ 1,000 Laptop Adakah Anda Suka?

Sama terdapat anda sedang mencari Ultrabook tulen, rasa Mac, atau beberapa 2-pada-1, bajet $ 1,000 akan menaruh anda pembelian jangka panjang yang sangat baik. Malah, saya akan menyampaikan julat harga ini adalah tepat buat mendapatkan kuasa & prestasi tanpa sepertinya anda menghabiskan terlalu poly.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel