7 Tips Anda Boleh Bantu Simpan YouTube Dari Sendiri

Selepas menakutkan mengenai iklan mereka dipandang sebelum kandungan nir sesuai, pengiklan mengeluarkan iklan mereka berdasarkan video secara beramai-ramai. Ini dikenali menjadi "adpocalypse" dan bermaksud bahawa pencipta di mana-mana kehilangan wang. Banyak video kini   dibenderakan sebagai tidak layak buat pengewangan kerana nir ada karena.

Aplikasi Kanak-kanak YouTube telah dibanjiri menggunakan video menyeramkan yang menyamar sebagai kartun kanak-kanak. Apa yg bermula sebagai video yang menampilkan watak-tabiat menurut Peppa Pig , Frozen , & memperlihatkan kanak-kanak lain yang popular menjadi adegan ganas, tidak sinkron dan menakutkan.

Dan ramai bintang YouTube terbakar dalam 2017 buat pelbagai tindakan ndeso. Malah, 2018 bermula dalam kaki yang salah  kerana sebab ini. YouTuber Popular Logan Paul difilmkan sendiri meneroka Pokok Laut yg populer pada Jepun, dan merakam rakaman video seorang lelaki yang baru sahaja mengambil kehidupannya sendiri.

Tambah ini kepada perkara ketelusan menggunakan YouTube dan pencipta kandungan, seperti tidak membenarkan pelanggan mengetahui mengenai video baru, dan anda memiliki satu info yang menyusahkan. Syukurlah, anda, menjadi pengguna biasa setiap hari, boleh menciptakan YouTube lebih baik dalam tahun 2018.

1. Berhenti Menonton Video Dari Pencipta Anda Tidak Disukai

Ini merupakan yg penting, kerana pandangan adalah segala-galanya di YouTube . Sebaik sahaja anda mungkin membenci saluran, perkara paling tidak baik yg boleh anda lakukan merupakan berkongsi dengan komen seperti "Bolehkah anda percaya betapa buruknya ini?" Bukan sahaja anda mempertinggi jumlah paparan buat video, tetapi sesiapa sahaja yg menontonnya kerana anda berkongsi ia pula menyediakan pencipta dengan lebih poly wang melalui iklan.

Pandangan merupakan pandangan, tidak kira apabila anda gembira menonton video atau menontonnya menggunakan jijik. Jadi bila anda membenci apa yang dilakukan sang Fine Brothers , jangan menonton video mereka. Lupakan sepenuhnya mereka, dan anda akan melakukan semua yang anda boleh buat mengurangkan kehadiran YouTube mereka.

2. Laporkan Video Anda Memikirkan Telah Patah Peraturan

YouTube mempunyai dasar generik yg membimbing apa yg boleh anda sertakan pada video. Video yang mengandungi kebogelan, keganasan grafik, bahaya kanak-kanak , atau penipuan merupakan melanggar peraturan, dan anda wajib  melakukan bahagian anda buat melaporkannya bila anda menjumpainya.

Pada mana-mana video, anda boleh mengklik butang 3-titik Menu & pilih Laporkan . Kemudian pilih kriteria apa yg melanggarnya, dan ahli kakitangan YouTube akan mengkaji bendera buat menentukan sama ada dia absah.

Simpan youtube menggunakan melaporkan video yg tidak sinkron

Adalah krusial untuk ambil perhatian bahawa pelaporan bukan untuk video yg anda tidak bersetuju . Anda tidak wajib  melaporkan video hanya kerana anda nir menyukai saluran atau pendapat pencipta. Hanya pakai pelaporan buat video yang sebenarnya melanggar peraturan YouTube.

3. Undi Dengan Button Thumbs-Up / Down sepanjang masa

YouTube menggunakan sistem pengundian / thumb-down yg gampang. Sekiranya anda senang video itu, luangkan masa buat memberi jitu. Apabila anda tidak senang, berikan thumbs-down. Bertentangan menggunakan pelaporan, upvoting / downvoting merupakan cara yang sesuai buat menyuarakan pendapat anda.

Adakah video itu menciptakan anda ketawa, menjawab soalan anda, atau menarik minat anda? Berikannya misalnya. Tidak bisa mengikuti arahan, fikir hujah pencipta adalah kurang, atau tidak berminat buat menonton sehingga akhir? Klik bunda jari-turun.

Simpan youtube menggunakan mengundi untuk video

Video dengan banyak undian jempol lebih berkemungkinan muncul dalam senarai cadangan & timbul lebih awal pada carian. Tambahan pula, jika anda mengklik video & melihat beliau mempunyai poly kekecewaan , anda boleh menganggap bahawa orang lain memberi amaran pada anda bahawa dia tidak bernilai menonton.

4. Elakkan Saluran Mainstream, Cari Orihinal YouTube

Sejak beberapa tahun yang lalu, YouTube sudah mengeluarkan video Rewind dalam bulan Disember . Ia bertujuan buat merakamkan peristiwa tahun, video virus, dan meme, & memaparkan banyak bintang YouTube.

Siapa yang memulakan video 2017 menggunakan? Baiklah, itu merupakan YouTuber kegemaran seluruh orang, Stephen Colbert!

Stephen Colbert merupakan tuan rumah TV, & berhutang kredit kepada YouTube untuk kejayaannya. Dia nir sepatutnya berada dalam video yg memaparkan momen YouTube terbesar tahun ini.

Ini hanya galat satu daripada beberapa masalah dengan video ini dan YouTube dalam umumnya. Banyak peminat YouTube mengkritiknya untuk menyerlahkan pencipta yg membuahkan YouTube hebat. Video itu jua mengabaikan info YouTube dalam tahun 2017, kebalikannya memainkannya dengan selamat dan menampilkan sekumpulan muka pemotong cookie.

Oleh itu kami mengesyorkan buat mengelakkan saluran "besar " yg nir bermula di YouTube. Saluran video muzik VEVO tidak berakibat YouTube hebat, ataupun tuan tempat tinggal   TV lewat malam. Abaikan mereka, & cari saluran yg hanya boleh dibuat YouTube. Kami telah membincangkan beberapa saluran YouTube yg relatif unik apabila anda mencari beberapa kandungan baharu yang baru.

Kehalusan YouTube
Lebih tidak baik lagi, YouTube memaparkan piawaian berganda menggunakan saluran utama ini.

YouTube mengeluarkan iklan berdasarkan video yg membiayai wang buat mangsa penembakan Las Vegas pada bulan Oktober 2017, sementara dia membenarkan iklan dijalankan dalam video Jimmy Kimmel mengenainya.

Dan video muzik popular yg menampilkan kandungan seksual & bahasa yang kentara , misalnya "Anaconda" Nicki Minaj, terus menerima iklan. Sementara itu, saluran normal melihat video yang disiarkan buat sebab-karena remeh. Ia memalukan.

Dan lalu ada kes Jon Drinks Water, yang kami tampilkan pada senarai saluran aneh kami . Pencipta kerap memuat naik video sendiri yg meminum sebotol air dan memiliki berikut yg layak. Pada Disember 2016, YouTube tetapkan buat menggantung salurannya kerana beliau "melanggar dasar spam." Dia merayu tuntutan itu & menerima tindak balas automatik 3 minit kemudian mengesahkannya.

Apa cara untuk merawat pencipta yg menghabiskan ribuan jam menciptakan kandungan buat halaman web anda, ya?

5. Kongsi Video & Ikuti Pencipta di Media Sosial

Ingat ketika kami mengatakan, anda wajib  mengabaikan video yg anda nir suka ? Adakah bertentangan sempurna untuk video yang anda senang. Pastikan video jempol menurut saluran kegemaran anda. Setiap kali anda mencari saluran baru yang hebat, berbagi kandungan mereka bersama dengan mitra-mitra & platform sosial anda. Mendapatkan istilah keluar membantu pencipta kandungan, terutamanya pendatang baru, mencapai khalayak yang lebih akbar.

Terima kasih kerana membuat 2017 jauh & jauh terbaik tahun profesional yang pernah aku  miliki. Terima kasih pada anda semua, saya benar-benar bisa menggunakan perkataan "profesional" agak tidak ironis.

Serius, Selamat Tahun Baru, seluruh orang. Terima kasih pada seluruh geekin anda, aku  masih kritik 'pada 2018!

- Geek Critique (@TGCritique) 1 Januari 2018

Di samping itu, dia adalah idea yg baik buat mengikuti YouTubers kegemaran anda pada halaman sosial jika mereka menggunakannya. Bukan sahaja akan menjadi petunjuk anda mengenai apa yg mereka kerjakan, namun YouTube memiliki perkara menggunakan memberi amaran pelanggan pada video baru pada masa lalu. Mengikuti saluran kegemaran anda di Twitter bermakna anda mempunyai peluang yg lebih baik buat menangkap video baharu menggunakan segera.

6. Pertimbangkan Membayar buat Merah YouTube

Kami sudah menyatakan beberapa kebimbangan tentang YouTube Red pada masa lalu, tetapi beliau membantu pencipta. Pencipta membuat wang berdasarkan iklan apabila anda menonton video mereka, namun menggunakan Red anda boleh menyokong pencipta walaupun tanpa duduk melalui iklan.

Malah, YouTuber TotalBiscuit popular menganggarkan bahawa beliau menerima sehingga 20 kali pendapatan daripada pengguna Red menonton video daripada pengguna standard. YouTube mengagihkan wang dari yuran Merah dari sapta pelanggan menonton saluran. Jadi, jika pelanggan Red menonton saluran kerap, mereka menyediakan lebih poly wang daripada iklan.

7. Menyokong Pencipta melalui Kaedah Langsung

apabila anda nir mahu memakai YouTube Red, maka anda mempunyai pilihan lain buat menyokong saluran kegemaran anda.

Kesukaan & perkongsian membantu banyak pencipta kandungan. Namun bila anda benar-benar mahu menyokong saluran kegemaran anda, memberikan beberapa dolar akan membuat hari mereka. Ramai YouTubers memiliki akaun Patreon, perkhidmatan yang membolehkan anda mendermakan sejumlah mini   sebulan. Sebagai pertukaran, kebanyakan YouTubers memperlihatkan kemas kini   eksklusif, akses awal pada video, & faedah yg serupa.

Jika saluran kegemaran anda acapkali sebagai livestream pada YouTube, karakteristik Super Chat membolehkan anda menderma wang buat mempromosikan komen anda. Bukan sahaja pertanyaan anda lebih cenderung menerima pengakuan semasa genre, anda menyokong pencipta secara kewangan. Dan periksa penerangan pada bawah video buat melihat apakah pencipta itu memiliki kedai barang dagangan. Membeli baju atau cawan membantu.

Anda mungkin menonton saluran kegemaran anda selama berjam-jam, jadi mendermakan hanya $ 5 atau $ 10 merupakan indikasi mini   penghargaan anda. Ia akan membawa global pada mereka, terutamanya dalam masa yang nir menentu menggunakan penyembahan video yg berlaku secara teratur.

Kami Boleh Bantu Simpan YouTube!

YouTube mempunyai poly masalah yang hanya bisa diselesaikan sang syarikat. Namun kita, pengguna biasa yg menonton satu bilion jam YouTube setiap hari, boleh menciptakan perbezaan juga. Dengan menyokong pencipta yg hebat yg menaruh kehidupan YouTube, melaporkan kandungan yg nir sinkron buat mengakibatkan YouTube lebih selamat, dan menciptakan suara anda didengar, anda menyumbang dengan ketara kepada persekitaran YouTube .

Mudah-mudahan, kali ini tahun depan, kita akan melihat balik  & memiliki perbincangan yang lebih positif tentang tahun yg terdapat pada YouTube.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel