Bagaimana Mencetak menurut jauh ke Printer Utama Anda

Mendapatkan pencetak tanpa wayar buat bekerja kadang-kadang boleh sebagai latihan dalam kekecewaan sia-sia, apalagi cuba mencetak berdasarkan telefon anda. Dengan satu aplikasi, anda boleh mencetak menggunakan mudah dari telefon anda, mendapat pekerjaan cetak ke pencetak anda dari mana saja di global, & ia tidak boleh dibentuk dengan gampang.

Percetakan Jauh:  PrinterShare membolehkan anda mencetak kepada pencetak yg dikongsi jauh atau buat berkongsi pencetak anda menggunakan orang lain.

Persediaan tidak menyakitkan. Anda hanya memasang perisian dalam personal komputer  Windows atau Mac anda dan mendaftar untuk akaun percuma. Sebaik sahaja anda log masuk, anda seharusnya dapat melihat pencetak yg sedia ada pada rangkaian anda, yang boleh anda kongsikan buat kegunaan jauh.

Tetapan lalai ke persediaan yg disulitkan. Untuk mencetak, orang yang mencetak & orang yang memiliki pencetak mesti mempunyai PrinterShare dipasang dalam mesin mereka, dan anda perlu log masuk ke akaun yg sama. (Anda boleh berkongsi akaun PrinterShare anda dengan seberapa poly orang yang anda senang - semua yg mereka perlu lakukan artinya log masuk ke dalam perisian pada mesin mereka memakai bukti kelayakan yang sama yg anda gunakan.)

Terdapat beberapa batasan untuk PrinterShare. Anda hanya boleh mencetak 20 halaman secara percuma. Apabila anda mahu mencetak lebih poly, anda boleh membeli 100 halaman tambahan buat $ 4,95 atau anda boleh menentukan buat langganan $ 9.95 bulanan.

Percetakan Praktis Alih: Percetakan mudah alih adalah sangat gampang menurut apl iOS dan Android . Anda boleh mencetak foto, menampal teks, halaman web, dan e-mel.

Jika ia mencetak jauh menurut telefon anda, anda boleh melakukannya menurut aplikasinya dalam had 20-laman anda, atau membayar lebih banyak page. Apabila anda mempunyai pencetak yg dikongsi pada akaun PrinterShare anda, anda boleh mencetak item dari telefon anda ke pencetak rumah anda, tidak kira di mana anda berada.

Apabila anda ingin memakai PrinterShare untuk mencetak pada pencetak tanpa wayar di rangkaian anda, anda perlu menaik taraf ke akaun premium untuk $ 4.99. Sebelum menaik tingkat, anda boleh mencetak laman ujian menurut aplikasi untuk memastikan pencetak anda harmonis.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel