Nintendo Switch Lite review: devolusi bersumber pada Suis penuh

Secara teknikal, nama" Switch" nir lagi cocok, kerana Lite nir boleh menyambung ke televisyen, sehingga nir dapat bertukar antara wujud berlabuh serta mudah alih. Dia pula bermakna cuma game dengan mod pegang tangan yang harmonis dengan konsol baru- cuba beli apa- apa pada eShop Nintendo yang membutuhkan hasil Televisi( Labo, Just Dance, 1- 2- Switch, Luar biasa Mario Party) serta kamu hendak diberi amaran tidak serasi. Ini merupakan pergantian terbanyak, tetapi bukan salah satunya.

Lite ini jua tidak mempunyai pengawal Joy- Con yang boleh dilepaskan, kebalikannya jadi unit tunggal, serta menampilkan skrin yang lebih kecil- lima. 5in vs 6. 2in​​contoh dari. Kedua- duanya berjalan dalam 1280x720, tetapi wujud yg lebih kecil Lite memberikannya beberapa 267ppi, berbanding memakai 237ppi. Perbezaannya boleh diabaikan, meski pada Lite pixel nampak sedikit lebih jelas.

Aspek wujud totalitas yang lebih kecil dari Lite- 20. 8x9. 1cm berbanding memakai 23. 8x10. 2cm,& beratnya dalam 280g vs 398g- menjadikannya paripurna buat turis yang sering, manakala pemain dalam bepergian pula hendak menemukan khasiat daripada kenaikan bateri. Lite mempunyai bateri yang lebih mini

, tetapi penambahbaikan prestasi bermakna kamu hendak menerima antara 3& 7 jam bermain, tergantung pada game, saat sebelum butuh mengisi ulang.

Secara estetik, ia ialah satu kit yang sangat mengasyikkan, serta dalam masa ini cuma masih terdapat dalam 3 rona- kelabu, biru, ataupun kuning- rekod jejak Nintendo praktikal menjanjikan lebih poly corak serta edisi spesial

yg hendak tiba, membolehkan owner menghasilkan sedikit realitas dengan mereka opsi.

Sarung all- in- one Lite mencicipi lebih tahan lama

daripada Mod pensuisan pada mod pegang tangan. Panggil ia teknologi paranoia, namun ketakutan buat mengetepikan pengawal Joy- Con dari contoh asal Switch sesungguhnya, terutamanya apabila mereka£ 75 tiap pendamping buat menggantikan- Lite yg jadi blok padu mengurangkan kebingungan itu.

Kawalan bersepadu pula bermakna kawalan kiri nir butuh mencerminkan hak, membolehkan Nintendo menghadirkan semula D- Pad yg cocok buat kawalan arah. Ini tweak kecil, namun butang 4 arah terasa jauh lebih pas,& cuma lebih memuaskan pada tangan, berbanding butang Switch- up- down- ke- kanan orang biasa.

Sesiapa yang terpesona si contoh baru butuh memikirkan apa yang mereka kalahkan, meski. Tidak boleh dipisahkan Joy- Cons bermakna tiada multiplayer lekas,& meski kamu masih boleh mencampurkan Joy- Cons ataupun Switch Pro controllers secara wayarles ke Lite, dia menimbulkan duduk masalah kenapa kamu tidak cuma memperoleh Switch secara permanen pada waktu itu?

Meski guna gyroscopic dikekalkan pada perkakasan baru, ia kehabisan" kegilaan HD" Joy- Cons, melembutkan rendaman fizikal dalam game. Kamu pula butuh memikirkan skala- ad interim The Legend of Zelda: Awakening Link nampak baik dalam wujud pegang tangan dalam contoh sama terdapat, dunia terbuka yang luas dari naungan siri Napas Wild ini betul- betul bernyanyi pada Televisi ruang tamu. Tiada kemewahan semacam menanti owner Lite.

Walaupun bagaimanapun, permasalahan terbanyak Lite merupakan buat pemilikan digital& pengurusan akaun. Nintendo sudah buatnya mengejutkan gampang buat sediakan Lite bagaikan konsol baru ataupun buat memindahkan akaun pengguna kamu dari Switch to the Lite, yang membolehkan kamu memainkan seluruh game yg kamu beli saat sebelum ini secara digital dalam sistem baru. Namun ada aset yg terperinci- orang yg mau mengenakan bonus Switch Lite ke suis dari mereka.

Nintendo

Dalam kes sedemikian, kamu boleh tetapkan sendiri akaun pengguna dalam Lite& log masuk ke akaun Nintendo kamu, mendaftarkannya jadi konsol menengah. Kamu boleh muat semula mana- mana pembelian eShop digital kamu, namun Lite butuh mengesahkan kebenaran tiap kali kamu memulakan game. Oleh kerana butuh pada talian buat melaksanakan ini, Lite sebagai- hampir ironis- tidak boleh digunakan dari rumah ataupun sekurang- kurangnya sambungan internet. Penerbangan sela waktu jauh seketika jadi lebih mesra game.

Oh,& bila kamu memindahkan ke Lite jadi konsol primer kamu? Informasi akaun serta informasi simpanan kamu di Pangkalan suis nir dapat dipulangkan semula. Syukurlah, game berasaskan kartrij nir sama terjejas, jadi pemain dengan koleksi fizikal masih boleh memiliki Lite jadi konsol menengah.

Bisa jadi, alibi Nintendo bahawa sesiapa yang mempunyai Switch biasa boleh& mungkin hendak memakainya secara mudah. Bisa jadi, walaupun- Switch Lite bentuk sebahagiannya kerana trend pemakaian yg menampakan beberapa besar

owner yg kebanyakannya bermain pada mod pegang tangan sudah. Walaupun bagaimanapun, dia tidak dapat menyedari bahawa sebagian peminat Nintendo yg sangat bergairah hendak jadi tipe orang yang hendak mahu Lite dan suis standard, serta mahu mengubah antara mereka. Pengurusan akaun drakonian menjadikannya lebih sukar daripada yang sepatutnya.

Untuk sesiapa yang datang ke Switch buat awal kalinya& mengenali sebahagian akbar masa game mereka hendak semasa memandu ataupun nir jauh bersumber pada rumah, Lite ialah opsi padat.

Sanggup memainkan nyaris holistik katalog Switch itu bermakna dia memiliki bibliotek perisian pembunuh bersumber pada hari ke hari, prospek yang jauh lebih menarik berbanding dengan Nintendo melancarkan pengganti 3DS, angkatan darat(AD) interim ketahanan serta keselesaan sarung itu menjadikan dia sinkron buat bermain lebih usang tahap di mana sahaja. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel