Gambaran MacBook Pro 16- inci Timbul dalam MacOS Terbaru Pembaharuan Catalina Beta: Laporan

Kami sudah mendengar khabar angin tentang Apple yang bekerja pada MacBook Pro baru 16 inci semenjak Februari tahun ini. Varian MacBook Pro baru- baru ini dijangka dilancarkan pada bulan September tahun ini, diiringi dengan sebagian laporan yang menampilkan dia bisa jadi dilancarkan pada akhir Oktober itu sendiri. Tidak kira apabila Apple melancarkan MacBook Pro 16 inci, fakta baru menampilkan Apple memanglah mengusahakan varian MacBook Pro baru. MacBook Pro 16 inci dijangka mengambil alih varian MacBook Pro 15- inci yang sedia terdapat, dengan idealnya, mengekalkan aspek wujud yang sama.

Gambaran sudah menampilkan tersembunyi di dalam MacOS Catalina 10. 15. 1 beta yang terkini, dilihat oleh MacGeneration, serta dia bisa jadi jadi pemikiran awal kami pada MacBook Pro baru 16 inci. Fail itu dilabelkan bagaikan MacBook Pro 16, 1 manakala gambaran itu nampak semacam lakaran kecil buat MacBook Pro yang besar dengan bilah yang lebih nipis daripada model 15- inci MacBook Pro yang sedia terdapat.

Meski imej- imej ini menawarkan kita sekilas pada model MacBook Pro baru, masih terdapat fakta yang memadai buat mencadangkan aspek wujud yang betul. Model MacBook Pro 16- inci pula dijangka hendak menunjukkan papan kekunci gunting baharu yang hendak menamatkan papan kekunci rama- rama yang sangat polemik yang ada pada model MacBook Pro yang terdapat. Papan kekunci baharu pula dijangka mengambil alih reka wujud papan kekunci kupu- kupu sedia terdapat pada seluruh model MacBook Pro yang lain dari tahun 2020.

Tidak hanya reka wujud papan kekunci baru, model MacBook Pro 16- inci pula dijangka hendak dikuasakan oleh pemproses Intel Core generasi ke- 9. Dia hendak jadi menarik buat memandang bila Apple mengemas saat ini model MacBook Pro yang terdapat dengan cip baru di samping model MacBook Pro baru.

Apple umumnya mengadakan kegiatan menjelang akhir Oktober, dengan sebagian pengecualian, yang berikan tumpuan kepada model iPad serta MacBook baru. Dengan gambaran beta baru timbul, bisa jadi baru model MacBook Pro 16- inci boleh dilancarkan dalam sebagian minggu yang hendak tiba. Untuk harga, jangan gelisah bila model MacBook Pro 16- inci tiba pada harga bermula sebanyak$ 3, 000. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel