Prynt Pocket: Kes Telefon Magical Ini Sebenarnya Pencetak

Terdapat banyak kes telefon bimbit dan lampiran dari lensa telefoto buat pelbagai toolkit. Prynt berharap buat membuat pertanda mereka dengan membawa percetakan segera, beserta-sama menggunakan cara ejaan 2018 nama syarikat mereka, ke telefon bimbit anda. Adakah dunia memerlukan ini? Mari kita ketahui.

Spesifikasi Prynt Pocket
Warna : Mint hijau / Kelabu sejuk / Grafit / Lavender
Antara muka : Penyambung kilat
Kapasiti Media : 10 Helaian
Jenis Media : Kertas foto ZINK
Pengecasan Port : microUSB
OS yg disokong : iOS
Telefon Diperlukan : iPhone 5 atau lebih baru
Harga Peranti : $ 150
Harga Kertas : $ 15 - 20 Pek / $ 40 - 40 Pek / $ 30 - 60 Pek / $ 35 sebulan - Tidak terhad
Saiz Cetak : 2 "x tiga"

Peranti

Dibungkus menggunakan indah pada pada kotak, anda akan menemui Prynt Pocket, majalah yang memegang sepuluh helaian kertas, & kabel USB mikro buat mengecas peranti. The Prynt Pocket itu sendiri menciptakan cengkaman kamera yang hebat. Ia terasa sangat baik & mempunyai tekstur getah yang licin yg menjadikannya senang  untuk dipegang. Butang pengatup di bahagian atas adalah clickey dan sentuhan, dan mekanisme geser terasa bertenaga. Di bahagian atas, anda juga akan menemui penunjuk pengecasan LED & slot majalah.

Syukurlah penyambung kilat itu fleksibel yang bermaksud dia nir mudah rosak dan jika anda mempunyai kes telefon biasa, anda tidak perlu mengeluarkannya buat menyambungkan telefon anda pada Prynt Pocket. Di bahagian bawah peranti merupakan port pengecasan USB mikro dan slot pada mana cetakan didapatkan.


Walaupun peranti itu ringan, beliau adalah sedikit pada bahagian yang besar . Ia tidak akan sebagai sesuatu yg anda akan dapat membawa di dalam kantong anda kecuali anda memakai mantel.

Bermula
Kepala ke App Store & pilih App Prynt . Perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah menciptakan akaun & menaruh akses pelaksanaan ke kamera, pustaka dan mikrofon anda. Memang, terdapat beberapa bantahan di sini, tetapi diperlukan, integrasi media umum dan fotografi pada aplikasi membawa nilai tambah pada genre kerja percetakan baru anda.

Sekarang peranti akan memerlukan beberapa perhimpunan. Pertama, anda perlu mengecaj peranti yg mengambil masa kira-kira tiga jam. Sekarang letakkan sepuluh hela kertas ke pada majalah, & tambahkan majalah ke dalam Prynt. Walaupun ini mungkin agak gampang, maka hak orientasi agak mengelirukan. Nasib baik, aplikasi ini menyediakan tutorial video yg sangat baik buat membantu meletakkan semuanya bersama-sama. Awesome!

Sekarang yg bijak di antara anda mungkin menyedari bahawa Prynt tidak memiliki sebarang dakwat apa pun. Itu kerana Prynt sebenarnya menggunakan teknologi dakwat atau dakwat Zink. Zink adalah teknologi percetakan yg nir memerlukan sebarang kartrij dan boleh mencetak gambar rona penuh pada satu pas.

Kertas ini mempunyai beberapa lapisan termasuk semua warna. Kertas yg dipakai dalam Prynt juga dipasarkan sebagai pudar & tahan air mata. Ia jua disokong pelekat yang bermakna anda akan bisa inheren cetakan anda dalam sesuatu seperti kitab   foto tersuai bila anda menikmati kitab   skrap.

The App
Aplikasi ini sama-sama direka menggunakan baik dan memiliki semua yang anda perlukan buat mencetak gambar yg paripurna. Alirannya sama dengan perkhidmatan media umum yang lain menggunakan perbezaan yg menjadi pilihan buat mencetak pada akhir sebelum berkongsi.


Anda hanya menentukan gambar dan menambah beberapa hiasan pada bentuk bingkai atau penapis lain. Anda pula boleh menciptakan beberapa pelarasan asas seperti penetapan pendedahan, paradoksal, dan penanaman. Menambah bingkai dengan beberapa teks gaya goresan pena tangan ke bahagian bawah gambar mengangkut saya balik  ke zaman kegemilangan Poloraid.


Setelah gambar anda disunting & dipetakan dengan sempurna, anda kini   bersedia melakukan percetakan. Tekan butang cetak, dan dalam masa kira-kira 30 ketika, anda boleh bersenang-senang  dalam kemuliaan yang mencetak segera. Kerana cetakan anda disokong pelekat, anda sekarang boleh melekatkannya pada mana-mana sahaja. Cetakan jua untungnya relatif mini   untuk disimpan dalam dompet anda.


Trik Parti Prynt itu
Pada saat ini, Prynt sudah mencapai apa yg dilahirkan oleh nenek moyangnya bertahun-tahun yg lalu menghalang sifat-sifat yg nir abadi dari gambar-gambar yang dicetak. Walau bagaimanapun, terdapat satu perbezaan yg signifikan terhadap tawaran Prynt Pocket. Membawa gambar-gambar anda ke kehidupan, dengan bunyi!

Realiti diperkaya telah sebagai sesuatu yg telah ditolak sang Apple sejak pelancaran pelaksanaan iPhone X. Prynt ini hebat. Dalam pelaksanaan, anda mempunyai pilihan buat mencetak video atau foto eksklusif. Terdapat pula pilihan buat menambahkan video ke foto statik dalam bentuk cerita.
Apabila cetakan keluar, ia tidak kelihatan berbeza menggunakan cetakan biasa. Namun melihat cetakan berdasarkan pada tab isapan aplikasi mendedahkan rahsia tersembunyi gambar.

Jika anda seseorang peminat Harry Potter, ini mengingatkan gambar beranjak di akhbar. Anda boleh memainkan sehingga empat gambar, yang berbunyi jenis pelik, serentak. Prynt sebenarnya menghubungkan Prynt yang anda ambil & menyimpan video pada awan. Apakah ini bermakna bahawa anda boleh menyerahkan foto ini pada sesiapa sahaja & selagi mereka mempunyai pelaksanaan Prynt, mereka akan bisa melihat video terbenam.

Sedikit fungsi terakhir tiba dalam bentuk merekodkan pengalaman realiti bertambah & berkongsinya di media sosial. Tajuk ke bahagian inovasi pada aplikasinya menerangkan bagaimana kreatif beberapa pemilik Prynt lain.

Kualiti Cetak
Malangnya, ini adalah kecacatan pada perisai Prynt. Melihat cetakan yg didapatkan oleh pencetak anda akan melihat perbezaan yg jelas antara apa yg anda lihat pada skrin telefon bimbit anda. Imej dibersihkan, teks ditambah agak kabur, & anda tidak boleh membantu namun merasakan bahawa beliau boleh menjadi lebih baik.

Mencari di internet, anda akan mendapati bahawa pencetak lain yg menggunakan teknologi Zink juga kelihatan mempunyai hasil yang serupa. Apabila kualiti cetak memang jatuh ke kertas dan bukan Prynt Pocket itu sendiri, ini mungkin satu kasus yang baik. Mudah-mudahan, dalam masa akan datang, mereka akan mengeluarkan kertas terkini yang akan menaikkan kualiti keseluruhannya.

Bercakap tentang kertas itu, harga bisa dilihat sebagai sedikit pada sisi glamor. Bahawa dikatakan, Prynt adalah satu-satunya syarikat (yang aku  jumpa) yang menawarkan pilihan kertas tanpa had. Ini dilakukan melalui model berasaskan langganan di kedai mereka, dan mereka akan menambah kertas anda apabila mencapai ambang tertentu. Apabila anda pencetak bersiri, ini akan sebagai lebih berkesan pada jangka masa panjang. Jika anda lebih seperti dengan percetakan ad-hoc, ia mungkin bernilai menjelajahi beberapa pilihan lain di pasaran.

Keputusan itu
Prynt Pocket tidak akan sebagai buat semua orang, namun pasti ada penonton yang akan menyukai peranti ini. Orang yang lebih muda & orang yang menikmati buku skrap akan suka  peranti ini. Masih ada sesuatu yg istimewa mengenai memegang cetakan fizikal di tangan anda dan menjadikan beliau kehidupan menjadikannya lebih ajaib. Cetakan cukup mini   buat menyimpan dompet anda dan niscaya akan menarik perhatian orang apabila mereka melihat keajaiban gambar-gambar hayati.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel