6 Cara Tambah Ruang Sembang ke Laman Web Anda

Seterusnya, anda mungkin tertanya-tanya: "Bagaimana saya boleh menambah ruang sembang percuma buat tapak web aku ?" Untuk memupuk lebih banyak komunikasi masa konkret antara pengguna laman web anda atau pembaca blog anda, bilik sembang boleh bermanfaat.

Mujurlah, beberapa perkhidmatan bilik sembang percuma membolehkan anda menciptakan bilik sendiri. Mereka sama ada menyediakan pautan ringkas ke bilik itu, atau membolehkan anda menambah bilik sembang ke laman web anda. Sedia buat bermula? Berikut adalah beberapa bilik sembang dalam talian terbaik yg boleh anda masukkan menggunakan gampang ke tapak web anda.

1. Chatzy

Chatzy membolehkan penggunanya menciptakan bilik sembang umum  dan swasta. Ia menyediakan pautan ke bilik itu, yg anda boleh dengan mudah dihubungkan ke halaman web atau pada e-mel. Laman ini menunjukkan beberapa cara buat menyesuaikan pengalaman sembang sesuai menggunakan keperluan anda. Jika anda mendaftar pada halaman web ini, anda boleh melihat senarai bilik Chatzy anda, berakibat sembang anda mudah untuk dijejaki.

Anda boleh menciptakan sembang dengan gampang menggunakan memilih Mula Sebut Pantas Pantas . Selepas anda memasukkan nama & subjek anda, anda boleh masuk ke dalam bilik. Mengklik  Jemput / Kongsi pada bar menu kiri akan memberikan anda pautan saham.

Untuk membenamkan ruang sembang peribadi pada tapak web anda, pergi ke Bilik Hosted pada bar hidangan kiri. Halaman ini memberi anda arahan tentang cara menyesuaikan ruang sembang anda, & pula cara menanamkan kod yang disediakan ke dalam tapak anda.

2. Tlk.Io

Tlk.Io membolehkan anda memulakan bilik sembang pada talian, menjadikannya salah  satu halaman web chat room terbaik misalnya Chatzy. Sebaik sahaja anda memasuki halaman web, Tlk.Io meminta anda memasukkan nama saluran, serta nama panggilan anda. Mengklik Sertai  membawa anda ke bilik sembang anda sendiri. Salin dan tampal URL ruang sembang dalam bar alamat untuk dimasukkan ke pada e-mel atau di halaman media sosial anda.

Untuk memasukkan Tlk.Io ke page web anda, tatal ke bawah dalam halaman primer sehingga anda melihat butang yang mengatakan  Dapatkan Kod Benamkan . Pilihan ini membolehkan anda menamakan saluran anda, memilih ketinggian bilik sembang, dan jua memilih tema. Salin kod yg dihasilkan pada sebelah kanan skrin, dan tambahkannya ke tapak web anda buat membuat ruang sembang dalam sekejap. Keselesaan Tlk.Io jua boleh menjadikannya cara lain  komunikasi pasukan hebat buat Slack .
Tiga. Sederhana Sembang Chat
Untuk memulakan Chat Sederhana Mati, anda perlu mendaftar buat akaun. Selepas itu, laman web ini akan mengarahkan anda ke papan pemuka anda yang menampakan pautan yg boleh dibagikan ke bilik sembang anda, & pula memberi anda kod buat membenamkannya pada tapak web anda.

Jika anda ingin menyesuaikan ruang sembang anda, klik Bilik Sembang pada bar hidangan kiri. Di bawah ruang sembang pilihan anda, klik Tetapan ruang sembang . Anda lalu boleh menukar sidebar dan rona latar belakang bilik sembang anda, dan jua menukar namanya. Jika terselesaikan, klik Bilik Sembang Pengemaskinian , lalu tekan  Bilik Sembang Tersemat untuk menyalin & menyisipkan kod ke halaman web anda.

Dead Simple Chat jua menawarkan beberapa pelan berbayar. Dengan Pelan Pro, anda boleh mempunyai sebagai akibatnya 2,000 pengguna yang berbeza, jumlah bilik sembang tanpa had, & penyimpanan sehingga 180 hari.

Semua faedah ini mengambarkan bahawa anda nir memerlukan karakteristik-ciri Facebook Messenger buat berkomunikasi menggunakan berkesan.
4. Minnit
Seperti Sederhana Chat Sederhana, Minnit pula memerlukan anda mendaftar buat membuat bilik sembang. Sebaik sahaja anda menciptakan akaun anda, navigasi ke sajian lungsur Pautan Cepat dan klik  Buat ruang sembang anda sendiri pada masa kurang dari satu minit . Masukkan nama bilik sembang anda, kabar, dan lalu tentukan apabila anda ingin membuat perbualan anda bersifat peribadi atau awam.

Minnit kemudian akan mencipta sembang anda & akan menanyakan planning yang anda inginkan. Pelan percuma menawarkan mesej tanpa had, sehingga 40 pengguna, & membolehkan anda menapis kata-kata eksklusif. Apabila anda tetapkan buat menaik taraf ke keliru satu pelan berbayar, anda akan menerima lebih poly pilihan penyesuaian.

Apabila anda telah bersedia buat membenamkan ruang sembang anda ke halaman web anda, pulang ke halaman ruang sembang anda, lalu pilih Benamkan Bual Anda . Sekiranya anda telah menyediakan blog WordPress , anda boleh memakai plugin Minnit buat menambah ruang sembang. Anda pula boleh memakai plugin Wix buat menambah Minnit ke halaman web anda, atau anda boleh menyalin dan menyisipkan kodnya ke domain anda sendiri.
Lima.  RumbleTalk
apabila anda telah mencuba menyematkan ruang sembang ke halaman web anda pada masa kemudian, anda mungkin mengingati ParaChat. Sejak ParaChat telah ditutup, RumbleTalk berfungsi menjadi alternatifnya. Anda mesti mendaftar buat akaun sebelum anda membuat bilik sembang dengan RumbleTalk.

Untuk menyesuaikan bilik sembang anda, pergi ke Reka bentuk di bar menu atas. Anda lalu boleh memasukkan imej latar belakang, mengedit rona teks, menukar font anda, dan pula menambah kulit.

Apabila anda ingin mengewangkan sembang anda, RumbleTalk mempunyai tetapan buat itu juga. Kepala buat  Mendapatkan wang pada bar menu atas, dan tambahkan warta PayPal Anda. Rumbletalk pula memberikan pelan berbayar buat peningkatan jumlah loka duduk & bilik sembang.

Apabila anda telah bersedia buat menanamkan bilik sembang anda, klik Benamkan pada bahagian atas page. Pilih  Dapatkan Kod buat menyalin dan tampal kod itu pada halaman web anda.

6. Chat Tulen
Sekiranya anda tidak tahu cara menambah ruang sembang ke halaman web anda, Chat Murni akan membimbing anda melalui langkah-langkah. Buat akaun, & anda boleh mengakses semua karakteristik yang berguna. Sembang live percuma memberikan banyak pilihan penyesuaian, membolehkan anda memindahkan fail, & bahkan membolehkan anda memiliki bilik sembang tanpa had. Untuk lebih daripada tiga pengguna, anda perlu menaik tingkat ke galat satu pelan berbayar Tulisan Tulen.

Selepas anda mendaftar, Chat Murni akan memberi anda kod yg membolehkan anda membenamkan Chat Tulen ke laman web anda. Apabila anda telah bersedia buat bersembang, anda boleh melakukan perbualan dari tapak anda, dan berdasarkan aplikasi gampang alih Chat Murni.

Komunikasi Sembang Web Made Simple
Menyamar ruang sembang di tapak web anda tidak perlu melibatkan pengekodan rumit. Malah, dia hanya memerlukan anda memasang widget, atau hanya menyalin dan menampal kod yg didapatkan oleh pencipta bilik sembang buat anda. Pilih keliru satu daripada pilihan ini dari senarai laman web sembang pada talian ini, dan anda akan mempunyai cara yg boleh dipercayai buat berkomunikasi dengan pembaca, pelanggan, atau pasukan anda.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel