Kamera Instan Terjemahan Google Belajar Trik Baru

Terjemahan Google membolehkan orang buat berkomunikasi dengan lebih mudah, tanpa mengira sebarang halangan bahasa. Ciri-ciri Kamera Segera memakai idea itu untuk perkataan bertulis, membolehkan anda memilih telefon anda pada pertanda atau sajian dan menterjemahkannya di depan mata anda.

Menggunakan Kamera Terjemah Google Terjemah

Sekarang, misalnya yg terperinci dalam Kata Kunci , Kamera Instan Terjemahan Google mempunyai beberapa helah baru sehingga lengannya. Penambahan tajuk merupakan dukungan buat 60 bahasa baru, yg adalah Kamera Instan Terjemahan Google sekarang bisa menerjemahkan 88 bahasa menjadi 100+ bahasa.

Kedua, Kamera Segera sebelum ini hanya boleh diterjemahkan dari atau ke Bahasa Inggeris. Walau bagaimanapun, Kamera Segera sekarang boleh diterjemahkan menurut mana-mana 88 bahasa ke mana-mana 100+ yg disokong pada Google Terjemahan. Menjadikannya lebih bermanfaat buat penceramah bukan bahasa Inggeris.

Kamera Terjemah Google Terjemah kini   boleh mengesan bahasa yg perlu diterjemahkan secara automatik. Sebelum ini, anda terpaksa menentukan bahasa sumber & target anda sendiri, tetapi kini   Terjemahan Google akan melakukan tugas yg membosankan-tapi-dibutuhkan buat anda.

Google pula berharap bisa menaikkan ketepatan menggunakan memakai Terjemahan Mesin Neural. Ini dilaporkan mengurangkan kesilapan sang apa-apa antara 55 dan 85 peratus. Akhirnya, Google telah mengubahsuai UI buat menjadikannya lebih gampang dipakai, dan berusaha buat mengurangkan kelipan.

Aplikasi Terbaik buat Pembelajaran Bahasa Baru

Walaupun menggunakan peningkatan ini Ciri-ciri Kamera Instan Terjemahan Google boleh merosakkan sekali-sekala. Walau bagaimanapun, dia pasti berdegup berdiri pada hadapan tanda atau menatap sajian yang cuba menguraikannya sendiri. Dan beliau lebih cepat daripada cuba sebagai fasih dalam setiap bahasa.

Namun, apabila anda seorang pengembara biasa kami meminta anda melakukan apa sahaja yang diperlukan buat menyelidiki bahasa baru. Nasib baik, terdapat aplikasi untuk itu. Atau kebalikannya beberapa aplikasi yang berbeza. Saya secara peribadi menggunakan Duolingo, yg berakibat senarai kami pelaksanaan pembelajaran bahasa terbaik yg berfungsi .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel