Google Lancar Alternatif Foto Google Ringan

Gallery Go pada dasarnya adalah Google Photos Lite, yang menawarkan pilihan kurang berat sumber buat pemilik telefon pandai . Apl ringan sebagai biasa, seperti yang dibuktikan oleh Facebook Lite, Twitter Lite, & pula Spotify Lite, yang dilancarkan pada bulan Julai 2019 .
Galeri Pergi vs Foto Google

Google mengumumkan Galeri Teruskan Kata Kunci . Syarikat itu memperlihatkan Galeri Go sebagai "galeri foto, direka bentuk untuk bekerja pada luar talian, yg menggunakan pembelajaran mesin buat menyusun secara automatik dan menciptakan foto anda kelihatan lebih baik." Oleh itu perbandingan Foto Google.

Galeri Go secara automatik mengatur foto anda, menyusunnya ke dalam folder pada kurang lebih orang, loka, & kasus yang anda tembak. Ini berlaku pada telefon anda, yg bermaksud anda nir perlu disambungkan ke internet. Yang merupakan peningkatan dari Foto Google.

Galeri Go pula menawarkan beberapa alat penyuntingan yang gampang dipakai, misalnya peningkatan auto. Anda pula boleh menggunakan beberapa penapis yang berbeza, & memutar & memangkas imej anda. Dan bila selesai, anda boleh menciptakan folder dan menyalin foto anda ke kad SD.

Tidak misalnya Foto Google, Galeri Go direka bentuk buat berfungsi di luar talian. Ia pula hanya muat turun 10MB, yang jauh lebih mini   daripada Foto Google. Galeri Go pada masa ini hanya masih ada pada Android, buat peranti yg menjalankan Android 8.1 (Oreo) atau yg lebih tinggi.

Alternatif Foto Google lain

Seperti yg dinyatakan sebelum ini, Google Go telah dibangunkan menggunakan pengguna pada negara-negara membentuk pada fikiran. Walau bagaimanapun, ia boleh didapati di semua dunia, jadi jika anda telah mencari alternatif Google Photos yang ringan, Google Go mungkin berada di jalan anda.

Kami menduga Foto Google sebagai keliru satu pengurus foto terbaik di sekeliling, walaupun masih ada poly cara lain  Google Foto yg patut dicuba . Sekiranya anda membuat keputusan untuk berpegang dengan Foto Google melalui Galeri Pergi, inilah karakteristik-ciri Foto Google yg anda mungkin terlepas .

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel