Daftar Pelindung Keyboard MacBook Terbaik yang Bisa Kamu Beli

Cara besar  untuk membantu melindungi personal komputer  riba anda adalah dengan epilog papan kekunci MacBook.

Kami akan melihat mengapa anda memerlukan penutup papan kekunci buat MacBook anda & beberapa pilihan yg berbeza buat MacBook Pro, MacBook Air, & MacBook.

Kenapa Anda Perlu Cover Keyboard MacBook?

Cara terbaik buat memikirkan penutup papan kekunci merupakan misalnya kes bagi iPhone atau iPad anda. Setiap orang akan menutup keyboard menggunakan lapisan tipis bahan. Sampul dibuat dengan loka yg sempurna buat setiap kunci.

Perlindungan yg baik menunjukkan beberapa kelebihan pada pengguna MacBook. Ia boleh melindungi papan kekunci daripada haus dan lusuh sementara yang paling penting menumpahkan habuk dan serpihan yang boleh mengakibatkan perkara menggunakan kunci individu.

Menggunakan penutup jua boleh menawarkan proteksi yg terhad apabila anda pernah menumpahkan sesuatu seperti kopi atau air pada atasnya. Walaupun penutup tidak dijamin buat melindungi komputer riba mahal anda dari setiap tumpahan sepenuhnya, ia merupakan satu cara yang krusial buat memastikan cecair nir bisa meresap melalui lubang kecil di sekeliling kunci.

Satu lagi merupakan epilog keyboard boleh membantu menyesuaikan mana-mana MacBook dan membantu menonjol dari orang ramai. Terdapat pelbagai jenis reka bentuk dan rona yang berbeza buat dipilih dari segala-galanya dari hitam yg samar-samar yg sepadan dengan warna papan kekunci dari sebagai sesuatu yang lebih latif misalnya bendera negara asal anda.

1. Moshi Clearguard

Bagi apa-apa 13-inci dan 15-inci MacBook dengan Bar Touch, Moshi ini ClearGuard hanya 0.1mm nipis & diperbuat daripada filem telus spesial  . Itu membolehkan kekunci latar belakang bersinar tanpa apa-apa kasus dan memberikan pengalaman menaip semulajadi.

Perlindungan melindungi Bar Touch juga.

2. Premium GhostCover UPPERCASE

Jika anda lebih senang tidak menutup MacBook Pro Touch Bar lihatlah UPPERCASE GhostCover Premium . Sesuai menggunakan contoh 13-inci & 15-inci MacBook Pro, kesnya merupakan 0.13mm nipis.

Terdapat juga versi epilog telus bagi MacBook Pro tanpa Touch Bar.

3. Cover Keyboard Mosiso

Sesiapa yang baru ke Mac perlu melihat Cover Keyboard Mossio . Diperbuat buat MacBook Pro 13 inci dan 15 inci menggunakan Touch Bar, penutup 0.3mm memberikan perlindungan penuh berdasarkan tumpahan dan poly lagi.

Daripada memberikan pilihan rona sahaja yang berbeza, anda akan mendapat sesuatu yang lebih banyak. Perlindungan adalah warna berkod dan mempamerkan pintasan Mac yg berbeza dan kunci khusus yg anda perlu tekan. Sesetengah pilihan mudah seperti Command-Q buat berhenti. Tetapi yg lain memiliki kombinasi unik yang walaupun pengguna Mac yang paling berpengalaman mungkin nir tahu misalnya Option-Command-L untuk membuka folder Muat turun.

Anda boleh memilih menurut satu daripada empat pilihan berbeza yg masing-masing mempunyai warna aksen yg berlainan.

4. CaseBuy Premium Ultrathin Keyboard Cover

Sekiranya anda memiliki MacBook Air 2018, Cover Keyboard Ultrathin CaseBuy Premium memperlihatkan sesuatu yg sedikit buat semua orang. Sampul terbuat dari bahan tahan usang dan ringan & hanya menambahkan 0.13mm ke papan kekunci yang ada. Kedua-dua kalis air dan tahan debu, pelindung boleh menumpahkan tumpahan & serbuk.

Anda boleh menentukan menurut pelbagai pilihan rona yang berbeza. Antara yg terbaik termasuk pilihan yang jelas, kecerunan biru, dan pelangi. Satu pilihan juga menyerlahkan jalan pintas Mac buat rujukan pantas.

5. Penutup Papan Kekunci dalam-pada

The Cover All-pada Keyboard melakukan kewajipan berganda dan boleh melindungi sama ada mana-mana 12-inci MacBook atau moden 13-inci MacBook Pro tanpa Bar Touch. Anda mungkin mempunyai masa yg sukar buat menentukan rona yg sempurna kerana masih ada 13 rona kecerunan yang berbeza buat dipilih dari segala-galanya berdasarkan kelabu yg samar-samar sampai oren jelas.

6. Perlindungan papan kekunci silikon HRH

The HRH silikon penutup keyboard akan membantu anda bekerja lebih cepat. Dibuat buat MacBook Pro 13-inci dan 15 inci dengan Touch Bar, anda boleh menentukan dari penutup menggunakan pintasan yang berbeza untuk pelbagai acara Mac yg berbeza. Antara yg termasuk Adobe Premiere Pro CC, Adobe Dreamweaver, Adobe Photoshop, Final Cut Pro X, Avid, DaVinci Resolve, dan Serato DJ.

Semua jalan pintas adalah berkod rona & mempunyai font dan ikon besar .

Sebagai insentif, HRH pula termasuk epilog papan kekunci biasa & telus menggunakan setiap pesanan.

7. Masino Keyboard Perlindungan Keyboard Silikon

Walaupun anda mempunyai MacBook yang lebih tua, epilog papan kekunci masih boleh membantu memanjangkan hayat personal komputer  riba anda. Sarung Kulit Keyboard Silikon Masino tersedia untuk MacBook Pro 13-inci, 15-inci, atau 17-inci yg lebih tua atau lebih tua tanpa Paparan Retina. Sebagai bonus, beliau juga boleh menyesuaikan papan kekunci Bluetooth generasi pertama Apple.

Anda niscaya perlu mencari versi epilog yang sinkron menggunakan citarasa anda. Terdapat 27 pilihan yang berbeza, semuanya dari merah jambu panas ke peta global.

Lindungi Keyboard MacBook anda pada Semua Kos

Dengan epilog papan kekunci MacBook, anda boleh melindungi salah  satu bahagian paling krusial notebook daripada bahaya seperti kotoran, habuk, dan tumpahan. Perlindungan itu pasti dapat membantu anda memanfaatkan sepenuhnya personal komputer  riba Apple yang mahal.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel