OjO Melancarkan Perkhidmatan Skuter Rideshare Elektrik Di Memphis

OjO Electric Corp sudah melancarkan perkhidmatan skuter rideshare elektriknya di Memphis, Tennessee, dengan kerjasama organisasi bukan keuntungan Explore Bike Share.

Satu armada dini 250 V2 duduk skuter sudah digunakan. OjO hendak ada di seleksi stesen Jelajah Bike yang sedia terdapat dan stesen dok maya bonus di segala bandar, yang boleh ditempatkan lewat aplikasi OjO.

OjO yang dilancarkan secara rasmi di Austin, Dallas serta Memphis bertujuan buat memakai 2, 500 skuter menjelang akhir tahun ini. Syarikat itu saat ini lagi berbincang dengan San Antonio,

Portland, Washington, DC,

Seattle serta banyak lagi.

Reka wujud skuter sudah dipatenkan dengan identitas tercantum teknologi GPS bersepadu yang membolehkan penyelesaian parkir maya serta fizikal buat tingkatkan kecekapan pembedahan serta mengurangkan kekacauan jalur kaki. Skuter OjO merupakan lestari, serta seluruhnya elektrik dengan pelepasan sifar. OjO mengatakan matlamatnya merupakan buat mengurangkan kereta di jalur raya serta pelepasan karbon.

" Sambutan pengguna yang kami terima dari penduduk di pasaran kami yang lain sudah jadi luar biasa serta kami teruja buat bawa pengalaman OjO kepada penduduk Memphis," kata Pimpinan Pegawai Eksekutif OjO, Max Smith." Dengan lebih dari separuh ekspedisi rideshare kenderaan di dasar 3 batu, OjO sudah teruji jadi alternatif yang gampang serta murah buat ekspedisi, sembari mengurangkan kesesakan serta pelepasan beresiko dari kereta. Kami teruja buat bermitra dengan Explore Bike Share buat debut OjO di Memphis."

Terokai Bike Share hendak membagikan sokongan pembedahan kepada OjO di Memphis, mengawasi penyebaran, penyeimbangan, servis serta pembaikan skuter, serta sediakan saluran sokongan telepon pelanggan 24/ 7 buat pengguna. OjO tunggangan di Memphis bermula pada$ 1. 25, ditambah$ 0. 20 per minit serta bisa jadi tercantum yuran parkir$ 5. 00 buat keluar dari tempat parkir stesen.

" OjO betul- betul merupakan rakan kongsi yang sempurna yang sejajar dengan misi kami buat berikan khasiat kepada bandar kami serta membagikan akses kepada komuniti kami kepada pengangkutan yang cekap serta mesra alam," kata Trey Moore, pengarah eksekutif, Explore Bike Share." Kami gembira buat menawarkan komuniti opsi yang selamat serta boleh dipercayai, bagaikan bonus kepada armada basikal semasa kami."

Dengan kenaikan penduduk bandar, permasalahan kesesakan serta kenaikan kos bahan api, mobiliti mikro pintar boleh jadi masalah besar seterusnya.$ 5. 7 bilion sudah dilaburkan dalam startup beroda 2 semenjak 2015. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel