5 Sites Where Celebrity Celebrities Reveal Side Of The Other

Kami bukan cuma bercakap menimpa Hollywood pada mari, meski itu biasanya penekanan. Dia boleh jadi pemuzik, atlet, pakar politik, model, artis, ahli perniagaan,& orang lain yg diiktiraf secara meluas. Kamu hendak membaca cerita menimpa orang yg menemui mereka pada kehidupan sebenar, orang yang tidak ketahui siapa mereka,& menerima seberapa dekat yang kamu boleh buat pengakuan yg mabuk. Teruskan membaca…

1. Bintang Minimun( Website): Celebrity Encounters dalam Kehidupan Nyata

" Sesuatu kali, aku terletak pada lif& kamu tidak hendak yakin siapa yg menyertai saya!" Seluruh orang memiliki rendezvous selebriti yang mereka bahagia bercakap menimpa. Stars Mean ialah koleksi cerita bersumber pada orang biasa yg berjumpa dengan orang terkenal dalam kehidupan sebenar.

Halaman website ini berikan tumpuan terutamanya pada pelakon serta pemuzik, namun terdapat pula atlet ataupun ahli politik gasal. Tiap selebriti mempunyai penarafan 100 mata buat menampilkan betapa baik ataupun baiknya mereka, dari purata seluruh cerita yg dilansir naik menimpa mereka. Lumayan sebagian cerita meski memiliki foto buat berangkat bersamanya.

Kamu boleh melayari selebriti yg sangat baik ataupun yang sangat bermakna, semak orang yang memiliki cerita yg sangat banyak tentang mereka, ataupun klik" Rawak" buat serendipity. Berikut ini ialah spoiler yg kilat: selebriti sangat bermakna yakni deadmau5 manakala selebriti sangat popular merupakan Chuck Norris. Siapa yg hendak menduga itu?

2. Komen Oleh Celebs( Instagram): Balasan Influencer Pada Instagram

Apakah ada kamu mengikut seorang yg terkenal pada Instagram? Mungkin, selebriti lain jua melaksanakannya. Nampaknya platform sosial opsi buat mayoritas pelakon, contoh,& atlet. Serta selalunya, pengesan yg disahkan itu berikan komen serta membalas jawatan tiap- tiap. Sangat mudah buat terlepas ikatan ini, seperti itu sebabnya Komen Oleh Celebs mengurusnya.

Emma Diamond serta Julie Kramer menjilat Instagram buat selebriti apa yang dimuatkan pada bahagian komen seorang. Kamu hendak kaget dengan berapa poly yg tidak disedari. Bagaikan model, jawatan Jennifer Aniston dengan rakan- rakannya bagi Friends memiliki lebih daripada 23 orang terkenal yang menjawabnya. Serta kamu boleh memandang mereka segala bila kamu menjajaki Komen Oleh Celebs.

Ada 3 sub akaun lain dari pasukan yg sama:

Komen Oleh Atlet: Buat memandang apa yang dikatakan oleh para pemain sukan antara satu sama lain.

Komen Oleh Bravo: Komen oleh& berkaitan dengan Bravo Televisi.

Komen Oleh Sarjana Muda: Komen dari partisipan siri Sarjana Muda.

3. Tidak Ketahui Siapa Aku( Website): Bila Selebriti Tidak Diiktiraf

Di global media sosial, mudah untuk seorang buat menyalahkan akaun Twitter sebenar buat seseorang yang palsu, ataupun sebaliknya. Kadang- kadang, orang tidak mengidentifikasi orang yg populer meski dalam kehidupan sebenar. Seluruh interaksi tadi dicatatkan pada subreddit r/ DontYouKnowWhoIAm.

Penyertaan itu ialah gabungan bagi kehadiran, pertemuan humor, serta cerita- cerita yg memuaskan menimpa keadilan lekas. Bagaikan model, keliru satu penyertaan yg sangat popular yakni Ed Solomon yg bercakap menimpa gimana pengacaraannya ditolak apabila ia cuba menimbang menimpa pembicaraan tentang Lelaki Dalam Gelap. Untuk mereka yg tidak ketahui, Salomo menulis Men In Black.

Dia bukan selalunya selebriti, tetapi subreddit sangat menyeronokkan. Salah satunya masalah yang lebih menyeronokkan daripada biasa schadenfreude ialah menyaksikan seorang menghasilkan ndeso lengkap diri mereka pada hadapan orang yang populer.

4. Hot( Website/ YouTube): Selimut Terbaru Bisa Temu Wawancara

Bila kamu belum memandang Hot Baru, kamu kehabisan keliru satu permasalahan terbaik pada internet. Dalam siri YouTube ini, tuan tempat tinggal

Sean Evans menemubual selebriti baru dalam tiap episod, sembari mencabar mereka buat makan 10 sayap ayam yang lebih besar.

Saat ini, kamu ketahui selebriti nir hendak mencuat mabuk buat temuduga. Tetapi bila mereka telah digigit ke pada sos yang mendaftar di atas satu juta unit Scoville, dia memiliki kesan yang sama pada mana mereka membiarkan pengawal mereka turun. Hot memiliki sebagian pengakuan yang sangat baik serta kecemasan yg tidak disengaja bagaikan orang populer jadi jelas...& bercinta secara leluasa.

Tetapi dia bukan menimpa sayap sama misalnya Evans& penyelidik retaknya( aku sendiri berfikir mereka lebih baik daripada Nardwuar yang terkenal). Dari kala ke dikala, Evans telah mengejutkan penemuduga dengan berita mini

yg nir kentara. Ada literatur kompilasi selebriti yg menyanjung pasukan Hot Ones buat soalan- soalan merata serta kreatif mereka.

Tiap episod merupakan kurang bagi 1/ 2 jam. Setakat ini, Evans sudah menemubual pelbagai selebriti terkenal tercantum Scarlett Johansson, Gordon Ramsay, Stone Cold Steve Austin, Crissy Tiegen, Seth Meyers, Noel Gallagher& poly lagi. Sekiranya kamu bahagia, amati jua Truth Or Dab.

5. Disgraceland( Podcast): Gimana Pemuzik Memiliki Hindari Jenayah

Dia sepatutnya tidak mengejutkan bahawa bintang- bintang rock, rappers,& pemuzik pop tidak tidak sering menggoda memakai undang- undang tanah itu. Tetapi kamu hendak kaget memakai berapa banyak yg telah mereka dapat. Disgraceland podcast penuh memakai cerita- cerita jenayah yg sesungguhnya tentang pemuzik.

Di tiap trend, pemuzik Jake Brennan bagaikan tuan rumah 12 episod yg memperincikan cerita menimpa seluruh orang bersumber pada John Lennon ke Snoop Dogg. Dia melampaui semata- mata skandal. Ada cerita tentang gimana Jerry Lee Lewis& Sam Cooke kedua- duanya menemukan dengan pembunuhan, pembunuhan John Lennon, serta Rolling Stones bisa jadi mengedar heroin.

Ini bukan podcast jenayah yg sahih meski dia menjual dirinya bagaikan satu. Brennan menikmati perbuatan cerita lebih daripada apa- apa lagi. Oleh itu, ambil cerita memakai garam seperlunya meski dia berasaskan realitas. Kamu bisa jadi mau melaksanakan sedikit penyelidikan pada masa- masa, di luar kamus ringkas asal yg disediakan oleh Disgraceland.

Kamu Boleh Tanya Soalan Celebs Secara Langsung!

Selebriti nir boleh lagi mengabaikan internet,& ini membuka jalur untuk kamu buat berhubungan eksklusif dengan mereka. Reddit senantiasa bagaikan tuan rumah Ask Me Anything( AMAs), manakala selebriti aktif di Twitter ataupun Instagram melaksanakan AMA kilat dalam garis masa mereka. 

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel