HTC U12 + memiliki gimmik pintar, anda mungkin nir menyukainya

Enam inci (notchless, bagi mereka yang ingin tahu) skrin LCD kelihatan hebat, tetapi mungkin menyalahkan kesukaan krusial telefon buat kuasa bateri, yang nampaknya mengalir menggunakan cepat menggunakan penggunaan aplikasi yang munasabah. Kelajuan pemprosesannya cepat, misalnya yg dibutuhkan dari cip Snapdragon 845. Pembesar bunyi terbina pada merupakan kejutan yg menyenangkan, memberikan delusi peranti bersaiz tablet yang lebih besar  jika teknologi HTC BoomSound ditetapkan ke mod Teater.

Mencari lebih poly pilihan telefon? Lihat panduan kami untuk telefon pandai  terbaik & telefon Android .

Reka bentuk
Bahagian paling unik menurut reka bentuk U12 + ini hanya boleh didapati di keliru satu daripada tiga warna telefon. Versi Blue Translucent sudah, misalnya yg anda mungkin sudah menebak, backplate "permukaan cair", yg menerangkan sekilas teknologi yg terletak di dalamnya. Tidak banyak yg bisa dicermati kerana pembinaannya begitu kemas, namun anda bisa melihat kad SIM anda berada pada bingkainya, bersama-sama menggunakan badan kamera & sensor cap jari.

Jika tidak, dalam dasarnya seluruh skrin, dengan sedikit bezel di bahagian atas (pada mana kamera & pendengar pendengaran merupakan, & tepi bawah, & pada dasarnya nir ada di sisi. Belakang, melainkan jika anda memiliki backplate spesial  , berkilat & jelas pada cara biasa yg biasa adalah telefon pandai  moden. Walaupun bagian atas homogen semua kaca, kelebihannya merupakan logam yang lebih licin, yang bermaksud bahawa walaupun ia adalah telefon yg akbar & berat (walaupun nir hiperbola), dia merasa kondusif & memuaskan buat ditahan.

Edge Sense
Edge Sense merupakan istilah HTC buat sisi tekanan sensitif telefon yang membolehkan fungsi tambahan dipetakan ke paip dan perit, termasuk fungsi "Edge Launcher", yang meletakkan roda scrollable pelaksanaan terpilih pada julat bunda jari. Masalahnya, fungsi Edge Sense ini sedikit masalah.

Walaupun wajib  dihargai, HTC sudah menemukan cara buat menambah lebih banyak butang fizikal ke telefon yg hampir seluruhnya menyentuh skrin, kaedah ini nir akan menyenangkan seluruh orang. Sekiranya anda memegang telefon menggunakan cara yg galat, anda akan memiliki penunjuk biru yang timbul dan mematikan skrin kerana dia cuba buat mengetahui sama ada anda cuba memerah atau tidak.

Butang normal, kuasa & kelantangan naik / turun turut terjejas. Mereka kini   hanya menaikkan bahagian kes itu, yang menaruh bergetar sebagai tindak balas buat sebagai "ditekan". Seperti halnya hubungan Edge Sense, dia merupakan satu arah baru yang menarik yang akan membahagikan pendapat, & sayangnya kita jatuh di sisi yang nir dapat mematuhi butang palsu yang tidak bisa ditekan menggunakan benar .

Bunyi
Ciri HTC USonic merupakan cara mudah tetapi berkesan buat memohon EQ dan bunyi membatalkan ke fon kepala anda. Ia mengganti bunyi berdasarkan fon ketua yg agak biasa yg masuk ke dalam kotak menjadi yg lebih gigitan, ditimbang berat pada perkusi dan nota lagu yang lebih baik, & keupayaan buat melakukan semua ini semasa masih didengar melalui bunyi-suara yang kuat dari bepergian harian .

Ia hanya berfungsi dengan earbuds yang disertakan, walaupun, jadi audiophiles yg komited pada peralatan mereka sendiri tidak akan gembira. Ini dibentuk 2 kali ganda dengan kehadiran satu port USB-C di telefon, mengakibatkan penyesuai dibutuhkan buat kebanyakan fon kepala.

Walau bagaimanapun, anda mungkin gembira menggunakan pembesar suara terbina pada sahaja. Teknologi HTC BoomSound, yg dibuat menggunakan donasi menurut Dolby, sudah hadir di telefon teratas syarikat selama beberapa tahun, dan sekali lagi memberikannya sebagai keliru satu set speaker terbaik di telefon. Meletakkannya dalam mod teater memberikan peranti unjuran bunyi yang besar , bermakna anda boleh menonton sesuatu pada atasnya semasa ia disandarkan dari jarak yg jauh. Ia nir akan membuat mana-mana penutur gampang alih lama  , namun anda mungkin berfikir dua kali tentang keperluan buat menyambung apa-apa sehingga U12 + apabila anda tidak mengambil berat tentang kelantangan mutlak.

Kamera

HTC telah banyak membanggakan tentang kamera pada U12 +, nampaknya persediaan dual-lens yg paling bertenaga yg pernah diukur sang DxOMark, dan beliau sahih-benar hayati sebagai akibatnya gembar-gembur. Imej dan video adalah segar buat kedua-dua bahagian depan dan belakang, & ditambah dengan mod bokeh buat kabur artful, serta kanta telefoto pada galat satu kamera belakang, menaruh zoom optik 2x.

Bagi mereka yang bimbang tentang apa yang mengecewakan kamera berkuasa ini mungkin diambil, pelaksanaan kamera dilengkapi menggunakan "mode kecantikan", membolehkan penggunaan digital make-up sebelum merogoh selfie anda.

U12 + sekarang mempunyai muka membuka kunci, juga, sepadan menggunakan iPhone X, walaupun sistem itu tidak kelihatan misalnya canggih seperti Apple, tidak berfungsi ketika pada gelap atau menggunakan apa-apa di muka anda seperti cermin mata hitam. Kedua-duanya berkongsi kualiti debu & air yang kadang-kadang nir relevan namun kadang-kadang nir ternilai.

Satu lagi idea yang sama baiknya adalah skrin kecil, yang mengecilkan paparan ke pada galat satu penjuru supaya anda boleh menekan apa-apa padanya memakai hanya ibu jari anda - krusial bagi sesiapa sahaja yg mempunyai tangan bersaiz normal yg perlu meregangkan dan mengatasi untuk mengatasi skrin besar  ini hari. Hanya memegang tepi umumnya jua mempunyai fungsi, menghentikan skrin dari berputar atau dimatikan secara automatik.

Putusan
Terdapat banyak kesukaan tentang U12 +. Ia berharga kurang daripada perbatasan glamor, jadi dia patut dicermati apabila gimmik pada pilihan biasa Apple & Samsung tidak memegang perhatian anda. Jika beliau datang kepada pesaing harga seperti LG G7 ThinQ , atau Huawei P20 yg lebih mahal , dia berdagang secara merata berdasarkan segi kebaikan dan keburukan, namun kualiti telefon bimbit itu menjadikannya lebih mewah, misalnya itu. Bertujuan buat bahagian atas piramid dan bukannya pertengahan. Sebahagian daripada pakej mungkin tidak disengajakan pada sesetengah orang, tetapi apa yg ada di sini akan sebagai fungsi yg sangat berguna dan selamat datang bagi majoriti pengguna.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel